Κρίσιμες αλλαγές στις online δαπάνες των καταναλωτών φέρνει η εκτόξευση του πληθωρισμού και η ένταση της οικονομικής αβεβαιότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι 8 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν πως θα είναι πιο προσεκτικοί με τις δαπάνες τους φέτος, επιλέγοντας μάρκες που προσφέρουν καλύτερες, εξατομικευμένες εμπειρίες.
Για την ακρίβεια, η οικονομική αναταραχή προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, με το 81% να δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες, καθώς επιθυμεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα χρήματα του.
Η κατανάλωση μετά την πανδημία – Αυτές είναι οι πέντε νέες τάσεις στις πληρωμές
Το ενδεχόμενο μείωσης των δαπανών για ταξίδια – ξενοδοχεία και media – ψυχαγωγία είναι επίσης πιθανό, με 78% και 70% των καταναλωτών αντίστοιχα, να αναφέρουν σχέδια επαναξιολόγησης εξόδων για τους συγκεκριμένους τομείς.
Τις κρίσιμες αλλαγές στις online δαπάνες των καταναλωτών εντοπίζει παγκόσμια έρευνα της Salesforce, από την οποία προκύπτει πως οι εταιρείες, που επικεντρώνονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αποτελεσματική προσαρμογή της εμπειρίας των πελατών, καταφέρνουν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ακόμη κι όταν η οικονομία βρίσκεται σε κίνδυνο.
Επιπρόσθετα, η έρευνα της Salesforce κατέδειξε πως περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές επιθυμούν καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης από τις αγαπημένες τους μάρκες. Οι αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών για απρόσκοπτες και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στις εταιρείες που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν, με τους λιανοπωλητές να κινδυνεύουν περισσότερο. Η πλειονότητα των καταναλωτών (79%) δηλώνει ότι θα επανεκτιμήσει τις δαπάνες της για αγορές λιανικής το επόμενο έτος.
Τι θέλουν οι online καταναλωτές
Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι η κακή εξυπηρέτηση είναι ο Νο. 1 λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν από μια εταιρεία. Το 60% των καταναλωτών αναφέρει ότι αναμένει από κάθε τμήμα μιας εταιρείας να αντιδρά άμεσα στα αιτήματά τους, με βάση τις πιο πρόσφατα επικαιροποιημένες πληροφορίες που τους αφορούν. Μάλιστα, 40% σημειώνει ότι η μεγαλύτερη απογοήτευση τους, προέρχεται από συναλλαγές με εταιρείες που δεν προσφέρουν «συνδεδεμένες εμπειρίες», 35% όταν τους γίνονται ερωτήσεις τις οποίες έχουν απαντήσει στο παρελθόν και 33% όταν τους προσφέρονται προϊόντα που δεν τους αφορούν. Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, το επόμενο έτος, το 65% των καταναλωτών δηλώνει πως θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες που προσφέρουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες τους, ενώ το 72% των καταναλωτών θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες εάν παρέχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Σημειώνεται πως ο σημερινός καταναλωτής είναι πιο πιθανό να εκτιμήσει μια «συνδεδεμένη» εμπειρία με τον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης και των βιοεπιστημών σε σχέση με άλλους κλάδους. Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης μπορεί, επίσης, να αποτελέσει ευκαιρία για πιστότητα, δεδομένου ότι 76% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ενθαρρύνεται η αφοσίωσή τους στις εταιρείες που παρέχουν ασφάλεια δεδομένων.
Latest News
Στο μικροσκόπιο και της Fitch η Ελλάδα - Τι περιμένουν οι οίκοι αξιολόγησης
Οι οίκοι αξιολόγησης «βλέπουν» μια σειρά από «αγκάθια» που υπάρχουν στην ελληνική οικονομία - Η αναμονή από την κυβερνητική πολιτική
«Χτυπάει ξανά το σφυρί» για το «στρατηγείο» του Κοντομηνά - Τι συμβαίνει με τη βίλα του Βγενόπουλου
Πάνω από 600 πλειστηριασμοί έχουν προγραμματισθεί αυτή την εβδομάδα – Στο σφυρί εμβληματικά ακίνητα
Η λίστα με τους 362 κωδικούς προϊόντων με μείωση τιμής έως 20% - Αναλυτικά τα προϊόντα και τα ποσοστά μείωσης
Το υπουργείο Ανάπτυξης έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τους κωδικούς προϊόντων που έχουν ενταχθεί ως τώρα στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών στα σούπερ μάρκετ
Εγκαίνια για το νέο κτηριακό συγκρότημα των Κεντρικών Υπηρεσιών της ΑΑΔΕ
Στις νέες εγκαταστάσεις της ΑΑΔΕ, στην οδό Πειραιώς 180, θα υπηρετούν 1.100 υπάλληλοι των Κεντρικών Υπηρεσιών της Αρχής
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Μητσοτάκης: Νέες μειώσεις φόρων έως το 2027 – Είμαστε σε διαρκή πόλεμο με την φοροδιαφυγή
Κεντρική επιλογή της κυβέρνησης είναι οι σταδιακές αλλά δημοσιονομικές βιώσιμες μειώσεις φόρων, δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Στο φουλ οι μηχανές στις κατασκευές - Επενδύσεις €5,3 δισ. σε 4 χρόνια
Όπως αναφέρει οικονομικό δελτίο της Alpha Bank, η Ακαθάριστη Προστιθέμενη Αξία (ΑΠΑ) από τις κατασκευές ακολουθεί ανοδική πορεία
Τι θα «ξεκλειδώσει» την πόρτα του ΧΑ – Ο Φάις και τα roadshows με επενδυτές «κράχτες»
Το ενδεχόμενο εισαγωγής στο Χρηματιστήριο Αθηνών σχεδιάζουν ολοένα και περισσότερες εταιρείες – Η περίπτωση του Φάις και το σήμα του οίκου Russel
«Ξεπαγώνει» η Ψηφιακή Τράπεζα Γης - Τα οφέλη για τις επενδύσεις και τους ιδιοκτήτες ακινήτων
Η Ψηφιακή Τράπεζα Γης θα αποτελέσει «εργαλείο» για στρατηγικές επενδύσεις, ιδιοκτήτες διατηρητέων, αυθαιρέτων
Η Handelsblatt επαινεί την Ελλάδα - «Σημαντική πρόοδος στη μείωση του χρέους»
Η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt αναφέρεται θετικά στη μείωση του χρέους της Ελλάδας