Σημαντικές επιπτώσεις στην αξία των πλοίων θα έχει μία απόφαση της Ινδίας να θέσει όρια ηλικίας για τα πλοία που καταπλέουν στα λιμάνια της.
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, κανένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοιο ή πλοίο γενικού φορτίου ηλικίας 25 ετών και άνω δεν θα επιτρέπεται να καταπλέει στα λιμάνια της Ινδίας.
Ποιες εταιρείες «μοίρασαν» στους εργαζόμενους μπόνους 52 μισθών
Για τα πλοία μεταφοράς αερίου, τα πλοία ανοικτής θαλάσσης και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το όριο ηλικίας θα οριστεί στα 30 έτη. Τα πλοία με τοπική σημαία θα διαγράφονται όταν φτάνουν σε αυτά τα νέα όρια ηλικίας, τα οποία αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Οι νέοι κανόνες
Όπως επισημαίνει η VesseslValue, οι νέοι κανονισμοί θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον τομέα των πλοίων γενικού φορτίου (General Cargo).
Ένα μεγάλο ποσοστό των εν λειτουργία πλοίων σε αυτόν τον τομέα είναι ηλικίας άνω των 25 ετών και περίπου το 41% αυτού του στόλου δεν θα είναι πλέον σε θέση να «πιάνει» σε ινδικά λιμάνια, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 3.019 πλοία συνολικής αξίας 5,2 δισ. δολ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο τομέας των Tanker με ένα στόλο 2.052 παλαιότερων πλοίων, που αντιπροσωπεύουν το 15% του συνολικού στόλου και αξίας 3,8 δισ. δολ.
Όσον αφορά τα Bulkers, περίπου το 5% του στόλου είναι ηλικίας άνω των 25 ετών, που ανέρχεται σε 623 πλοία συνολικής αξίας 3,6 δισ. δολ.
Τα δεδομένα της VesselsValue υποδεικνύουν ότι δεν αναμένονται σημαντικές επιπτώσεις στο εμπόριο και τις αγορές από τις αποφάσεις της Ινδικής κυβέρνησης.
Ωστόσο, τονίζει η VesseslValue οι αποφάσεις αυτές οδηγούν προς ασφαλέστερα, πιο πράσινα και αποτελεσματικότερα πλοία που καταπλέουν σε ινδικά λιμάνια.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ