
Κρίσιμες αλλαγές στις online δαπάνες των καταναλωτών φέρνει η εκτόξευση του πληθωρισμού και η ένταση της οικονομικής αβεβαιότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι 8 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν πως θα είναι πιο προσεκτικοί με τις δαπάνες τους φέτος, επιλέγοντας μάρκες που προσφέρουν καλύτερες, εξατομικευμένες εμπειρίες.
Για την ακρίβεια, η οικονομική αναταραχή προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, με το 81% να δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες, καθώς επιθυμεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα χρήματα του.
Η κατανάλωση μετά την πανδημία – Αυτές είναι οι πέντε νέες τάσεις στις πληρωμές
Το ενδεχόμενο μείωσης των δαπανών για ταξίδια – ξενοδοχεία και media – ψυχαγωγία είναι επίσης πιθανό, με 78% και 70% των καταναλωτών αντίστοιχα, να αναφέρουν σχέδια επαναξιολόγησης εξόδων για τους συγκεκριμένους τομείς.
Τις κρίσιμες αλλαγές στις online δαπάνες των καταναλωτών εντοπίζει παγκόσμια έρευνα της Salesforce, από την οποία προκύπτει πως οι εταιρείες, που επικεντρώνονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αποτελεσματική προσαρμογή της εμπειρίας των πελατών, καταφέρνουν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ακόμη κι όταν η οικονομία βρίσκεται σε κίνδυνο.
Επιπρόσθετα, η έρευνα της Salesforce κατέδειξε πως περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές επιθυμούν καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης από τις αγαπημένες τους μάρκες. Οι αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών για απρόσκοπτες και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στις εταιρείες που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν, με τους λιανοπωλητές να κινδυνεύουν περισσότερο. Η πλειονότητα των καταναλωτών (79%) δηλώνει ότι θα επανεκτιμήσει τις δαπάνες της για αγορές λιανικής το επόμενο έτος.
Τι θέλουν οι online καταναλωτές
Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι η κακή εξυπηρέτηση είναι ο Νο. 1 λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν από μια εταιρεία. Το 60% των καταναλωτών αναφέρει ότι αναμένει από κάθε τμήμα μιας εταιρείας να αντιδρά άμεσα στα αιτήματά τους, με βάση τις πιο πρόσφατα επικαιροποιημένες πληροφορίες που τους αφορούν. Μάλιστα, 40% σημειώνει ότι η μεγαλύτερη απογοήτευση τους, προέρχεται από συναλλαγές με εταιρείες που δεν προσφέρουν «συνδεδεμένες εμπειρίες», 35% όταν τους γίνονται ερωτήσεις τις οποίες έχουν απαντήσει στο παρελθόν και 33% όταν τους προσφέρονται προϊόντα που δεν τους αφορούν. Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, το επόμενο έτος, το 65% των καταναλωτών δηλώνει πως θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες που προσφέρουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες τους, ενώ το 72% των καταναλωτών θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες εάν παρέχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Σημειώνεται πως ο σημερινός καταναλωτής είναι πιο πιθανό να εκτιμήσει μια «συνδεδεμένη» εμπειρία με τον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης και των βιοεπιστημών σε σχέση με άλλους κλάδους. Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης μπορεί, επίσης, να αποτελέσει ευκαιρία για πιστότητα, δεδομένου ότι 76% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ενθαρρύνεται η αφοσίωσή τους στις εταιρείες που παρέχουν ασφάλεια δεδομένων.


Latest News

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας

Πιερρακάκης: Δεν δίνουμε υποσχέσεις – Δίνουμε λύσεις
Τι αναφέρει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης για τα μέτρα ενίσχυσης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση

Σε δημόσια διαβούλευση ο νέος αναπτυξιακός - Τα 12 καθεστώτα κρατικής ενίσχυσης
Σκοπός του σχετικού σχεδίου νόμου είναι η προσαρμογή στις νέες ανάγκες της ελληνικής οικονομίας

Στην Ουάσιγκτον ο Πιερρακάκης για τη Σύνοδο του ΔΝΤ - Ποιους θα συναντήσει
Την Πέμπτη 24 Απριλίου, ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών θα έχει κατ’ ιδίαν συνάντηση με τη Γενική Διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα

Η μεγάλη στροφή των δανειοληπτών στα σταθερά επιτόκια
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα έφθασε το ποσοστό των δανειοληπτών που επιλέγουν σταθερά επιτόκια σε στεγαστικά αλλά και καταναλωτικά δάνεια

Τι σημαίνουν για την ελληνική οικονομία τα υπερπλεονάσματα του 2024
Η μεγάλη υπεραπόδοση των φορολογικών εσόδων που έχει τη βάση της στην εκτεταμένη ακρίβεια και τα μακροοικονομικά μεγέθη