· Στο «μικροσκόπιο» της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς βρίσκεται εδώ και καρό η συναλλακτική συμπεριφορά της Τράπεζας Αττικής.
· Πηγές με γνώση του θέματος αναφέρουν στη στήλη πως η Αρχή ξεκίνησε να παρακολουθεί την υπόθεση από τη στιγμή που η μετοχή της τράπεζας άρχισε να ανεβαίνει….
· Η Επιτροπή, όπως μας λένε, με αφορμή τη δημόσια συζήτηση που αναπτύχθηκε για το θέμα λειτουργεί με εμπιστευτικότητα και δεν διαφημίζει τις κινήσεις της.
· Αυτή τη στιγμή μάλιστα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ανάλυση των κωδικών και των συναλλαγών γύρω από τη μετοχή και αξιολογεί εάν υπάρχουν ενδείξεις χειραγώγησης.
· «Μια διαδικασία, η οποία είναι συγκεκριμένη και περιγράφεται στο νόμο», επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.
· Τα αποτελέσματα της έρευνας πάντως αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ώστε να πέσει άπλετο φως. Η προστασία του επενδυτικού κοινού άλλωστε προέχει…
—————————————————-
Το made in Greece στέκεται δίπλα στο made in Germany…
· «Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τις παραγγελίες και τα συμβόλαια. Οι δουλειές μας συνεχίζονται κανονικά…».
· Αυτό επισημαίνουν στη στήλη Έλληνες επιχειρηματίες με ισχυρή παρουσία στο εξωτερικό, όταν ρωτάμε κατά πόσο επηρεάζεται η δραστηριότητά τους από τις εκλογές.
· Όπως προκύπτει από τις απαντήσεις των περισσότερων, οι ξένοι πελάτες δεν περιμένουν κάτι συνταρακτικό (δηλαδή παρατεταμένη αστάθεια) που θα ανατρέψει την πορεία της χώρας.
· Όπως τα προηγούμενα χρόνια που κρατούσαν στάση αναμονής και περίμεναν έως ότου ξεκαθαρίσει το τοπίο.
· Είναι ενδεικτικό ότι και οι ελληνικές εταιρείες δεν σταματούν τα σχέδια διεθνής ανάπτυξης.
· Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της εταιρείας SABO από το Βασιλικό της Εύβοιας, η οποία ειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για την κεραμοποιία.
· Όπως λέει ο ιδρυτής της, Δημήτρης Κοίλιαρης δεν διστάζει πλέον να «διαφημίσει» το made in Greece δίπλα στο made in Germany σε διεθνείς εκθέσεις του κλάδου.
· Οι εποχές, συνεχίζει, όπου ακόμη και οι Έλληνες προτιμούσαν τα ξένα, ακόμη και εάν αυτά ήταν 30% ακριβότερα έχει περάσει…
· «Η Ελλάδα μπορεί να έχει βιομηχανία και μάλιστα ανταγωνιστική…», σημειώνει χαρακτηριστικά.
———————————————————
Το αυγοτάραχο Μεσολογγίου πάει… Ισραήλ
· Ένα βήμα πριν την είσοδό της στην αγορά του Ισραήλ βρίσκεται η εταιρεία «Τρικαλινός».
· Η εταιρεία από το Αιτωλικό Μεσολογγίου περιμένει τις τελικές εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές της χώρας, προκειμένου να ξεκινήσει να διαθέτει τα προϊόντα της.
· Πρόκειται όπως λέει σε συνομιλητές του, ο ιδιοκτήτης της οικογενειακής επιχείρησης Ζαφείρης Τρικαλινός για μια απαιτητική αγορά, η οποία δεν αφήνει πολύ χώρο για εισαγόμενα προϊόντα.
· Εμφανίζεται ωστόσο αισιόδοξος ότι πολύ σύντομα θα πάρει το «πράσινο φως».
· Η παραπάνω κίνηση αποτελεί μέρος της στρατηγικής επέκτασης σε νέες αγορές, μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία και την απώλεια της ρωσικής αγοράς.
· Πρόσφορο έδαφος βρήκε το «χρυσάφι της λιμνοθάλασσας του Μεσολογγίου» και στην Ανατολική Ασία, με την Ταιβάν και όχι μόνο να ξεχωρίζουν.
· Παρά τη διαφορετική διατροφική κουλτούρα οι Ασιάτες δείχνουν να εκτιμούν το προϊόν που παράγεται από τους θηλυκούς κέφαλους από τον Αύγουστο μέχρι τον Οκτώβριο.
· Εξάλλου, το αυγοτάραχο βρίσκεται ήδη στα μενού κορυφαίων εστιατορίων του κόσμου, με φημισμένους σεφ να αποθεώνουν στην κυριολεξία το ελληνικό χαβιάρι…