![Μελίνα Τραυλού: Η ναυτιλία των Ελλήνων αγκαλιάζει από τους πρώτους τις τεχνολογικές εξελίξεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/tranolu.jpg)
Η ναυτιλία των Ελλήνων πάντα πρωταγωνιστεί και αγκαλιάζει από τους πρώτους τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις. Ανταποκρίνεται με επιτυχία στις γρήγορες αλλαγές και στις σύνθετες προκλήσεις.
Το μήνυμα αυτό έστειλε η Προεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) μιλώντας πριν από λίγο στο διεθνές ναυτιλιακό συνέδριο της Capital Link που πραγματοποιείται στην Αθήνα.
Η κα. Τραυλου έδωσε ξεκάθαρα το στίγμα των θέσεων του ελληνικού εφοπλισμού στο θέμα της πράσινης μετάβασης καθώς τόνισε ότι η «η δέσμευση μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι δεδομένη» έθεσε όμως και τις προϋποθέσεις για μια ασφαλή και αποτελεσματική μετάβαση.
Μελίνα Τραυλού: Τιμήθηκε ως Παγκόσμια Προσωπικότητα της Χρονιάς
Παράλληλα ανέδειξε με την ομιλία της την σημαντική συνεισφορά της παγκόσμιας ναυτιλίας στη ευημερία του κοινωνικού συνόλου, μια συνεισφορά που δεν αναγνωρίζεται πάντα·
«Ο τίτλος του συνεδρίου «Stay Calm and Sail On» είναι το DNA του κλάδου μας. Για να παραμείνουμε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, ξεκίνησε την ομιλία της η Προεδρος της ΕΕΕ
Στη συνέχεια τόνισε «Η ναυτιλία και οι άνθρωποί της, σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν με επιτυχία το απαιτητικό περιβάλλον των ημερών μας.
Καθήκον μας ήταν, είναι και θα είναι να υπηρετούμε και να προστατεύουμε τη λειτουργία του παγκόσμιου οικοσυστήματος.
Ο κλάδος μας εισέρχεται σε μια νέα εποχή.
Η ελληνική ναυτιλία, με το γνωστό της όραμα, την προσαρμοστικότητα και την τεχνογνωσία της, έχει αποδείξει ότι ανταποκρίνεται με επιτυχία στις γρήγορες αλλαγές και στις σύνθετες προκλήσεις.
Ακόμη και τώρα που η ναυτιλία αντιμετωπίζει την ενεργειακή μετάβαση, οι Έλληνες πλοιοκτήτες είναι και πάλι από τους πρώτους που αγκάλιασαν τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.
Η δέσμευσή μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι γεγονός. Ωστόσο, δύο κρίσιμα προαπαιτούμενα πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Πρώτον η αποδέσμευση από τις ανθρακούχες εκπομπές σύμφωνα με την ξα Τραυλού Εξαρτάται από την ενεργό συνεισφορά και τις επενδύσεις των ενδιαφερομένων εκτός κλάδου, όπως οι παραγωγοί και προμηθευτές ενέργειας, οι κατασκευαστές κινητήρων πλοίων και τα ναυπηγεία. Επίσης απαιτούνται
Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία οικονομικά βιώσει μες και κατάλληλες για το σκοπό αυτό λύσεις. Που θα είναι παγκοσμίως διαθέσιμες και πάνω από όλα ασφαλείς.
Και αυτή είναι η δεύτερη ζωτική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρός μας. Πρώτα η ασφάλεια.
Οι νέες λύσεις δεν μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των ναυτικών μας, των πλοίων μας μας και του περιβάλλοντος.
Για εμάς, το ανθρώπινο στοιχείο είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξής μας.
Επομένως, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποί μας υποστηρίζονται όχι μόνο για να μπορέσουν να προσαρμοστούν, αλλά και ακολουθήσουν την τεχνολογική εξέλιξη.
Η αντιμετώπιση του ζητήματος της κλιματικής αλλαγής απαιτεί παγκόσμιες λύσεις.
Ο παγκόσμιος ρυθμιστής μας είναι ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ((ΙΜΟ). Βιώσιμα και κατάλληλα μέτρα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία μπορούν να επιτευχθούν μόνο από τον ΙΜΟ. Και αυτό ισχύει και για τη διαδικασία απαλλαγής του κλάδου μας από τον άνθρακα. Είναι επείγον να υιοθετηθούν αποτελεσματικά μέτρα για την επίτευξη των στόχων μηδενικών εκπομπών του κλάδου.
Δράττομαι αυτής της ευκαιρίας για να υποστηρίξω την ισχυρή υποστήριξη της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας στην πρόταση της διεθνούς βιομηχανίας για συνεισφορά ανά τόνο εκπεμπόμενου CO2.
Αυτό θα είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο, κατάλληλο για τη συντριπτική πλειοψηφία των ναυτιλιακών επιμέρους ναυτιλιακών κλάδων.
Κυρίες και κύριοι, το Stay Calm and Sail On Είναι ένας μονόδρομος.
Η ναυτιλία πρέπει να παραμείνει ήρεμη και να πλεύσει για την ευημερία και την ευημερία του πλανήτη μας.
Η ομαδικότητα είναι το κλειδί για να πετύχει αυτό, σε αυτήν την εποχή που αλλάζει γρήγορα.
Ευχαριστώ».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023