Η Miele Hellas, μέλος της Miele που δραστηριοποιείται στον κλάδο των premium οικιακών συσκευών, εγκαινίασε το νέο Miele Experience Center στην Αθήνα, στις 14 Φεβρουαρίου 2023. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι απόγονοι των ιδρυτικών μελών, Dr.Markus Miele, Executive Director & Co-Proprietor και Dr. Reinhard Zinkann, Executive Director & Co-Proprietor, τους οποίους ο CEO της Miele Hellas, κ. Θάνος Κυριαζής, καλωσόρισε στους νέους χώρους της εταιρείας.
Οι κύριοι Miele και Zinkann περιηγήθηκαν στους χώρους του Miele Experience Center στο Μαρούσι, το οποίο εκτός από τα γραφεία της εταιρείας, φιλοξενεί ένα κόσμο καινοτομίας και τεχνολογίας με συσκευές που δεν διατίθενται πουθενά αλλού σε όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. Τα εγκαίνια συνοδεύτηκαν από ομιλίες των συνιδιοκτητών και του CEO στην Ελλάδα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και να δεχθούν ερωτήσεις από τους εργαζομένους του ελληνικού branch, κατά τη διάρκεια ενός εταιρικού event προς τιμήν τους.
Στο πλαίσιο των εγκαινίων η Miele Hellas πραγματοποίησε το πρώτο της press event στο οποίο οι Dr. Markus Miele, Dr. Reinhard Zinkann και ο κ. Θάνος Κυριαζής, μοιράστηκαν τους τρεις στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας για το 2023: την ενίσχυση του brand name της Miele Hellas στις 5 αγορές που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Κόσοβο, Κύπρος, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία) -με αύξηση των μεριδίων αγοράς σε όλες τις κατηγορίες που επιχειρεί- την εστίαση στον καταναλωτή και στην δημιουργία ανώτερων εμπειριών εντός των καταστημάτων αλλά και την βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας και την ενίσχυση των δράσεων αειφόρου ανάπτυξης.
Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Miele Hellas την τελευταία 20ετία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στην ισχυρότερη χρηματοοικονομική θέση των 52 ετών της ιστορίας της στην ελληνική αγορά. Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε ο κος Κυριαζής «πρώτη στην ατζέντα της εταιρείας για την Ελλάδα, είναι η άνθιση μέσα από δημιουργία έως και 10 νέων καταστημάτων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, ενώ η Miele έχει ήδη δείξει τη διάθεση για περαιτέρω επενδύσεις στην χώρα αφού πρόσφατα εγκαινίασε το ευρωπαϊκό τηλεφωνικό κέντρο με τη Sitel στην Αθήνα, που απασχολεί περίπου 200 άτομα και την Teleperformance στη Θεσσαλονίκη με 175 άτομα».
Η νέα εποχή εξωστρέφειας που εγκαινιάζει η Miele Hellas συνεπάγεται και θετικές εξελίξεις για τον κλάδο των οικιακών συσκευών και κατ’ επέκταση για την οικονομία της χώρας. Η παρουσία της επεκτείνεται και δυναμώνει με αύξηση 4,3% το 2022, αλλά και το πλούσιο κοινωνικό της έργο.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων