Στοχεύοντας να σπάσει το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ έως το 2030, δηλαδή να τριπλασιάσει τον τζίρο της, η Miele Hellas αναβαθμίζει την επιχειρηματική της παρουσία στην ελληνική αγορά, δίνοντας έμφαση στα monobrand καταστήματα.
Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Miele Hellas την τελευταία 20ετία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στην ισχυρότερη χρηματοοικονομική θέση των 52 ετών της ιστορίας της στην ελληνική αγορά, ανάφερε ο CEO της εταιρείας, Θάνος Κυριαζής, με αφορμή τα εγκαίνια του νέου Miele Experience Center, αλλά και την επίσκεψη στη χώρα μας των Dr. Markus Miele και Dr. Reinhard Zinkann, απογόνων των ιδρυτών και σημερινών ηγετών της Miele παγκοσμίως.
Miele Hellas: Εγκαινίασε τις νέες εγκαταστάσεις της στην Αθήνα
Ειδικότερα, το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, που περιλαμβάνει επιπλέον και τις αγορές της Κύπρου, της Αλβανίας, της Βόρειας Μακεδονίας και του Κοσσόβου, ανήλθε σε 32,7 εκατ. ευρώ έναντι 31,4 εκατ. ευρώ το 2021 (+4,3%) και 27,6 εκατ. ευρώ το 2020 (+19%).
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, αυξήθηκε σε όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται (οικιακές και επαγγελματικές συσκευές) και σε όλες τις αγορές που αυτή εξυπηρετεί.
Το ενδιαφέρον είναι ότι οι θετικές επιδόσεις ήρθαν σε μια χρονιά που η Miele Hellas αποφάσισε να τραβήξει χωριστούς δρόμους με τον μεγαλύτερο παίκτη της λιανικής ηλεκτρικών και λευκών συσκευών στην Ελλάδα, την Κωτσόβολος, αποσύροντας τα προϊόντα της από την αλυσίδα.
Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και την φετινή χρονιά, με τις πωλήσεις τον Ιανουάριο να «τρέχουν» με αύξηση 21%-22% σε σχέση με πέρσι. Συνολικά για το 2023 αναμένεται ισχυρή διψήφια άνοδος του κύκλου εργασιών.
Σημειώνεται ότι το 70% του τζίρου της Miele Hellas αντιστοιχεί στην Ελλάδα, ενώ οι υπόλοιπες αγορές αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% (6 εκατ. η Κύπρος και 3 εκατ. οι τρεις βαλκανικές χώρες).
Στόχος τα 100 εκατ. ευρώ
Στόχος της εταιρείας είναι να καταγράφει τζίρο ύψους 100 εκατ. ευρώ το 2030 προσβλέποντας στην αύξηση του μεριδίου της, τόσο στις οικιακές συσκευές όσο και στον επαγγελματικό εξοπλισμό που σήμερα καλύπτει το 15% των συνολικών πωλήσεων της επιχείρησης.
Σημαντικό είναι επίσης και το στοίχημα των βαλκανικών αγορών.
Στην ελληνική αγορά αυτή τη στιγμή το μερίδιο της Miele αγγίζει το 3,5% (σε αξία) για τα προϊόντα οικιακής χρήσης, με την κατηγορία της ηλεκτρικής σκούπας να καταλαμβάνει τη μερίδα του λέοντος, ενώ ακολουθεί ο εξοπλισμός για κουζίνες.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στην κυπριακή αγορά, η Miele Hellas έχει εταιρικό μερίδιο αγοράς περίπου 20%, δηλαδή στα επίπεδα των μεγαλύτερων αγορών της Miele (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία κ.α.).
Έως 10 νέα καταστήματα
Ο τζίρος των 100 εκατ. ευρώ θα επιτευχθεί, μεταξύ άλλων, και μέσα από την προσθήκη νέων καταστημάτων με τον σχεδιασμό να περιλαμβάνει το άνοιγμα 5 μέχρι 10 ιδιόκτητων σημείων σε ορίζοντα πενταετίας, με στόχο να ενισχύσει τα D2C (direct to consumer) κανάλια της.
Οι περιοχές που εστιάζει είναι η Αττική και ειδικά τα νότια προάστια και το κέντρο της Αθήνας, με συγκεκριμένα σημεία της βόρειας Ελλάδας να ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο κ. Κυριαζής η εταιρεία έχει την δυναμική να ανοίγει 1-2 νέα καταστήματα κάθε χρονιά.
Σήμερα το δίκτυο διανομής της εταιρείας περιλαμβάνει δύο Miele Experience Center σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και 21 Miele monobrand καταστήματα σε 14 πόλεις πανελλαδικά. Τα προϊόντα Miele διατίθενται σε πάνω από 310 σημεία με περισσότερους από 110 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων