Στοχεύοντας να σπάσει το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ έως το 2030, δηλαδή να τριπλασιάσει τον τζίρο της, η Miele Hellas αναβαθμίζει την επιχειρηματική της παρουσία στην ελληνική αγορά, δίνοντας έμφαση στα monobrand καταστήματα.

Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Miele Hellas την τελευταία 20ετία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στην ισχυρότερη χρηματοοικονομική θέση των 52 ετών της ιστορίας της στην ελληνική αγορά, ανάφερε ο CEO της εταιρείας, Θάνος Κυριαζής, με αφορμή τα εγκαίνια του νέου Miele Experience Center, αλλά και την επίσκεψη στη χώρα μας των Dr. Markus Miele και Dr. Reinhard Zinkann, απογόνων των ιδρυτών και σημερινών ηγετών της Miele παγκοσμίως.

Miele Hellas: Εγκαινίασε τις νέες εγκαταστάσεις της στην Αθήνα 

Ειδικότερα, το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, που περιλαμβάνει επιπλέον και τις αγορές της Κύπρου, της Αλβανίας, της Βόρειας Μακεδονίας και του Κοσσόβου, ανήλθε σε 32,7 εκατ. ευρώ έναντι 31,4 εκατ. ευρώ το 2021 (+4,3%) και 27,6 εκατ. ευρώ το 2020 (+19%).

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, αυξήθηκε σε όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται (οικιακές και επαγγελματικές συσκευές) και σε όλες τις αγορές που αυτή εξυπηρετεί.

Το ενδιαφέρον είναι ότι οι θετικές επιδόσεις ήρθαν σε μια χρονιά που η Miele Hellas αποφάσισε να τραβήξει χωριστούς δρόμους με τον μεγαλύτερο παίκτη της λιανικής ηλεκτρικών και λευκών συσκευών στην Ελλάδα, την Κωτσόβολος, αποσύροντας τα προϊόντα της από την αλυσίδα.

Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και την φετινή χρονιά, με τις πωλήσεις τον Ιανουάριο να «τρέχουν» με αύξηση 21%-22% σε σχέση με πέρσι. Συνολικά για το 2023 αναμένεται ισχυρή διψήφια άνοδος του κύκλου εργασιών.

Σημειώνεται ότι το 70% του τζίρου της Miele Hellas αντιστοιχεί στην Ελλάδα, ενώ οι υπόλοιπες αγορές αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% (6 εκατ. η Κύπρος και 3 εκατ. οι τρεις βαλκανικές χώρες).

Στόχος τα 100 εκατ. ευρώ

Στόχος της εταιρείας είναι να καταγράφει τζίρο ύψους 100 εκατ. ευρώ το 2030 προσβλέποντας στην αύξηση του μεριδίου της, τόσο στις οικιακές συσκευές όσο και στον επαγγελματικό εξοπλισμό που σήμερα καλύπτει το 15% των συνολικών πωλήσεων της επιχείρησης.

Σημαντικό είναι επίσης και το στοίχημα των βαλκανικών αγορών.

Στην ελληνική αγορά αυτή τη στιγμή το μερίδιο της Miele αγγίζει το 3,5% (σε αξία) για τα προϊόντα οικιακής χρήσης, με την κατηγορία της ηλεκτρικής σκούπας να καταλαμβάνει τη μερίδα του λέοντος, ενώ ακολουθεί ο εξοπλισμός για κουζίνες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι στην κυπριακή αγορά, η Miele Hellas έχει εταιρικό μερίδιο αγοράς περίπου 20%, δηλαδή στα επίπεδα των μεγαλύτερων αγορών της Miele (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία κ.α.).

Έως 10 νέα καταστήματα

Ο τζίρος των 100 εκατ. ευρώ θα επιτευχθεί, μεταξύ άλλων, και μέσα από την προσθήκη νέων καταστημάτων με τον σχεδιασμό να περιλαμβάνει το άνοιγμα 5 μέχρι 10 ιδιόκτητων σημείων σε ορίζοντα πενταετίας, με στόχο να ενισχύσει τα D2C (direct to consumer) κανάλια της.

Οι περιοχές που εστιάζει είναι η Αττική και ειδικά τα νότια προάστια και το κέντρο της Αθήνας, με συγκεκριμένα σημεία της βόρειας Ελλάδας να ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο κ. Κυριαζής η εταιρεία έχει την δυναμική να ανοίγει 1-2 νέα καταστήματα κάθε χρονιά.

Σήμερα το δίκτυο διανομής της εταιρείας περιλαμβάνει δύο Miele Experience Center σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και 21 Miele monobrand καταστήματα σε 14 πόλεις πανελλαδικά. Τα προϊόντα Miele  διατίθενται σε πάνω από 310 σημεία με περισσότερους από 110 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις