
Ξεκίνησε σήμερα στις 06:00 το πρωί η 48ωρη πανελλαδική απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) και έτσι τα πλοία θα παραμείνουν δεμένα στα λιμάνια Τετάρτη και Πέμπτη 8/2 και 9/2.
Η ΠΝΟ ζητά την κατάρτιση και υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2023.
Στις κινητοποιήσεις της ΠΝΟ συμμετέχει και η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών, η οποία έχει προαναγγείλει και επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες από τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 10/2.
Τι καταγγέλλουν οι ναυτικοί
Η ΠΝΟ κάνει λόγο για πλήρη απροθυμία και άρνηση της εργοδοτικής πλευράς να προσέλθει σε διαπραγματεύσεις για την κατάρτιση και υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2023, παρά το γεγονός ότι έγκαιρα – προ τριμήνου – τους είχαν αποσταλεί απόλυτα θεμελιωμένα, με ταυτόχρονη κοινοποίηση στα αρμόδια υπουργεία, τα οικονομικά, θεσμικά και κλαδικά αιτήματα του κλάδου των ναυτικών.
Η Συνομοσπονδία, επίσης, ζητά την καταπολέμηση της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και την καθιέρωση πάγιου συστήματος ουσιαστικής οικονομικής ενίσχυσης και προστασίας των άνεργων ναυτικών.
Ακόμη, ζητά αύξηση του προβλεπόμενου μηνιαίου επιδόματος ανεργίας σε 650 ευρώ για τους άγαμους και 850 ευρώ για τους έγγαμους, προσαυξανόμενο κατά 150 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο πρόσωπο, ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες των ναυτικών, αλλά και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.
Τα ναυτεργατικά σωματεία αναμένεται να πραγματοποιήσουν απεργιακή συγκέντρωση αύριο Πέμπτη, στις 11:00 το πρωί στα πλοία της BlueStar, απέναντι από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά.


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία