
Στο κυνήγι των προσφορών επιδίδονται οι καταναλωτές, αφού οι τιμές έχουν πάρει φωτιά και το καλάθι του νοικοκυριού, αν και δεν γεμίζει, είναι πανάκριβο.
Οι νέες συνθήκες άλλαξαν την προτεραιοποίηση στο καλάθι των νοικοκυριών και ανέδειξαν νέους παράγοντες που συντελούν στις επιλογές τους.
Αν παλαιότερα η ποιότητα και η ασφάλεια των προϊόντων αποτελούσαν το βασικό κριτήριο επιλογής, σήμερα αυτό έχει ανατραπεί, με την τιμή να καθορίζει τα πάντα. Τη στροφή αυτή δείχνουν έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί και αναδεικνύουν τις μεγάλες αλλαγές που έχουν γίνει μέσα σε μόλις ένα εξάμηνο.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), οκτώ στους 10 καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις.
Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί.
Επίσης, το 70% δηλώνει ότι θα προτιμούσε περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις στα σουπερμάρκετ παρά το καλάθι του νοικοκυριού. Αυτό δείχνει ότι η πολιτεία θα μπορούσε να δει κίνητρα προς τις επιχειρήσεις για αύξηση των προωθητικών ενεργειών και αποφυγή αντικινήτρων.
Οι καταναλωτές όμως, φαίνεται να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί.
Στο e-katanalotis και οι προσφορές
Οι καταναλωτές θα μπορούν από την ερχόμενη εβδομάδα να συγκρίνουν και τις εβδομαδιαίες προσφορές των σούπερ μάρκετ, εκτός από τις τιμές στο «καλάθι του νοκοκυριού».
Όπως γνωστοποίησε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis Γιάννης Δοξαράς, τις αμέσως επόμενες μέρες θα ενταχθούν στο e-katanalotis και οι προσφορές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Όπως είπε, οι καταναλωτές θα μπορούν από την ερχόμενη εβδομάδα να συγκρίνουν τόσο τις προσφορές των σούπερ μάρκετ, όσο και το «καλάθι», προκειμένου να έχουν όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για τις τιμές στην αγορά και να κάνουν τις πιο σωστές, γι’ αυτούς, επιλογές.
Επίσης, σημείωσε, ότι υπάρχει μια στροφή των καταναλωτών στο να βλέπουν την τιμή ανά κιλό, για να σχηματίζουν πιο σωστή γνώμη για την τιμή ενός προϊόντος.


Latest News

Με προϊόντα made in Greece γεμίζουν το καλάθι τους οι καταναλωτές - Τι δείχνει έρευνα
Οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιλέγουν για τις αγορές τους προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label)

Ποιος Ευρωπαίος ζει περισσότερο - Η πρωταθλήτρια περιοχή στην Ελλάδα
Οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άνδρες κατά 3-10 χρόνια, ανάλογα με τη χώρα

Πού ψάχνουν πολυτελή ακίνητα τα βαριά πορτοφόλια - Οι περιοχές
Τα πολυτελή ακίνητα κερδίσουν συνεχώς νέο έδαφος - H Ελλάδα κατατάσσεται στις 10 πρώτες χώρες παγκοσμίως στις προβλεπόμενες καθαρές εισροές εκατομμυριούχων για το 2024

Τρία στοιχήματα για 5 οικονομικά υπουργεία - Το guidance Μαξίμου μέχρι τις εκλογές
Η κυβέρνηση θέλει σε βάθος 2ετίας να ανακοινώνει σταδιακά τα θετικά μέτρα που αφορούν το εισόδημα, τις αλλαγές στις κλίμακες φορολογίας και να επιταχύνει τις δράσεις για υποδομές και τις συγκοινωνίες.

Ολοκληρώθηκε το παζλ της επενδυτικής βαθμίδας - Τι σημαίνει ο «χρησμός» της Moody's
Η Moody’s Ratings αναβάθμισε την ελληνική οικονομία σε Baa3 από Ba1. Η προοπτική έχει αλλάξει σε σταθερή από θετική

Παπαθανάσης: Η Ελλάδα έχει αφήσει οριστικά πίσω της την κρίση χρέους
«Η Ελλάδα, παρά τις διεθνείς πολυεπίπεδες αναταράξεις, έχει αλλάξει σελίδα», τόνισε ο κ. Παπαθανάσης

Χατζηδάκης για αναβάθμιση Moody's: H Ελλάδα αφήνει πίσω το παρελθόν, εφαλτήριο για περαιτέρω άνοδο
«Η σημερινή αναβάθμιση σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός μεγάλου κύκλου για την ελληνική οικονομία«, είπε ο Κωστής Χατζηδάκης

Έπεσε... το «κάστρο» της Moody's - Έδωσε την επενδυτική βαθμίδα στην ελληνική οικονομία
Τι οδήγησε στην αναβάθμιση της οικονομίας - Το σκεπτικό της απόφασης
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε κατά 5,4% το μισθολογικό κόστος το τέταρτο τρίμηνο του 2024 [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/misthoi-600x396.jpg)
Άνοδος 5,4% το μισθολογικό κόστος το τέταρτο τρίμηνο του 2024 [γραφήματα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![IOBE: Υποχώρησε η ανεργία τον Ιανουάριο [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/ανεργια-600x345.jpg)
ΙΟΒΕ: Μειώθηκε η ανεργία κατά 8,9% τον Ιανουάριο [γράφημα]
Τι δείχνει το μηναίο Δελτίο Εξελίξεων στην Βιομηχανία που καταρτίζει ο ΙΟΒΕ