
Στο υδροδοτικό σύστημα της Κέρκυρας, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση δίνει λύση σε μία εκκρεμότητα δεκαετιών, χρησιμοποιώντας χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Ο ιπουργός Υποδομών και Μεταφορών ξεκαθάρισε ότι ΣΔΙΤ δε σημαίνει ιδιωτικοποίηση. Εξήγησε ότι ο ιδιώτης αναλαμβάνει για 25, 27 ή 30 χρόνια (όσα επιλέξει η Πολιτεία) τη συντήρηση και τη λειτουργία του δικτύου, το οποίο μετά επανέρχεται στον έλεγχο του Δημοσίου.
«Πράσινο φως» στο έργο των 181 εκατ. που θα λύσει το πρόβλημα ύδρεσης στην Κέρκυρα
«Άρα, ο ιδιώτης αποτελεί αποκλειστικά φορέα κατασκευής, συντήρησης και λειτουργίας των έργων υποδομής. Αυτό σημαίνει ότι το έργο χαρακτηρίζεται ως μη ανταποδοτικό για τον ιδιώτη, δεδομένου ότι αυτός δεν θα έχει δικαίωμα στην εμπορική εκμετάλλευση του έργου», ανέφερε ο κ. Καραμανλής.
«Μην έχουμε την εντύπωση ότι θα έρθει ο ιδιώτης και θα ακριβύνει ξανά το νερό. Αυτό είναι ένας απίστευτος λαϊκισμός. Ούτε δικαιούται ο ιδιώτης να αξιώσει οποιαδήποτε πρόσοδο από τους τελικούς χρήστες», πρόσθεσε.

Από δημόσιο φορέα η διαχείριση
Ξεκαθάρισε επίσης ότι η διαχείριση του νερού στην περίπτωση και της Κέρκυρας θα γίνει από δημόσιο φορέα. Καθώς και ότι το αντάλλαγμα που δικαιούται ο ιδιώτης συνίσταται αποκλειστικά στις πληρωμές διαθεσιμότητας, τις οποίες θα καταβάλει σε αυτόν το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ως Αναθέτουσα Αρχή.
«Είστε ένα κόμμα που κινείται στην σφαίρα του φαντασιακού. Δεν έχετε το πολιτικό θάρρος να πείτε μπράβο που αντιμετωπίζεται αυτό το πρόβλημα με χρήματα του RRF. Ξέρετε ποιος δίνει αυτά τα χρήματα; Οι Ευρωπαίοι φορολογούμενοι, αυτούς τους ευρωπαίους που παρακολουθούσε ο αρχηγός σας, ως Υπουργός Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ στο Eurogroup και μιλάτε εσείς για εκτροπή», τόνισε ο κ. Καραμανλής, απαντώντας στον βουλευτή του ΜεΡΑ25, κ. Αρσένη.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε απευθυνόμενος στον ερωτώντα βουλευτή: «Κάνουμε αυτά τα έργα με χρήματα που έρχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από την οποία ο δικός σας αρχηγός ως Υπουργός Οικονομικών παραλίγο να καταφέρει να μας εκδιώξουν. Με αυτά τα λεφτά κάνουμε σημαντικά έργα και εμείς δεν έχουμε ιδεοληψίες σχετικά με τα έργα ΣΔΙΤ».
Τέλος, τόνισε ότι: «ΣΔΙΤ δε σημαίνει ιδιωτικοποίηση. Το 100% των χρημάτων θα το πάρουμε από το Ταμείο Ανάκαμψης, που σημαίνει μηδέν συμμετοχή από εθνικούς πόρους. Ο ιδιώτης πρέπει να κατασκευάσει το έργο, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και θα αρχίσει να πληρώνεται μετά το τέλος του έργου».


Latest News

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος

Με προσομοιωτές και ρεαλιστικά σενάρια κρίσης, ο νέος ΟΣΕ - Τι είπε ο Κυρανάκης
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών μίλησε για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και την αναδιοργάνωση του προσωπικού

Η ΑΒΑΞ ξεκινά την επέκταση των εγκαταστάσεων της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο
Η πρώτη φάση του σχεδίου έχει προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρω.

Σύμβουλος της AKTOR στην αναβάθμιση των εστιών στο πανεπιστήμιο Κρήτης
Το έργο, που υπεγράφη στις 27 Μαρτίου, συνολικού προϋπολογισμού 255 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει την κατασκευή 4.846 συνολικά κλινών σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο

Υπουργείο Υποδομών: Ανοίγει ξανά η γέφυρα Χειμωνικού στην Κεφαλονιά
Τίθεται σε κυκλοφορία η γέφυρας Χειμωνικού στην Κεφαλονιά μετά την καταστροφή από την κακοκαιρία «Ιανός»

Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Παράκαμψη Ψαχνών»
Το έργο, την ένταξη του οποίου υπέγραψε ο Νίκος Παπαθανάσης, είναι συνολικού μήκους περίπου 28 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 238.430.480 ευρώ