Η ναυτιλία των Ελλήνων πάντα πρωταγωνιστεί και αγκαλιάζει από τους πρώτους τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις. Ανταποκρίνεται με επιτυχία στις γρήγορες αλλαγές και στις σύνθετες προκλήσεις.
Το μήνυμα αυτό έστειλε η Προεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) μιλώντας πριν από λίγο στο διεθνές ναυτιλιακό συνέδριο της Capital Link που πραγματοποιείται στην Αθήνα.
Η κα. Τραυλου έδωσε ξεκάθαρα το στίγμα των θέσεων του ελληνικού εφοπλισμού στο θέμα της πράσινης μετάβασης καθώς τόνισε ότι η «η δέσμευση μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι δεδομένη» έθεσε όμως και τις προϋποθέσεις για μια ασφαλή και αποτελεσματική μετάβαση.
Μελίνα Τραυλού: Τιμήθηκε ως Παγκόσμια Προσωπικότητα της Χρονιάς
Παράλληλα ανέδειξε με την ομιλία της την σημαντική συνεισφορά της παγκόσμιας ναυτιλίας στη ευημερία του κοινωνικού συνόλου, μια συνεισφορά που δεν αναγνωρίζεται πάντα·
«Ο τίτλος του συνεδρίου «Stay Calm and Sail On» είναι το DNA του κλάδου μας. Για να παραμείνουμε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, ξεκίνησε την ομιλία της η Προεδρος της ΕΕΕ
Στη συνέχεια τόνισε «Η ναυτιλία και οι άνθρωποί της, σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν με επιτυχία το απαιτητικό περιβάλλον των ημερών μας.
Καθήκον μας ήταν, είναι και θα είναι να υπηρετούμε και να προστατεύουμε τη λειτουργία του παγκόσμιου οικοσυστήματος.
Ο κλάδος μας εισέρχεται σε μια νέα εποχή.
Η ελληνική ναυτιλία, με το γνωστό της όραμα, την προσαρμοστικότητα και την τεχνογνωσία της, έχει αποδείξει ότι ανταποκρίνεται με επιτυχία στις γρήγορες αλλαγές και στις σύνθετες προκλήσεις.
Ακόμη και τώρα που η ναυτιλία αντιμετωπίζει την ενεργειακή μετάβαση, οι Έλληνες πλοιοκτήτες είναι και πάλι από τους πρώτους που αγκάλιασαν τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.
Η δέσμευσή μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι γεγονός. Ωστόσο, δύο κρίσιμα προαπαιτούμενα πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Πρώτον η αποδέσμευση από τις ανθρακούχες εκπομπές σύμφωνα με την ξα Τραυλού Εξαρτάται από την ενεργό συνεισφορά και τις επενδύσεις των ενδιαφερομένων εκτός κλάδου, όπως οι παραγωγοί και προμηθευτές ενέργειας, οι κατασκευαστές κινητήρων πλοίων και τα ναυπηγεία. Επίσης απαιτούνται
Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία οικονομικά βιώσει μες και κατάλληλες για το σκοπό αυτό λύσεις. Που θα είναι παγκοσμίως διαθέσιμες και πάνω από όλα ασφαλείς.
Και αυτή είναι η δεύτερη ζωτική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρός μας. Πρώτα η ασφάλεια.
Οι νέες λύσεις δεν μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των ναυτικών μας, των πλοίων μας μας και του περιβάλλοντος.
Για εμάς, το ανθρώπινο στοιχείο είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξής μας.
Επομένως, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποί μας υποστηρίζονται όχι μόνο για να μπορέσουν να προσαρμοστούν, αλλά και ακολουθήσουν την τεχνολογική εξέλιξη.
Η αντιμετώπιση του ζητήματος της κλιματικής αλλαγής απαιτεί παγκόσμιες λύσεις.
Ο παγκόσμιος ρυθμιστής μας είναι ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ((ΙΜΟ). Βιώσιμα και κατάλληλα μέτρα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία μπορούν να επιτευχθούν μόνο από τον ΙΜΟ. Και αυτό ισχύει και για τη διαδικασία απαλλαγής του κλάδου μας από τον άνθρακα. Είναι επείγον να υιοθετηθούν αποτελεσματικά μέτρα για την επίτευξη των στόχων μηδενικών εκπομπών του κλάδου.
Δράττομαι αυτής της ευκαιρίας για να υποστηρίξω την ισχυρή υποστήριξη της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας στην πρόταση της διεθνούς βιομηχανίας για συνεισφορά ανά τόνο εκπεμπόμενου CO2.
Αυτό θα είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο, κατάλληλο για τη συντριπτική πλειοψηφία των ναυτιλιακών επιμέρους ναυτιλιακών κλάδων.
Κυρίες και κύριοι, το Stay Calm and Sail On Είναι ένας μονόδρομος.
Η ναυτιλία πρέπει να παραμείνει ήρεμη και να πλεύσει για την ευημερία και την ευημερία του πλανήτη μας.
Η ομαδικότητα είναι το κλειδί για να πετύχει αυτό, σε αυτήν την εποχή που αλλάζει γρήγορα.
Ευχαριστώ».
Latest News
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα