
Δύο παρόχους παγκόσμιων δεδομένων παρακολούθησης πλοίων και ναυτιλιακών αναλύσεων, την MarineTraffic και την FleetMon, εξαγόρασε η Kpler, ένας παγκόσμιος πάροχος δεδομένων εμπορευμάτων και αγοράς.
Η συμφωνία ήρθε μετά από μια προηγούμενη εξαγορά της FleetMon από τη MarineTraffic, με αποτέλεσμα μια συντονισμένη διπλή εξαγορά της Kpler στον χώρο της ναυτιλιακής ανάλυσης.
Οι εταιρείες
Από την ίδρυσή της το 2007, η MarineTraffic με έδρα την Αθήνα έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της ναυτιλιακής βιομηχανίας παρέχοντας ευρέως προσβάσιμες πληροφορίες και τα αναλυτικά στοιχεία παρακολούθησης πλοίων.Η FleetMon με έδρα το Ρόστοκ, που ιδρύθηκε επίσης το 2007, παρέχει δεδομένα AIS σε κορυφαίες εταιρείες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των βιομηχανιών όλης της αλυσίδας εφοδιασμού.
Ο συνδυασμός των δυνατών σημείων αυτών των εταιρειών θα επιτρέψει στην Kpler να ξεκλειδώσει περισσότερη αξία για τον ναυτιλιακό τομέα και να αυξήσει την ποιότητα των προϊόντων, των δεδομένων και των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. Αυτό έρχεται σε μια περίοδο αυξανόμενης ζήτησης για νέα ψηφιακά εργαλεία, καθώς και εντεινόμενων παγκόσμιων προκλήσεων σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού της ναυτιλίας.
«Ήρθε η ώρα για μια ενιαία πλατφόρμα»
«Από τη δημιουργία της, η Kpler έχει επικεντρωθεί στην παρακολούθηση φορτίων και όχι πλοίων. Πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να παντρέψουμε τα εμπορεύματα και τη ναυτιλιακή νοημοσύνη σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αυτό θα οδηγήσει σε βελτιώσεις στα δεδομένα και τις υπηρεσίες που παρέχουμε και θα οδηγήσει σε περαιτέρω καινοτομία στον ναυτιλιακό τομέα, ενσωματώνοντας την εξαιρετική δουλειά τόσο της MarineTraffic όσο και της FleetMon», δηλωσε ο François Cazor, Διευθύνων Σύμβουλος, Kpler.
«Ανοίγονται νέα σύνορα»
«Είμαι πολύ περήφανος για όσα έχει επιτύχει η MarineTraffic όλα αυτά τα χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για όσα μπορούμε να επιτύχουμε περαιτέρω ως μέρος της Kpler, μαζί με την ομάδα FleetMon. Είμαι βέβαιος ότι η ενοποίηση των προϊόντων μας και της οργανωτικής μας κουλτούρας θα μας οδηγήσει σε νέα σύνορα, προς όφελος τελικά των πελατών μας και της κοινότητάς μας. Ο όλο και πιο συνδεδεμένος ναυτιλιακός κόσμος χρειάζεται περισσότερα ψηφιακά εργαλεία και καλύτερα αναλυτικά στοιχεία και θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε προς αυτή την κατεύθυνση», τόνισε ο Δημήτρης Μέμος, Διευθύνων Σύμβουλος, MarineTraffic.
«Η δημιουργία διαφάνειας για τον κόσμο της ναυτιλίας έχει οδηγήσει τη δουλειά μας για περισσότερο από μια δεκαετία. Συνδυάζοντας την εμπειρία και την αριστεία οι ομάδες Kpler , MarineTraffic και FleetMon θα προωθήσουν το ταξίδι της ψηφιοποίησης για τις θαλάσσιες μεταφορές και τις αλυσίδες εφοδιασμού. Ας παραμείνουμε ενεργοί, και συνδεδεμένοι συμπλήρωσε ο Lars Brandstäter, Διευθύνων Σύμβουλος, FleetMon.
Οι εξαγορές
Η Kpler έχει τώρα πραγματοποιήσει πέντε εξαγορές τους τελευταίους 18 μήνες και εξασφάλισε επενδυτική χρηματοδότηση άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022 από τις εταιρείες ιδιωτικών μετοχών Five Arrows και Insight Partners. Μετά από αυτές τις δύο νέες εξαγορές, η Kpler θα απασχολεί περισσότερους από 500 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο και θα εξυπηρετεί περισσότερους από ένα εκατομμύριο ενεργούς χρήστες σε όλη την ευρύτερη ναυτιλιακή και εμπορευματική βιομηχανία.
Η MarineTraffic έλαβε οικονομικές συμβουλές σε σχέση με τη συναλλαγή από τη Nevantio Advisors, με νομικές συμβουλές από την Lambadarios Law Firm (Ελλάδα), τον Reed Smith (Ηνωμένο Βασίλειο) και την FieldFisher (Γερμανία). Η Berenson & Company ενήργησε ως οικονομικός σύμβουλος της Kpler, η οποία έλαβε νομικές συμβουλές από την Cooley (Ηνωμένο Βασίλειο) και την Karatzas & Partners (Ελλάδα).


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»