Είναι ευρέως γνωστό ότι τα ενοίκια έχουν… ξεφύγει
  • Ειδικά για τους πιο προβεβλημένους επαγγελματικούς χώρους, οι ιδιόκτητές τους ζητάνε όσα… θέλουν, αδιαφορώντας για την γενικότερη αρνητική συγκυρία.
  • Και φυσικά βρίσκουν…
  • Και εδώ ακριβώς γεννάται το μεγάλο ερώτημα που απασχολεί όλους στην αγορά: ποιοι είναι αυτοί που «βάζουν τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη»;
  • Την απορία μας έλυσε φίλος της στήλης που τυγχάνει άριστος γνώστης του real estate…
  • «Μα φυσικά οι ψηφιακοί νομάδες!», απαντά αυθόρμητα.
  • Μάλιστα για του λόγου αληθές επικαλέστηκε συμβόλαιο που έκλεισε πρόσφατα στο κέντρο της Αθήνας που εξέπληξε ακόμη και τον ιδιοκτήτη του χώρου.
  • Όπως μας είπε γραφεία περίπου 200 τ.μ. στην περιοχή του Ψυρρή νοικιάστηκε προς 6.000 ευρώ το μήνα από 2.000 ευρώ που ήταν το προηγούμενο συμβόλαιο. Τουτέστιν τρεις φορές πάνω!
  • Ο ενοικιαστής; Πολυεθνική εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ, η οποία μετέφερε στην Ελλάδα το τμήμα R&D που αποτελείται από 17 άτομα.
  • Πρόκειται για άτομα διαφόρων εθνικοτήτων, νέοι σχετικά σε ηλικία, τα οποία δεν είχαν κανένα πρόβλημα να εργαστούν ως «ψηφιακοί νομάδες».
  • Λέγεται μάλιστα πως μόλις άκουσαν την απόφαση της εταιρείας μόνο που δεν «πέταξαν τη σκούφια τους».
  • Το μέλλον σύμφωνα με τον φίλο της στήλης βρίσκεται στους ψηφιακούς νομάδες.
  • Όπως λέει η χώρα μας έχει πολλά να κερδίσει από αυτούς.
  • Δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε…

———————————————–

Το παρασκήνιο για τον «επαναπατρισμό» της ΗΒΗ

  • Το ντεσού του deal Pepsico με ΕΨΑ
  • Αίσθηση προκάλεσε στην αγορά η συμφωνία ανάμεσα στην PepsiCo και την ΕΨΑ.
  • Πολλοί ήταν αυτοί που εξεπλάγησαν με την απόφαση της πολυεθνικής να επαναφέρει την παραγωγή του αναψυκτικών ΗΒΗ στην Ελλάδα. Και μάλιστα αναθέτοντας την ευθύνη σε τοπικό «παίκτη»…
  • Ωστόσο, η συνεργασία του αμερικανικού κολοσσού με την εταιρεία της οικογένειας Τσαούτου μόνο τυχαία δεν ήρθε…
  • Αντίθετα, υπήρχαν συζητήσεις για πάνω από τρία χρόνια και γίνονταν διάφορες ασκήσεις πάνω στο κόστος.

  • Ύστερα από αρκετές διαβουλεύσεις βρέθηκε σημείο σύγκλησης σε επίπεδο του κόστους και αμοιβής, και οι δυο πλευρές προχώρησαν… παρακάτω.

  • Δηλαδή στις δοκιμές και στους ελέγχους στη γραμμή παραγωγής που θα έβγαζε το προϊόν.  

  • Μια αρκετά απαιτητική διαδικασία λόγω των ποιοτικών στάνταρ που θέτει η πολυεθνική, όπως λέει στη στήλη άνθρωπος που γνωρίζει. Την οποία πάντως πέρασε με επιτυχία η βολιώτικη βιομηχανία.

  • Για όσους αναρωτιούνται εάν τίθεται θέμα «ασυμβίβαστου» καθώς η ΕΨΑ είναι μέλος της πρωτοβουλίας «Ελλαδικά – Μας», ο ίδιος άνθρωπος λέει πως «σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα».

  • Και αυτό όπως εξηγεί γιατί η βολιώτικη βιομηχανία απλά παράγει το προϊόν, με πρώτες ύλες που τις παραδίδει η πολυεθνική και δεν έχει καμία άλλη συμμετοχή.

  • Ούτε στην έρευνα και ανάπτυξη του προϊόντος, ούτε στη διανομή του…

  • Επιπλέον, η συνεισφορά που θα έχει η συγκεκριμένη δραστηριότητα στα έσοδά της θα είναι κάτω του 10%. Πολύ χαμηλότερο από το κριτήριο του 50% που θέτει η πρωτοβουλία.

  • Εξάλλου, όπως λέει υπάρχουν εταιρείες μέλη του «Ελλαδικά – Μας» που παράγουν και διαθέτουν προϊόντα με εισαγόμενες ύλες, τα οποία ωστόσο δεν φέρουν το σήμα της πρωτοβουλίας.

    ——————————————————-

Μια Διώρυγα που θα μεταμορφώσει την Κόρινθο…

  • Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη φάση του έργου αποκατάστασης της Διώρυγας της Κορίνθου.
  • Πληροφορούμαστε πως το κανάλι αναμένεται να επαναλειτουργήσει στις αρχές Ιουνίου, επιτρέποντας ξανά τις διελεύσεις πλοίων που σταμάτησαν τον περασμένο Οκτώβριο.
  • Αυτή τη φορά μάλιστα με ανανεωμένες πλήρως τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (e–ticketing) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών.
  • Θυμίζουμε πως πέρυσι η Διώρυγα λειτούργησε ασταμάτητα καθ’ όλη την καλοκαιρινή περίοδο.
  • Το διάστημα αυτό, καταγράφηκαν οι καλύτερες επιδόσεις της τελευταίας 20ετίας.
  • Συνολικά, οι διελεύσεις ανήλθαν σε περίπου 6.000 στο διάστημα των λίγων μηνών που λειτούργησε.
  • Οι προσδοκίες είναι εξίσου υψηλές και φέτος. Και αυτό παρά την αύξηση των χρεώσεων που προχώρησε η εταιρεία ήδη από πέρυσι υστέρα από 12 χρόνια.
  • Το στοίχημα πάντως που θέτει το Υπερταμείο είναι η μετατροπή της σε τουριστικό προορισμό μέσα από την ανάλογη αξιοποίηση των διαθέσιμων χώρων.
  • Ήδη, σύμφωνα με έγκυρες πηγές εξασφαλίστηκε επιδότηση για τη δημιουργία ψηφιακού Μουσείου στα γραφεία της εταιρείας που διαχειρίζεται τη Διώρυγα.
  • Μαθαίνουμε πως έχει καταρτιστεί και ειδικό πλάνο ανάπτυξης, το οποίο εκμεταλλεύεται τα ακίνητα αλλά και την εγγύτητα στην πρωτεύουσα.

———————————————–

O Βακάκης δεν γνωρίζει τι σημαίνει… κόπωση

  • Με… φόρα όπως μαθαίνουμε ξεκίνησε τη νέα χρονιά ο όμιλος Jumbo.
  • Λέγεται πως οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά καθ’ όλη τη διάρκεια του Ιανουαρίου.
  • Και αυτό παρά την καταναλωτική «κόπωση» που παραδοσιακά παρατηρείται στο εμπόριο αμέσως μετά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.
  • Έγκυρες πηγές μας αναφέρουν πως η καλή πορεία θα αποτυπωθεί και στην ενημέρωση που κάνει η εταιρεία ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την πορεία των εργασιών της
  • «Όλα δείχνουν πως λεφτά υπάρχουν Δεν εξηγείται διαφορετικά αυτό που ζούμε…», σημειώνουν χαρακτηριστικά άνθρωποι που συνομιλούν με τον ιδιοκτήτη της αλυσίδας, Απόστολο Βακάκη.
  • Ανάλογη πάντως αίσθηση μεταφέρουν στήλη παράγοντες και από άλλους κλάδους του εμπορίου και εύχονται… το πάρτι να συνεχισθεί.

Latest News