
«Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία» υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας που ήταν ο κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση «Greek Tourism Success Story: Acceleration through Digital Innovation» που διοργάνωσε η Relevance Digital Agency με τη συμμετοχή της Google του ΤικΤοκ, του Elevate Greece και σημαντικών εκπροσώπων του οικοσυστήματος της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Όπως ειπε «η επιτυχία του τουρισμού δίνει νέες ευκαιρίες καινοτομίας», ενώ τόνισε ότι «επενδύσαμε σημαντικά σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα για παράδειγμα από την συμφωνία την οποία κάναμε με τη Google, η οποία προβλέπει εκπαιδευτικά προγράμματα για μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και ήδη περισσότερα από 500 ξενοδοχεία έχουν κάνει την εκπαίδευση και εμφανίζουν τα βιώσιμα χαρακτηριστικά τους στη Google» τόνισε ο κ.Κικίλιας, επισημαίνοντας ότι «πριν από τη συμφωνία μας με την Google αυτός ο αριθμός ήταν μικρότερος των 50».
Κικίλιας: «Εκρηκτική άνοδος της τουριστικής κίνησης από τον Ιανουάριο»
Στην εκδήλωση ομιλητές ήταν ο Θανάσης Σοφιανός founder και CEO Relevance η κ. Μαρία Φούντα, head of marketing SE Europe Google και ο Φάνης Θεοδώρου brand partnerships manager TikTok.
Στο panel της συζήτησης συμμετείχαν ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Διευθύνων Σύμβουλος του Elevate Greece, ο κ.Απόστολος Αποστολάκης, Founding Partner της Venture Friends, η κ.Κατερίνα Σαριδάκη, Director του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, και ο κ.Πρόδρομος Τσιαβός, Head of Digital Innovation του Ιδρύματος Ωνάση. Την συζήτηση συντόνισε ο κ.Τάσος Ζάχος, Editor in Chief του Fortune Greece.

Online καμπάνια
Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στην online καμπάνια που υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για πρώτη φορά 12 μήνες το χρόνο, ενώ ανέφερε την αύξηση των online bookings τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στη βραχυχρόνια μίσθωση. «Περισσότερες online προκρατήσεις από ποτέ, καταγράφονται αυτή την περίοδο στα ελληνικά ξενοδοχεία από το εξωτερικό και το εσωτερικό, με το μέσο όρο αύξησης για το σύνολο των προορισμών της χώρας να αγγίζει το 67%» είπε ο κ. Κικίλιας.
Καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η Google και το TikTok μοιράστηκαν πρωτοποριακές λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν στην επιτάχυνση της ψηφιακής μετάβασης και της προβολής. Παράλληλα, η Google παρουσίασε τις κοινές πρωτοβουλίες της με το Υπουργείο Τουρισμού για τη στήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης.
Οι σημαντικοί εκπρόσωποι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα φώτισαν την αξία των συνεργειών, και την σημασία της ανάπτυξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στον τομέα του τουρισμού, που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ελληνικής οικονομίας με πολυεπίπεδο αντίκτυπο σε ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων.
Τέλος, με όχημα τις αναπτυξιακές δυνατότητες που κρύβει ο κλάδος του τουρισμού, ο Founder & CEO της Relevance κ.Θανάσης Σοφιανός, εστίασε στη στρατηγική της εταιρείας στον τουριστικό τομέα μέσω της ενίσχυσης της ομάδας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της επένδυσης σε νεοφυείς επιχειρήσεις του ευρύτερου πεδίου.


Latest News

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους

Ξεκινά ο διαγωνισμός για την εκμίσθωση της «Ακτής Βουλιαγμένης» - Η πρόσκληση της ΕΤΑΔ
Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η μακροχρόνια εκμίσθωση της παραλίας στο Δήμο Βάρης-Βούλας Βουλιαγμένης για 20 έτη με δικαίωμα παράτασης για επιπλέον 10 έτη

Χατζής (ΠΟΞ): Αύξηση 30% έως το 2026 στους μισθούς των ξενοδοϋπαλλήλων
Υπογράφεται σήμερα νέα συλλογική σύμβαση εργασίας στον κλάδο της φιλοξενίας - Τι ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΞ από το 5ο Περιφερειακό συνέδριο στην Κόρινθο

Το 2025 ανήκει στα ταξίδια - Οι νέες τάσεις που κατακτούν τον τουρισμό
Προτίμηση για ταξίδια εκτός περιόδων αιχμής και αναζήτηση αυθεντικών εμπειριών φέρνουν οι νέες τάσεις που διαγράφει ο τουρισμός στο ξεκίνημα του 2025

Το colpo grosso με 5αστερα στη Σαντορίνη – Πώς πήραν άδεια δόμησης εν μέσω αναστολής
Στη Σαντορίνη εκδόθηκαν οικοδομικές άδειες για ξενοδοχεία με τους ιδιοκτήτες να εκμεταλλεύονται «παράθυρα» της νομοθεσίας

Αφιέρωμα του Guardian στην Πλάκα - Η «γειτονιά των θεών» κινδυνεύει από τον υπερτουρισμό
Η Πλάκα είναι μία από τις γειτονιές της Αθήνας που απειλούνται από τον υπερτουρισμό

Όλα τα βλέμματα στην τουριστική περίοδο - Τι συμβαίνει στη Σαντορίνη
Οι σεισμοί συνεχίζονται, ωστόσο οι επιχειρηματίες και κάτοικοι εστιάζουν την προσοχή τους στη σεζόν και το πότε θα ξεκινήσει

Πού θα «κάτσει η μπίλια» της τουριστικής σεζόν - Το μήνυμα της TUI και η Σαντορίνη
Τι βλέπει ο μεγαλύτερος tour operator για την Ελλάδα - Τι λένε οι φορείς της αγοράς για την αντίδραση των ξένων στους σεισμούς

Τρία νεοκλασσικά του ΕΦΚΑ αναζητούν ξενοδόχους... - Οι διαγωνισμοί
Ο ΕΦΚΑ προκήρυξε τρεις διαγωνισμούς για τη μίσθωση τριών νεοκλασσικών κτιρίων αλλάζοντας την χρήση τους ως τουριστικά καταλύματα