![Συμφωνία WSM και Affinity Shipping ιδρύουν από κοινού εταιρεία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/nautilia-emporikos-stolos.jpg)
Μνημόνιο συμφωνίας (MOU) υπέγραψαν η Wilhelmsen Ship Management και η Affinity Shipping για την από κοινού ίδρυση μιας ανεξάρτητης εταιρείας που θα παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες συμμόρφωσης σχετικά με το EU ETS (Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης),
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η δημιουργία της εταιρείας θα είναι η πρώτη στο είδος της, προσφέροντας μια πλήρη υπηρεσία εξωτερικής ανάθεσης για τη διαχείριση του EU ETS στη ναυτιλία.
Ινδία: Σκέπτεται να θέσει όριο ηλικίας στα πλοία που προσεγγίζουν τα λιμάνια της
Η υπηρεσία αυτή ενσωματώνει την τεχνική διαχείριση των πλοίων και την προμήθεια δικαιωμάτων εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα για να υποστηρίξει τους πλοιοκτήτες (owners), τις διαχειρίστριες εταιρείες (managers) και τους φορείς που ελέγχουν την εμπορική λειτουργία των πλοίων (operators) στη νέα εποχή συμμόρφωσης με τις εκπομπές ρύπων.
Μετά τη συμφωνία του Δεκεμβρίου μεταξύ των διαπραγματευτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ένταξη της ναυτιλίας στο ETS της Ε.Ε., οι πλοιοκτήτες και οι διαχειρίστριες εταιρείες θα πρέπει να αποκτήσουν άδειες εκπομπών για το 40% των ισχυουσών εκπομπών τους το 2024, οι οποίες θα αυξηθούν στο 70% το 2025 και στο 100% το 2026 συνεχίζοντας έτσι και σε μελλοντικό χρόνο.
Η WSM εισάγει την τεχνογνωσία στα θέματα τεχνικής διαχείρισης πλοίων, συμπεριλαμβανομένης της πιστοποίησης των εκπομπών και της συμμόρφωσης με το υφιστάμενο σύστημα Παρακολούθησης (Monitoring), γνωστοποίησης στοιχείων (Reporting) και Επαλήθευσης (Verification) MRV της Ε.Ε., ενώ η Affinity διαθέτει εμπειρία στην πώληση και αγορά προϊόντων άνθρακα, στη διαχείριση του Μητρώου Δικαιωμάτων (EU Allowances Registry) EUA της Ε.Ε., στην ανάλυση της έκθεσης στο ETS και στην παροχή συμβουλευτικής σχετικά με τις αγορές εκπομπών.
«Είναι ευχαρίστηση μας να συνεργαζόμαστε με την Affinity σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία, η οποία θα προσφέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες και θα εξασφαλίσει πλήρη διαφάνεια σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας . Η συνεργασία αυτή αποσκοπεί στην ομαλή μετάβαση της συμμόρφωσης με το EU ETS, καθώς και δίνει προτεραιότητα στα συμφέροντα των πελατών μας μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης των εκπομπών ρύπων», δήλωσε ο Carl Schou, CEO και President της WSM.
Ο Richard Fulford-Smith, Managing Partner της Affinity Shipping, πρόσθεσε: «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την WSM στην έναρξη λειτουργίας της εταιρείας που θα παρέχει ολοκληρωμένη λύση για τις ανάγκες των πλοιοκτητών και των φορέων που ελέγχουν την εμπορική λειτουργία των πλοίων όσον αφορά την υποβολή εκθέσεων των εκπομπών ρύπων και την υποστήριξη της εμπορίας ρύπων. Πρόκειται για μια ισχυρή συγκέντρωση τεχνογνωσίας που προωθεί τον στόχο μας να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να διαχειριστούν την οικονομική τους έκθεση στην επερχόμενη ενεργειακή μετάβαση».
Η νέα κοινοπρακτική εταιρεία θα εδρεύει στο Όσλο της Νορβηγίας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/nautilia-768x430-1-600x336.jpg)
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Royal Caribbean Group: Γιατί ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/RCI_IC_Aerial_Side_Night_CGI12_RET_LR-1-600x200.jpg)
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
![Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Επανεξελέγη πρόεδρος η Μελίνα Τραυλού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/enosi-ellinon-efopliston-600x338.jpg)
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
![Τέλης Μυστακίδης: Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή για την Aegean Baltic Bank](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/telis-mistakidis-600x404.png)
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
![Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία παγκόσμιο παράδειγμα αριστείας, πρωτοπορίας και ανθεκτικότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-3-600x393.jpg)
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
![Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-600x400.jpeg)
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
![Capital Clean Energy Carriers: Αύξηση εσόδων 64% στο τέταρτο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/AMORE-MIO-CAPITAL-600x270.jpg)
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
![Ναυτιλία: Κερδισμένοι και χαμένοι από τον πόλεμο δασμών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_LNG22-1024x600-1-600x352.png)
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
![Costamare: Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Costamare-slide-2-7f29710c-600x273.jpeg)
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του