![Ινδία: Σκέπτεται να θέσει όριο ηλικίας στα πλοία που προσεγγίζουν τα λιμάνια της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/containership1-768x497-1.jpg)
Σημαντικές επιπτώσεις στην αξία των πλοίων θα έχει μία απόφαση της Ινδίας να θέσει όρια ηλικίας για τα πλοία που καταπλέουν στα λιμάνια της.
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, κανένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοιο ή πλοίο γενικού φορτίου ηλικίας 25 ετών και άνω δεν θα επιτρέπεται να καταπλέει στα λιμάνια της Ινδίας.
Ποιες εταιρείες «μοίρασαν» στους εργαζόμενους μπόνους 52 μισθών
Για τα πλοία μεταφοράς αερίου, τα πλοία ανοικτής θαλάσσης και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το όριο ηλικίας θα οριστεί στα 30 έτη. Τα πλοία με τοπική σημαία θα διαγράφονται όταν φτάνουν σε αυτά τα νέα όρια ηλικίας, τα οποία αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Οι νέοι κανόνες
Όπως επισημαίνει η VesseslValue, οι νέοι κανονισμοί θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον τομέα των πλοίων γενικού φορτίου (General Cargo).
Ένα μεγάλο ποσοστό των εν λειτουργία πλοίων σε αυτόν τον τομέα είναι ηλικίας άνω των 25 ετών και περίπου το 41% αυτού του στόλου δεν θα είναι πλέον σε θέση να «πιάνει» σε ινδικά λιμάνια, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 3.019 πλοία συνολικής αξίας 5,2 δισ. δολ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο τομέας των Tanker με ένα στόλο 2.052 παλαιότερων πλοίων, που αντιπροσωπεύουν το 15% του συνολικού στόλου και αξίας 3,8 δισ. δολ.
Όσον αφορά τα Bulkers, περίπου το 5% του στόλου είναι ηλικίας άνω των 25 ετών, που ανέρχεται σε 623 πλοία συνολικής αξίας 3,6 δισ. δολ.
Τα δεδομένα της VesselsValue υποδεικνύουν ότι δεν αναμένονται σημαντικές επιπτώσεις στο εμπόριο και τις αγορές από τις αποφάσεις της Ινδικής κυβέρνησης.
Ωστόσο, τονίζει η VesseslValue οι αποφάσεις αυτές οδηγούν προς ασφαλέστερα, πιο πράσινα και αποτελεσματικότερα πλοία που καταπλέουν σε ινδικά λιμάνια.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ΟΛΘ: Δόθηκε το «πράσινο φως» για τις υποχρεωτικές επενδύσεις του Οργανισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/olth-600x368.jpg)
«Πράσινο φως» για τις υποχρεωτικές επενδύσεις του ΟΛΘ
Με τον τρόπο αυτό, δίδεται η δυνατότητα στον ΟΛΘ να ικανοποιήσει, χωρίς καθυστερήσεις, τις υποχρεώσεις της, όπως αυτές προκύπτουν από την σύμβαση παραχώρησης
![ΟΛΘ – κρουαζιέρα: Δυναμική έναρξη της νέας σεζόν στη Θεσσαλονίκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ThPA-S.A.-Port-of-Thessaloniki_1-600x338.jpg)
Πρεμιέρα για τη σεζόν κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη - Ποιο πλοίο «έσπασε το ρόδι»
Πρεμιέρα στον ΟΛΘ σήμερα για την κρουαζιέρα καθώς το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για φέτος κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
![Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/Kavala1-600x391.jpeg)
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
![ΟΛΘ: Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης σε τιμές άνω του 28 ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/olth2-600x430.jpg)
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης