Ολοκληρώθηκε ο επανακαθορισμός αιγιαλού-παραλίας που είχε ζητήσει ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας για τους μικρότερους λιμένες που υπάγονται στη δικαιοδοσία του, συγκεκριμένα το καταφύγιο τουριστικών σκαφών (μαρίνα) Συβότων και τα αλιευτικά καταφύγια Πλαταριάς και Σαγιάδας.
Όπως επισημαίνεται, η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελεί προϋπόθεση ώστε να είναι σε επόμενη φάση εφικτή η απόδοση στην τοπική κοινωνία εκτάσεων στα λιμάνια αυτά, οι οποίες δεν εξυπηρετούν λιμενικές λειτουργίες.
Στην κοινοπραξία Grimaldi Euromed-Mινωϊκές Γραμμές το 67% του Ο.Λ.ΗΓ
Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, ο επανακαθορισμός της χάραξης αιγιαλού και παραλίας έρχεται ως αποτέλεσμα της προτεραιότητας που απέδωσε από την αρχή της θητείας της η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας στην «εξυγίανση» των παραπάνω λιμένων. Είχε προηγηθεί η ολοκλήρωση της περιβαλλοντικής τους αδειοδότησης και λειτουργίας και η νομιμοποίηση των μη αδειοδοτημένων επί χρόνια προσχώσεων, με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Οι εξαιρέσεις από το deal με Grimaldi
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού που έχει επικυρωθεί από τη Γενική Συνέλευση του ΤΑΙΠΕΔ, τμήματα των λιμένων Συβότων, Πλαταριάς και Σαγιάδας στα οποία δεν αναπτύσσονται λιμενικές δραστηριότητες θα εξαιρεθούν από τις προς παραχώρηση εκτάσεις στον Προτιμητέο Επενδυτή (κοινοπραξία υπό τον Όμιλο Grimaldi) ώστε να είναι εφικτό να αποδοθούν έπειτα από το Ελληνικό Δημόσιο στην τοπική κοινωνία. Οι ίδιες διαδικασίες είναι σε εξέλιξη και ολοκληρώνονται σύντομα για τη Χερσαία Ζώνη Λιμένα Ηγουμενίτσας και αφορούν εκτάσεις στο παραλιακό μέτωπο της πόλης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας Αθανάσιος Πορφύρης δήλωσε σχετικά: «Συνεχίζουμε να υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας για την εξυγίανση και απόδοση των τμημάτων και στη Χερσαία Ζώνη Λιμένα Ηγουμενίτσας,στο πλαίσιο των αναγκών του Λιμένα αλλά και της τοπικής κοινωνίας. Ευχαριστούμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την αγαστή συνεργασία τους και ευελπιστούμε ότι σύντομα θα έχουμε περισσότερες θετικές εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ