Η ναυτιλία των Ελλήνων πάντα πρωταγωνιστεί και αγκαλιάζει από τους πρώτους τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις. Ανταποκρίνεται με επιτυχία στις γρήγορες αλλαγές και στις σύνθετες προκλήσεις.
Το μήνυμα αυτό έστειλε η Προεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) μιλώντας πριν από λίγο στο διεθνές ναυτιλιακό συνέδριο της Capital Link που πραγματοποιείται στην Αθήνα.
Η κα. Τραυλου έδωσε ξεκάθαρα το στίγμα των θέσεων του ελληνικού εφοπλισμού στο θέμα της πράσινης μετάβασης καθώς τόνισε ότι η «η δέσμευση μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι δεδομένη» έθεσε όμως και τις προϋποθέσεις για μια ασφαλή και αποτελεσματική μετάβαση.
Μελίνα Τραυλού: Τιμήθηκε ως Παγκόσμια Προσωπικότητα της Χρονιάς
Παράλληλα ανέδειξε με την ομιλία της την σημαντική συνεισφορά της παγκόσμιας ναυτιλίας στη ευημερία του κοινωνικού συνόλου, μια συνεισφορά που δεν αναγνωρίζεται πάντα·
«Ο τίτλος του συνεδρίου «Stay Calm and Sail On» είναι το DNA του κλάδου μας. Για να παραμείνουμε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, ξεκίνησε την ομιλία της η Προεδρος της ΕΕΕ
Στη συνέχεια τόνισε «Η ναυτιλία και οι άνθρωποί της, σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν με επιτυχία το απαιτητικό περιβάλλον των ημερών μας.
Καθήκον μας ήταν, είναι και θα είναι να υπηρετούμε και να προστατεύουμε τη λειτουργία του παγκόσμιου οικοσυστήματος.
Ο κλάδος μας εισέρχεται σε μια νέα εποχή.
Η ελληνική ναυτιλία, με το γνωστό της όραμα, την προσαρμοστικότητα και την τεχνογνωσία της, έχει αποδείξει ότι ανταποκρίνεται με επιτυχία στις γρήγορες αλλαγές και στις σύνθετες προκλήσεις.
Ακόμη και τώρα που η ναυτιλία αντιμετωπίζει την ενεργειακή μετάβαση, οι Έλληνες πλοιοκτήτες είναι και πάλι από τους πρώτους που αγκάλιασαν τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.
Η δέσμευσή μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι γεγονός. Ωστόσο, δύο κρίσιμα προαπαιτούμενα πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Πρώτον η αποδέσμευση από τις ανθρακούχες εκπομπές σύμφωνα με την ξα Τραυλού Εξαρτάται από την ενεργό συνεισφορά και τις επενδύσεις των ενδιαφερομένων εκτός κλάδου, όπως οι παραγωγοί και προμηθευτές ενέργειας, οι κατασκευαστές κινητήρων πλοίων και τα ναυπηγεία. Επίσης απαιτούνται
Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία οικονομικά βιώσει μες και κατάλληλες για το σκοπό αυτό λύσεις. Που θα είναι παγκοσμίως διαθέσιμες και πάνω από όλα ασφαλείς.
Και αυτή είναι η δεύτερη ζωτική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρός μας. Πρώτα η ασφάλεια.
Οι νέες λύσεις δεν μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των ναυτικών μας, των πλοίων μας μας και του περιβάλλοντος.
Για εμάς, το ανθρώπινο στοιχείο είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξής μας.
Επομένως, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποί μας υποστηρίζονται όχι μόνο για να μπορέσουν να προσαρμοστούν, αλλά και ακολουθήσουν την τεχνολογική εξέλιξη.
Η αντιμετώπιση του ζητήματος της κλιματικής αλλαγής απαιτεί παγκόσμιες λύσεις.
Ο παγκόσμιος ρυθμιστής μας είναι ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ((ΙΜΟ). Βιώσιμα και κατάλληλα μέτρα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία μπορούν να επιτευχθούν μόνο από τον ΙΜΟ. Και αυτό ισχύει και για τη διαδικασία απαλλαγής του κλάδου μας από τον άνθρακα. Είναι επείγον να υιοθετηθούν αποτελεσματικά μέτρα για την επίτευξη των στόχων μηδενικών εκπομπών του κλάδου.
Δράττομαι αυτής της ευκαιρίας για να υποστηρίξω την ισχυρή υποστήριξη της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας στην πρόταση της διεθνούς βιομηχανίας για συνεισφορά ανά τόνο εκπεμπόμενου CO2.
Αυτό θα είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο, κατάλληλο για τη συντριπτική πλειοψηφία των ναυτιλιακών επιμέρους ναυτιλιακών κλάδων.
Κυρίες και κύριοι, το Stay Calm and Sail On Είναι ένας μονόδρομος.
Η ναυτιλία πρέπει να παραμείνει ήρεμη και να πλεύσει για την ευημερία και την ευημερία του πλανήτη μας.
Η ομαδικότητα είναι το κλειδί για να πετύχει αυτό, σε αυτήν την εποχή που αλλάζει γρήγορα.
Ευχαριστώ».
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη