Η μετοχή της Ferrari από το 2015 όταν έκανε το ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο έχει ακολουθήσει σταθερά μια πορεία την ανοδική. Έκτοτε και έως σήμερα τα κέρδη έχουν ξεπεράσει το 400% και είναι από τις μετοχές του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας που μπορεί άνετα να θεωρεί «εαυτόν» ως σταθερή αξία.

Μόνο από την έναρξη της τρέχουσας χρονιάς και απούσης της σημερινής συνεδρίασης, η μετοχή της ιταλικής κατασκευάστριας πολυτελών σπορ αυτοκινήτων ενισχύεται κατά σχεδόν 22% αγγίζοντας το ιστορικό υψηλό ρεκόρ της.

Η μεγάλη στροφή της Ferrari στην ηλεκτροκίνηση

Το ράλι διαρκείας της μετοχής σε συνδυασμό με την εξόχως ικανοποιητική εικόνα των πωλήσεων της εταιρείας την περυσινή χρονιά, καθώς οι πλούσιοι καταναλωτές μετά την πανδημία επιδίδονται σε αγορές μετά μανίας, διαμόρφωσαν την προσωπική περιουσία του Πιέρο Φεράρι, γιο του ιδρυτή Ένζο Φεράρι στα 5,6 δισ. δολάρια. Το επίπεδο αυτό, έβαλε τον Φεράρι στο Top-500 των πιο πλουσίων για πρώτη φορά στην ιστορία της οικογενείας, καταλαμβάνοντας την 467η θέση.

Και να σκεφτεί κανείς ότι το ποσοστό του Φεράρι στην ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία μετά βίας ανέρχεται στο 10%. Στη Ferrari μεγαλύτερος μέτοχος παραμένει η οικογένεια Ανιέλι, καθώς κατέχει το 24% των μετοχών μέσω της Exon.

Ο ίδιος ο Φεράρι έχει επανειλημμένως ξεκαθαρίσει ότι δεν προτίθεται να δώσει το μερίδιό τους το οποίο άλλωστε είναι και το περιουσιακό στοιχείο με τη μεγαλύτερη αξία. Αντ΄ αυτού ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο έχει ιδρύσει ένα οικογενειακό τραστ, στο οποίο θα μεταφέρει τα περιουσιακά στοιχεία με σκοπό να περάσουν στις επόμενες γενεές της οικογενείας. Ωστόσο τα δικαιώματα ψήφου στη Ferrari τα διατηρεί εφ’ όρου ζωής.

Πέραν του μεριδίου στη Ferrari, έχει ποσοστό στην ιταλική κατασκευάστρια πολυτελών γιοτ Ferretti και είναι πρόεδρος στην εταιρεία παροχής υπηρεσιών μηχανικής HPE.

Για την ιταλική εταιρεία με έδρα στο Μαρανέλο η παρούσα φάση τη βρίσκει σε μια από τις καλύτερες περιόδους της ιστορίας της. Έχει αναθεωρήσει ήδη ανοδικά τις εκτιμήσεις αναφορικά με την πορεία της το 2023, στηρίζοντας την αισιοδοξία της αυτή στην ισχυρή ζήτηση για τα μοντέλα της με μεγάλο περιθώριο κέρδους όπως το νέο Purosangue, ένα crossover με τιμή πώλησης 390.000 ευρώ.

Τα επόμενα σχέδιά της είναι η μετάβασή της στην ηλεκτροκίνησης, επιδιώκοντας να κυκλοφορήσει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα έως το 2025.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Τζιτζικώστας : Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη τον Φεβρουάριο του 2023, δεν έπρεπε να συμβεί
Διεθνή |

Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας

Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»