«Γκάζια» αποφάσισε να πατήσει η Volkswagen στον τομέα της ηλεκτροκίνησης καθώς την Παρασκευή ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει τη στρατηγική της στο software, ενώ παράλληλα παρουσίασε ένα νέο πενταετές επενδυτικό σχέδιο, το οποίο τέθηκε υπόψη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.
Τα υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου συζήτησαν πώς θα ανανεώσουν το δίκτυο παραγωγής του γερμανικού ομίλου ώστε να επιταχύνουν την πράσινη μετάβαση σε πιο «καθαρή» οδήγηση, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Η Volkswagen, η οποία διαθέτει από premium μάρκες όπως Audi και Porsche έως τα πιο μαζικής απήχησης VW και Seat, έχει επίσης εξετάσει πώς να διορθώσει μια στρατηγική στον τομέα του λογισμικού που μαστίζεται από καθυστερήσεις και υπερβάσεις κόστους.
Πλήρεις λεπτομέρειες για όσα συζητήθηκαν θα παρουσιαστούν στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας στις 14 Μαρτίου.
Νέο εργοστάσιο για το Trinity;
Το Reuters ανέφερε νωρίτερα την Παρασκευή ότι τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου επρόκειτο να συζητήσουν εάν θα κατασκευάσουν ένα νέο εργοστάσιο για το ηλεκτρικό σεντάν Trinity στη συνεδρίαση της Παρασκευής, μια απόφαση που όπως είχε δηλώσει ο επικεφαλής της VW, τον περασμένο Δεκέμβριο, θα λαμβανόταν αυτόν τον μήνα.
Η ανακοίνωση της Volkswagen δεν ανέφερε εάν το σχέδιο, που είχε εκπονηθεί υπό τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο Herbert Diess, θα προχωρήσει ή αν θα πραχθεί το νέο αυτοκίνητο στο κύριο εργοστάσιο της εταιρείας στο Wolfsburg, μια ιδέα που υιοθέτησαν κάποια στελέχη στα τέλη του περασμένου έτους.
Το συμβούλιο επρόκειτο επίσης να συζητήσει ποια νέα μοντέλα θα μπορούσαν να παραχθούν στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Ανόβερο μετά το τέλος της παραγωγής του VW Bus 6.1 και το εργοστάσιο στο Όσναμπρουκ, στο οποίο θα μπορούσε να κατασκευαστεί ένα νέο μοντέλο Porsche, σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, η οποία επικαλέστηκε άγνωστες πηγές.
Φόβοι και διαψεύσεις για 1000 απολύσεις
Οι εργαζόμενοι εκφράζουν φόβους ότι πιθανώς να βρεθούν σε κίνδυνο 1.000 θέσεις εργασίας στο Αννόβερο εάν δεν ανατεθεί στο εργοστάσιο ένα νέο μοντέλο, όπως ανέφερε η εφημερίδα, επικαλούμενη πηγές από την πλευρά των εργαζόμενων.
Ωστόσο, εκπρόσωπος του συμβουλίου εργαζομένων διέψευσε το ρεπορτάζ της Handelsblatt, λέγοντας ότι οι θέσεις εργασίας στο Ανόβερο είναι εγγυημένες βάσει συμφωνίας με την εταιρεία μέχρι το 2029. «Θα υπάρξει μια βιώσιμη λύση για το Ανόβερο», τόνισε με εμφανή την αισιοδοξία του ο εκπρόσωπος των εργαζομένων.
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen και της Porsche, Oliver Blume, ανέλαβε το τιμόνι της εταιρείας το περασμένο φθινόπωρο και τότε ανέβαλε τη συνάντηση από την αρχική προγραμματισμένη ημερομηνία που ήταν τον Νοέμβριο.
Ο νέος CEO έχει ανατρέψει τα στρατηγικά σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας από τότε που ανέλαβε με σκοπό να εξορθολογίσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητές της, κινούμενος αντίθετα με τον προκάτοχό του Diess, ο οποίος ήταν γνωστός για τα φιλόδοξα σχέδια αλλά επικρίθηκε από ορισμένους, συμπεριλαμβανομένου του συμβουλίου εργαζομένων, για έλλειψη σαφούς σχεδίου.
Latest News
COP29: Διάχυτη η απογοήτευση μετά τη διάσκεψη – «Καμία χώρα δεν πήρε αυτά που ήθελε»
Προβληματισμός επικρατεί μετά την ολοκλήρωση της διάσκεψης για το κλίμα COP29 που φιλεξονήθηκε στο Αζερμπαϊτζάν
Τι είπε η φον ντερ Λάιεν για τη συμφωνία στην COP29
Η απόφαση της COP29 «Θα οδηγήσει σε επενδύσεις στην καθαρή μετάβαση, μειώνοντας τις εκπομπές» είπε η πρόεδρος της Κομισιόν
Παγκόσμιος leader στα πράσινα ομόλογα η Ευρώπη - Έρχονται νέες εκδόσεις
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Κομισιόν, μέχρι στιγμής η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εκδώσει πράσινα ομόλογα αξίας άνω των 65 δισεκατομμυρίων ευρώ
Πού είναι φθηνότερο να οδηγείς ηλεκτρικό όχημα - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο ελκυστικά στους αγοραστές λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια
Ένα γαλλικό σχέδιο δείχνει ζήτηση στη σωστή τιμή, αλλά τα προβλήματα αντίληψης και οι υποδομές εμποδίζουν την υιοθέτηση
COP29: «Πληρώστε ή βγάλτε τον σκασμό» λένε ακτιβιστές
Διαδηλωτές σε αίθουσα συνεδρίασης της COP29 ζητούν από τις πλουσιότερες χώρες να καταβάλουν το μερίδιο που τους αναλογεί.
Ποιος θα πληρώσει για την κλιματική αλλαγή; Σκληρές κόντρες στην COP29
Σκληρό πόκερ ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων οικονομιών στη σύνοδο για το κλίμα
Η Coca-Cola αγοράζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Σε ποια χώρα παρήγγειλε EV
Η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το Net Zero με ορόσημο το 2040
Εκατομμύρια περιβαλλοντικοί πρόσφυγες το 2023 - Οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή
Η κλιματική αλλαγή έχει οδηγήσει στην αύξηση κατά 51% τα τελευταία πέντε χρόνια στον αριθμό των εσωτερικά εκτοπισμένων ανθρώπων
Το πιο μεγάλο, καυτό καλοκαίρι στην Ελλάδα - Τι συνέβη στις θάλασσες το 2024
Αρνητικά νέα φέρνει έρευνα τριών ελληνικών πανεπιστημίων για τις θερμοκρασίες που «έπιασαν» οι θάλασσες το 2024 στην Ελλάδα