Στην κορυφή του κλάδου, σε ό,τι έχει να κάνει με τις νέες παραγγελίες πλοίων, βρέθηκαν τα κινεζικά ναυπηγεία τον Ιανουάριο, σύμφωνα με στοιχεία της Clarkson Research.
Την ίδια ώρα, οι νοτιοκορεάτες ανταγωνιστές έμειναν πίσω, εξαιτίας -σε μεγάλο βαθμό- της συρρίκνωσης της παγκόσμιας ζήτησης.
Παραγγελίες – ρεκόρ για πλοία LNG στα κινεζικά ναυπηγεία
Οι αριθμοί
Όπως ανέφερε η Clarkson Research την Τρίτη, τα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας κέρδισαν 640.000 ολική χωρητικότητα CGT (12 πλοία) τον περασμένο μήνα, αριθμός που αποτελεί το 33% των συνολικών παγκόσμιων παραγγελιών των 1,96 εκατομμυρίων CGT.
Από την πλευρά τους τα κινεζικά ναυπηγεία συγκέντρωσαν σχεδόν το διπλάσιο ποσοστό από αυτό της Κορέας, κερδίζοντας παραγγελίες για 1,12 εκατομμύρια CGT (72 νέα πλοία), το 57% του παγκόσμιου συνόλου.
Όπως επισημαίνεται, η παγκόσμια ζήτηση τον Ιανουάριο μειώθηκε κατά 63% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.
Οι παγκόσμιες εκκρεμείς παραγγελίες νέων πλοίων ανήλθαν σε 9,13 εκατομμύρια CGT στα τέλη Ιανουαρίου, μειωμένες κατά 770.000 CGT σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Οι εκκρεμείς παραγγελίες της Κορέας ανήλθαν σε 37,58 εκατομμύρια CGT, ή το 34%, ενώ για την Κίνα, ήταν 49,19 εκατομμύρια CGT, αυξημένα κατά 30.000 CGT (0,06%).
Ο δείκτης Clarkson’s Newbuilding, ένα βαρόμετρο των μεταβολών των τιμών στα νεότευκτα πλοία, διαμορφώθηκε στις 162,51 στα τέλη Ιανουαρίου, αυξημένος κατά 8,25 μονάδες σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons