Το Super Bowl είναι για τους Αμερικανούς περίπου ό, τι για τους Έλληνες ένας τελικός διεθνούς διοργάνωσης με ελληνική ομάδα ως έναν από τους διεκδικητές του τίτλου. Πόσοι Έλληνες, όμως, όσο κι αν διοργάνωναν με ανυπομονησία το αθλητικό γεγονός για να μη χάσουν ούτε δευτερόλεπτο από τον αγώνα, θα διέθεταν περίπου 107 ευρώ το άτομο για… σουβλάκια, πίτσες και μπύρες; Μάλλον ελάχιστοι, λέει η κοινή λογική.

Politico: Το μυστικό σχέδιο της Σαουδικής Αραβίας για να αγοράσει το Παγκόσμιο Κύπελλο

Αυτό, όμως, προφανώς δεν ισχύει για τους αμερικανούς φιλάθλους, οι οποίοι υπολογίζεται ότι φέτος ξόδεψαν κατά μέσο όρο 115 δολάρια την Κυριακή του 57ου Super Bowl φέτος, 31% περισσότερα από όσα πέρσι, όταν ο μέσος όρος ήταν 88 δολάρια, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από το Lending Tree που πραγματοποιήθηκε μεταξύ καταναλωτών ηλικίας 18 έως 77 ετών.

Φέτος, όσοι έχουν εξαψήφιο εισόδημα, δήλωσαν διατεθειμένοι να ξοδέψουν πολύ περισσότερα, κατά μέσο όρο 246 δολάρια.

Γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών (204 $) και millennials (176 $) βρίσκονται επίσης στην κορυφή της λίστας με τη μεγαλύτερη δαπάνη.

Οι ερωτηθέντες της Generation Z (ηλικίας 18 έως 26 ετών) εξέφρασαν την πρόθεση σε ποσοστό 30% να ξοδέψουν περισσότερα για το Super Bowl φέτος. Αντίθετα, πιο συγκρατημένοι εμφανίζονται οι millennials (ηλικίες 27 έως 42 ετών) με το 23% από αυτούς να κάνει λόγο για πιο συγκρατημένη δαπάνη φέτος, οι «baby boomers» είναι πιο πιθανό να διατηρήσουν τον προϋπολογισμό τους, με το 73% να δαπανά το ίδιο ποσό με πέρσι.

Οι Αμερικανοί όχι μόνο ετοιμάζονταν από πριν την ημέρα της διοργάνωσης να αυξήσουν τις συνολικές δαπάνες τους, αλλά και τον κόσμο που θα καλούσαν στις συγκεντρώσεις για την παρακολούθηση του αγώνα και στις στοιχηματικές τους δραστηριότητες.

Συγκεντρώσεις

Η αύξηση των δαπανών αποδίδεται και στην αύξηση των πάρτι που διοργάνωναν από νωρίς οι Αμερικανοί για το φετινό Super Bowl μεταξύ των Philadelphia Eagles και των Kansas City Chiefs.

Παρόλο που το 52% των Αμερικανών σχεδίαζε να παρακολουθήσει τον αγώνα από το σπίτι, το 20% διοργάνωνε πάρτι παρακολούθησης, αύξηση 82% από το 2022.

Γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών και μέλη της Gen Z βρίσκονται στην κορυφή της λίστας εκείνων που είναι πιο πιθανό να φιλοξενήσουν φέτος, στο 26% και 24%, αντίστοιχα.

Αυτή η αύξηση καταδεικνύει τη συνεχιζόμενη επιστροφή των Αμερικανών στην κανονικότητα μετά την κορύφωση της πανδημίας, με τους περισσότερους να επιστρέφουν στην  παράδοση της παρακολούθησης ποδοσφαίρου με την οικογένεια και τους φίλους τους.

Αγορές

Γενικά, το 66% των Αμερικανών καταναλωτών ξοδεύει σε φαγητό και ποτά για το παιχνίδι.

Άλλες δημοφιλείς αγορές περιλαμβάνουν ρούχα ή αξεσουάρ (17%), διακοσμητικά (12%), συνδρομές ροής για πρόσβαση σε παιχνίδια (10%) και ηλεκτρονικό εξοπλισμό όπως ηχεία ή προβολέα (7%), σύμφωνα με το LendingTree.

Η Gen Zers, προγραμμάτισε αρκετές αγορές που σχετίζονται με το παιχνίδι: το 18% μια υπηρεσία ροής για να παρακολουθήσει το παιχνίδι και το 14% ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Στοιχήματα

Καθώς τα αθλητικά στοιχήματα έχουν νομιμοποιηθεί σε δεκάδες πολιτείες, όλο και περισσότεροι Αμερικανοί συμμετέχουν σε αυτό. Ένα ποσοστό περίπου 40% δήλωσε διατεθειμένο να ποντάρει στο παιχνίδι, αυξημένο κατά 30% από πέρυσι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης