Με 6 φυσικά καταστήματα Holland & Barrett και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα κλείσει το 2023 για τον νέο πυλώνα της λιανικής του ομίλου Fourlis.
Ήδη τα τρία πρώτα σημεία πώλησης της βρετανικής αλυσίδας που ειδικεύεται στα συμπληρώματα διατροφής και τα προϊόντα υγείας και ευεξίας λειτουργούν σε Γλυφάδα, Κηφισιά και The Mall Athens και αναζητούνται νέα καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, στα δυτικά και ανατολικά προάστια και στον Πειραιά.
Sinsay και Holland & Barrett οι πρώτες ξένες αλυσίδες που έρχονται στην Ελλάδα το 2023
Τον επόμενο μήνα αναμένεται να μπει σε λειτουργία και το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, ενώ προετοιμάζεται η είσοδος σε Βουλγαρία και Ρουμανία, αγορές στις οποίες ο όμιλος επίσης έχει αναλάβει την ανάπτυξη του σήματος.
Αυτή τη στιγμή τα καταστήματα διαθέτουν 1.300 κωδικούς προϊόντων, από καλλυντικά και οργανικά τρόφιμα μέχρι συμπληρώματα διατροφής και είδη sport nutrition, με το χαρτοφυλάκιο να ενισχύεται με ακόμη 200 το επόμενο διάστημα.
Στα ράφια των Holland & Barrett περιλαμβάνονται και ελληνικά προϊόντα, όπως π.χ. τρόφιμα ΒιοΑγρός, τα βιολογικά προϊόντα Symbeeosis, τα καλλυντικά Labbok, τα αναψυκτικά Zagori και Green Cola κ.ά.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ομίλου, Βασίλη Φουρλή, τα Holland & Barrett μπορούν να λειτουργήσουν και ως εξαγωγικός δίαυλος για τα ελληνικά προϊόντα.
Όπως είπε στο περιθώριο των επίσημων εγκαινίων του καταστήματος στην οδό Κασαβέτη στην Κηφισιά, μπορούν να αναπτύξουν πωλήσεις και στις άλλες αγορές, που θα τοποθετηθεί η Holland & Barrett μέσω του ομίλου Fourlis, ενώ ανοίγει ο δρόμος για εξαγωγές και σε άλλες αγορές της βρετανικής πολυεθνικής.
Σύμφωνα με τον κ. Φουρλή οι 5.000 ευρώ ανά τ.μ. είναι ένας εφικτός στόχος. Σημειώνεται ότι τα καταστήματα είναι της τάξης των 150-200 τ.μ. και επένδυση για κάθε σημείο πώλησης χωρίς να υπολογίζονται τα εμπορεύματα ανέρχεται σε περίπου 150.000 ευρώ.
Συνολικά, ο στόχος πωλήσεων έχει τοποθετηθεί στα 50 εκατ. ευρώ με ορίζοντα το 2025, έτος – ορόσημο για τον όμιλο, που προσβλέπει σε συνολικό κύκλο εργασιών 750 εκατ. ευρώ από περίπου 500 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το περιθώριο EBIT έχει τοποθετηθεί στο 8%.
Το αρχικό πλάνο προέβλεπε ότι και στις τρεις αγορές – Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία – ο όμιλος θα μπορούσε να αναπτύξει έως και 120 καταστήματα.
Ποια είναι η Holland & Barrett
Η βρετανική αλυσίδα προϊόντων ευεξίας και τροφίμων Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 και το δίκτυό της υπερβαίνει τα 1.600 καταστήματα σε 18 χώρες του κόσμου μεταξύ των οποίων η Μεγάλη Βρετανία, η Ινδία, η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Βέλγιο, η Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, η Ιρλανδία και η Κύπρος.
Σημειώνεται ότι στην Κύπρο η Holland & Barrett έχει παρουσία μέσω του ομίλου Παπαέλληνα.
Το 2021 είχε κύκλο εργασιών που έφτασε τα 726,7 εκατομμύρια ευρώ, αναπτύσσοντας παράλληλα και το ηλεκτρονικό της κατάστημα με τις ψηφιακές πωλήσεις να τρέχουν με ποσοστό +20% σε σχέση με το 2020. Απασχολεί περισσότερα από 7.000 άτομα προσωπικό.
Latest News
Νέο πόλο στη μικρή λιανική από τη Motor Oil - Η Core Innovations και οι εξαγορές
Οι κινήσεις της Motor Oil στη λεγόμενη «μικρή λιανική» - Ο κλάδος αθροίζει πωλήσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ
Οι τράπεζες που συνεργάζονται με την Αναπτυξιακή για το «Σπίτι μου ΙΙ»
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται κατά 50% από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και κατά 50% από τα τραπεζικά ιδρύματα
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το tap2ride μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς