Ένας σύγχρονος, εξελιγμένος και τελευταίας τεχνολογίας «κέρβερος» επιστρατεύεται για να εξασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά ενός προϊόντος σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Το «Cerberus» που πήρε το όνομα του από το τέρας της ελληνικής μυθολογίας, ένα καινοτόμο σύστημα παρακολούθησης ολόκληρης της διαδρομής ενός προϊόντος εντός της εφοδιαστικής αλυσίδας αναπτύσσεται από τρεις εταίρους μεταξύ των οποίων και η Golden Cargo του Ομίλου Golden Union.
Οι άλλοι δύο εταίροι είναι το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ) και ο Αυστριακός όμιλος υψηλής τεχνολογίας Austria Card Holdings.
O «Κέρβερος»
Τι περιλαμβάνει
- συσκευή ασύρματης ανίχνευσης των τιμών των προδιαγραφών ασφαλείας του ευπαθούς φορτίου καθώς και της τοποθεσίας του,
- ασφαλείς διασυνδέσεις (secure APIs) με τις βάσεις δεδομένων του συστήματος και
- πλατφόρμα παρακολούθησης της τήρησης των τιμών των προδιαγραφών ασφαλείας του ευπαθούς φορτίου.
Σε πτωτική πορεία οι ναύλοι σε παγκόσμιο επίπεδο
Οι στόχοι
- Ανάπτυξη ασύρματων αισθητήρων μίας χρήσης με χαμηλό κόστος ανίχνευσης
- Ανάπτυξη προσαρμοστικών ασύρματων αισθητήρων με δυνατότητες θερμικής διείσδυσης
- Ανάπτυξη πλατφόρμας παρακολούθησης
- Ανάπτυξη τεχνολογίας ασφαλούς ανταλλαγής και αποθήκευσης δεδομένων ανίχνευσης
Οι εταίροι
Πιο συγκεκριμένα, το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ), ιδρύθηκε το 2000 και αποτελεί μέρος της μεγαλύτερης ομάδας του ΕΚΕΤΑ. Το ΙΜΕΤ είναι ένας εξαιρετικά αναγνωρισμένος ερευνητικός φορέας που προσφέρει εξειδικευμένη βασική και εφαρμοσμένη έρευνα και τεχνικές υπηρεσίες σε όλους τους τομείς των μεταφορών.
H Austria Card Holdings, Αυστριακός όμιλος υψηλής τεχνολογίας πληροφορικής σε θέματα Hardware Embedded Security, έχει διεθνή παρουσία με τρία τμήματα, Austria Card, Inform και Nautilus, στους τομείς της Ψηφιακής Ασφάλειας (Digital Security), της Διαχείρισης Πληροφοριών (Information Management) και του IoT αντιστοίχως.
Η Golden Cargo, εταιρία διεθνών μεταφορών με διεθνή παρουσία που παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες διαμεταφοράς, αποθήκευσης και διαχείρισης εμπορευμάτων, σε πληθώρα επιχειρηματικών τομέων ανά τον κόσμο με κύριο αντικείμενο την μεταφορά ανταλλακτικών πλοίων, ευπαθών και φαρμακευτικών εμπορευμάτων.
Latest News
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα