Tη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της με τα προϊόντα της Three Cents και της ζυθοποιίας AB InBev ανακοίνωσε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο της Έκθεσης HoReCa 2023.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχωρά σε μία αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev, τη μεγαλύτερη -όπως τονίζει- ζυθοποιία στον κόσμο με ορισμένα από τα πιο δημοφιλή σήματα μπύρας, όπως Corona, Stella Artois και Bud.
Καφές, μπύρα και αναψυκτικά: Ο «πόλεμος» των πολυεθνικών στην ελληνική αγορά
Στο πλαίσιο αυτό, η συνεργασία –που βρίσκεται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2023- περιλαμβάνει πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς για ορισμένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα που ανήκουν στην AB InBev.
Σύμφωνια με την Three Cents
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες με τα προϊόντα της Three Cents, «την 1η ελληνική μάρκα αρτιζανάλ αναψυκτικών και μίξερ, υψηλής ποιότητας». Σύμφωνα με την εταιρεία, με την προσθήκη αυτής της super-premium μάρκας στο χαρτοφυλάκιό της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων. Η συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ αρχές Μαρτίου 2023.
Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, δήλωσε: «Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας, αξιοποιεί πλήρως τη συνέπεια με την οποία εστιάζουμε στο κανάλι HoReCa, τη μοναδική παρουσία μας ευρύτερα σε όλα τα κανάλια, το εκτεταμένο δίκτυο διανομής μας, τις βαθιές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και τις εξαιρετικές δυνατότητες των εμπορικών μας ομάδων. Ευρύ χαρτοφυλάκιό σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης. Σημαίνει ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να παρέχουν την καλύτερη πρόταση για κάθε περίσταση στους καταναλωτές τους, αξιοποιώντας όλες τις ευκαιρίες premiumization που μας δίνει το HoReCa και η καλοκαιρινή σεζόν.»
Από την πλευρά της η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits & Snacks Business Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τόνισε: «Τα Three Cents αποτελούν μία ιδιαίτερα αγαπητή μάρκα του Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Ενώνοντας τις ισχυρές εμπορικές μας δυνατότητες με την επιχειρηματική τεχνογνωσία της ομάδας Three Cents, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια ισχυρή συνεργασία που θα μας τοποθετήσει ακόμα καλύτερα στην κατηγορία ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες – μία κατηγορία που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης του 24/7 χαρτοφυλακίου μας».
Ο Γιώργος Μπάγκος συνιδρυτής της Three Cents ανέφερε: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που τα Three Cents εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να συνεργαστούμε με την κορυφαία εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να μεγαλώσει το αποτύπωμα μας, ενώ δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να δημιουργούμε καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα που θα προσφέρουν έμπνευση, καλύπτοντας τις ανάγκες καταναλωτών και επαγγελματιών».
Τέλος, ο Λευτέρης Σκαράκης, Beer Business Director του Ομίλου Coca-Cola HBC σημείωσε: «H είσοδός μας στην κατηγορία της μπύρας, μίας από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες ποτών, αποτελεί μία συναρπαστική ευκαιρία ανάπτυξης για εμάς και τους συνεργάτες μας και υποστηρίζει πλήρως το όραμά μας να αποτελούμε συνεργάτη επιλογής 24/7 για τους πελάτες μας. Η συνεργασία μας με την AB InBev, τη νούμερο 1 ζυθοποιία στον κόσμο αποτελεί μια φυσική επέκταση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων μας, συμπληρώνοντας τη βασική μας δραστηριότητα στα μη αλκοολούχα ποτά καθώς και το χαρτοφυλάκιο Καφέ, Premium Spirits και σνακ που διαθέτουμε».
80 νέες προσλήψεις
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοίνωσε πως προχωρά σε 80 νέες μόνιμες προσλήψεις, ενισχύοντας κατά κύριο λόγο την ομάδα πωλήσεων, με περισσότερες από 1 στις 3 προσλήψεις να υποστηρίζουν την κατηγορία της μπύρας. Αυτές οι προσλήψεις είναι επιπλέον των 50 προσλήψεων για τις εποχικές θέσεις πωλήσεων που ανακοίνωσε η εταιρεία πρόσφατα.
Υπενθυμίζεται ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον, παρουσίασε και επισήμως πρόσφατα στην ελληνική αγορά τον ιταλικό Caffè Vergnano, διευρύνοντας και συμπληρώνοντας πλήρως το διαθέσιμο χαρτοφυλάκιό της στην κατηγορία του καφέ.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό