Μείωση 2,6% κατέγραψε, σύμφωνα με αναλυτές, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη της Nestle, καθώς η πολυεθνική των τροφίμων αύξησε απότομα τις τιμές των προϊόντων της κατά 10,1% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – ένα μέτρο του όγκου πωλήσεων και των επιλογών προϊόντων των καταναλωτών – μειώθηκε κατά 2,6%, σύμφωνα με την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ομίλου από την επενδυτική τράπεζα Jefferies.
Nestle: Αποζημίωση 2 εκατ ευρώ σε πρώην μάνατζερ που κατήγγειλε εκφοβισμό
Πλήγμα λόγω ακρίβειας
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Σνάιντερ, δήλωσε ότι η Nestlé εξακολουθεί να αντιμετωπίζει και φέτος απότομες αυξήσεις του κόστους. «Έχουμε ακόμη περιθώρια βελτίωσης (του περιθωρίου κέρδους). Χτυπηθήκαμε αρκετά σκληρά από τον πληθωρισμό», είπε.
Σημειώνεται ότι στα προϊόντα που καταγράφουν μείωση των πωλήσεων περιλαμβάνονται ο καφές arabica και τα γαλακτοκομικά. Οι αυξήσεις των τιμών του ελβετικού ομίλου ήταν υψηλότερες στη Βόρεια και τη Λατινική Αμερική, αγγίζοντας το 11,6%.
Η Nestlé είναι η τελευταία πολυεθνική της βιομηχανίας τροφίμων που αναφέρει πλήγμα στον όγκο πωλήσεων από την αύξηση των τιμών. Είχε προηγηθεί η Unilever, που την προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε ότι οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερα προϊόντα της το 2022 λόγω των αυξήσεων-ρεκόρ των τιμών.
«Κόβει» προϊόντα
Ο ελβετικός όμιλος πραγματοποιεί ένα μεγάλο πρόγραμμα περικοπής λιγότερο δημοφιλών προϊόντων, ακόμη και ολόκληρων εμπορικών σημάτων, μια προσπάθεια που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας πέρυσι, αλλά πλέον έχει λάβει τον χαρακτήρα μιας ευρύτερης προσπάθειας εξορθολογισμού.
Η εταιρεία ανακοίνωσε φέτος σχέδια για τη διακοπή της πώλησης κατεψυγμένων τροφίμων στον Καναδά, μια επιχείρηση που είχε αποφέρει περίπου 150 εκατ. στερλίνες, και έχει καταργήσει ορισμένες σειρές γαλακτοκομικών στη Βραζιλία, τη Μέση Ανατολή και τη βόρεια Αφρική, καθώς θυσιάζει κάποιες πωλήσεις για να επικεντρωθεί στα πιο επιτυχημένα προϊόντα, δήλωσε ο Σνάιντερ.
Προβλέπει ανάκαμψη της κερδοφορίας το 2023, με το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους να κυμαίνεται μεταξύ 17% και 17,5%, μετά από πτώση στο 17,1% το 2022.
Latest News
Αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης αποφάσισε η Βουλή της Τσεχίας
Η ηλικία συνταξιοδότησης στην Τσεχία, με όριο σήμερα τα 65 έτη, θα αυξάνεται κατά ένα μήνα ετησίως, φθάνοντας το ανώτατο όριο των 67 ετών το 2056
Ο κολοσσός των ομολόγων που προειδοποιεί για «υπερθέρμανση» της αμερικανικής οικονομίας
Οι πολιτικές Τραμπ θα μπορούσαν σταματήσουν τις μειώσεις των επιτοκίων, θέτοντας σε κίνδυνο τις μετοχές, αναφέρει η Pimco
Υποψήφιος για δεύτερη θητεία στην κεντρική τράπεζα της Φινλανδίας ο Όλι Ρεν
Μεταξύ των 8 υποψηφιοτήτων που υποβλήθηκαν, μια νοσοκόμα και ένας καθηγητής Γυμνασίου - Η απόφαση αναμένεται σε μια εβδομάδα
Ξεπέρασε το 1 τρισ. η κεφαλαιοποίηση της Tesla
Η Tesla του Ίλον Μασκ ωφελείται σημαντικά από την επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στη αμερικανική προεδρία
Reuters Αποκλειστικό: Πιέσεις ΕΚΤ προς Raiffeisen και UniCredit για τη δημιουργία αποθεματικού για τη Ρωσία
Η ΕΚΤ επιδιώκει να αντιμετωπίσει τους κινδύνους που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι δύο τράπεζες από τη λειτουργία τους σε μια χώρα στην οποία δεν έχουν πλέον αποτελεσματικό έλεγχο των δραστηριοτήτων του
Νέα δεδομένα για τις ευρωπαϊκές τράπεζες υπό τον Τραμπ - Δυσκολεύει ο ανταγωνισμός
Οι ευρωπαϊκές τράπεζες αγωνίζονται να ενισχύουν την κερδοφορία τους - Το νέο τοπίο μετά τις αμερικανικές εκλογές
H Ινδονησία προετοιμάζεται για τους δασμούς Τράμπ
Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών της Ινδονησίας, δήλωνουν ότι τα σενάρια σχεδιάστηκαν όχι μόνο για να μετριάσουν τις αρνητικές επιπτώσεις αλλά και για να βρουν ευκαιρίες
Πακέτο διάσωσης μαμούθ 1,4 τρισ. δολάρια ανακοίνωσε το Πεκίνο
Η Κίνα ανακοίνωσε το πρόγραμμα διάσωσης χρέους τοπικής αυτοδιοίκησης λίγες μέρες μετά τη νίκη του Τραμπ
Αυξημένα κατά 73% τα κέρδη της SONY στο β΄ τρίμηνο
Τα λειτουργικά κέρδη της Sony κατά το δεύτερο τρίμηνο εκτινάχθηκαν στα 455,1 δισ. γεν (3 δισ. δολ) από 263 δισ. γεν ένα χρόνο πριν
Συνεχίζει με υψηλή κερδοφορία η ΙΚΕΑ παρά τις μειωμένες τιμές
Η ΙΚΕΑ μείωση τις τιμές μετά την άνοδο λόγω του κόστους που ήρθε από την πανδημία, αλλά συνεχίζει μια εντυπωσιακή πορεία