Οι κανονισμοί για τη μείωση των εκπομπών ρύπων φέρνουν μεγάλες αλλαγές στις αυτοκινητοβιομηχανίες, περιλαμβανομένων και εμβληματικών εταιρειών παραγωγής σπορ οχημάτων όπως η Ferrari, οι οποίες κάνουν αγώνα δρόμου για να κρατήσουν τους παραδοσιακούς τους πελάτες και να κερδίσουν νέους επενδύοντας στην ηλεκτροκίνηση.
Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Μαρανέλλο και σήμα το όριο αλογάκι βρίσκεται καθοδόν για να παρουσιάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο μέσα στο 2025, με κύριο στόχο να διατηρήσει το σπορ χαρακτήρα και την ευχαρίστηση στην οδήγηση για την οποία την προτιμούν οι παραδοσιακοί της πελάτες. Αυτό επεσήμανε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Μπλούμπεργκ το νέο αφεντικό της διάσημης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σπορ οχημάτων, Μπενεντέτο Βίνια. Εκτός από το χρονοδιάγραμμα αυτό ο 53χρονος Βίνια, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του με μεγάλη επιτυχία στα μικροηλεκτρονικά, παρουσίασε πιο αναλυτικά τις σκέψεις του αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση και εξέφρασε την εκτίμησή του για το πρόσωπο του επικεφαλής της Tesla, Ίλον Μασκ.
Ferrari: Το ράλι διαρκείας της μετοχής έφερε τον Π. Φεράρι στο Top-500 των πιο πλουσίων
Όπως είπε ο Μασκ συνέβαλε σημαντικά στην ταχύτητα με την οποία συντελέστηκαν μεγάλες αλλαγές τα τελευταία χρόνια στον κλάδο κατασκευής οχημάτων, αν ο Βίνια θέλησε να διαχωρίσει αυστηρά τις πορείες που ακολουθούν Ferrari και Tesla.
Οχήματα για μετακίνηση και οχήματα για ευχαρίστηση στην οδήγηση
Ο Βίνια έθεσε τη διάκριση ανάμεσα σε λειτουργικά αυτοκίνητα, που έχουν στόχο να μετακινούν ανθρώπους από το ένα σημείο στο άλλο εκπέμποντας μηδενικό διοξείδιο του άνθρακα. Όπως είπε το ποια θα είναι η μάρκα αυτών των αυτοκινήτων δεν ενδιαφέρει αγοραστές που θέλουν απλώς να μετακινούνται. Ο ίδιος χαρακτήρισε τα Tesla ως τέτοια οχήματα μετακίνησης από το ένα σημείο στο άλλο, θέλοντας να διαχωρίσει το κοινό στο οποίο απευθύνεται η Ferrari.
Όταν ρωτήθηκε για τις υποχρεωτικές αλλαγές που έχει επιβάλλει η Κομισιόν και διάφορες άλλες χώρες στις αυτοκινητοβιομηχανίες, απάντησε διπλωματικά ότι ορισμένες ρυθμιστικές αρχές σε ένα συγκεκριμένο σημείο αποφάσισαν ότι ο κλάδος των εταιρειών οχημάτων «θα έπρεπε να στραφεί στον ηλεκτρισμό, είτε αυτό ήταν σωστό είτε λάθος», όπως είπε στο Μπλούμπεργκ.
Υπερβολική στροφή προς τη νέα τεχνολογία;
Ο Βίνια θεωρεί ότι η ηλεκτροκίνηση είναι μόνο ένα κομμάτι της πίτας και πως πράγματι γίνεται μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία για αυτό, καθώς και για το λογισμικό και τη συζήτηση για την ανάγκη αλλαγών της εφοδιαστικής αλυσίδας. «Οι περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται υπερβολικά με την ίδια την τεχνολογία, επομένως υπάρχουν άτομα που μιλούν για πράγματα όπως η αξονική ροή, η ακτινική ροή και η πυκνότητα ισχύος, όταν το πιο σημαντικό πράγμα είναι η αντίληψη του πελάτη» για το όχημα που θέλει να οδηγεί, προειδοποίησε.
Εξήγησε επίσης ότι η ηλεκτροκίνηση είναι σχετικά εύκολη από τεχνολογική άποψη για οχήματα. «Το πραγματικό θέμα είναι πώς να εξαγάγει κανείς το καλύτερο συναίσθημα που θέλει (μια εταιρεία) να δίνει στον οδηγό, για τη χρήση αυτής της τεχνολογίας. Η τεχνολογία είναι απλώς ένα εργαλείο και νομίζω ότι δίνονται πάρα πολλά χρήματα για αυτή κι αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχει έλλειψη βαθιάς γνώσης», συμπλήρωσε.
Δεδομένων των αλλαγών σε κανονιστικό επίπεδο, για το οποίο οι κατασκευαστές δεν μπορούν να κάνουν πλέον πολλά, ο Βίνια χαρακτήρισε την ηλεκτροκίνηση ως νέο τρόπο για να παρέχει η Ferrari στους πελάτες της «μια μοναδική οδηγική εμπειρία», σημειώνοντας πως «δεν έχω καμία αμφιβολία ότι τα ηλεκτρικά μας συστήματα κίνησης θα προσφέρουν στους πελάτες τις ίδιες συγκινήσεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης».
Το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξης φαίνεται ότι τώρα έχει επικεντρωθεί στο πως να δοθεί στους πελάτες εταιρειών σπορ αυτοκινήτων «το καλύτερο συναίσθημα από τη χρήση αυτής της τεχνολογίας», καθώς «αυτό δεν αλλάζει εάν το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ηλεκτρικό», ανέφερε.
H EE θέλει να καταργήσει έως το 2035 τις πωλήσεις νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης
Οι αλλαγές αυτές συντελούνται την ώρα που οι νομοθέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έδωσαν την τελική τους «ευλογία» σε ρύθμιση που θα επιβάλλει τη σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε μια δραστική αναμόρφωση της αυτοκινητοβιομηχανίας της ηπείρου. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υπέγραψε τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με τα κράτη μέλη πέρυσι, η οποία απαιτεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιτύχουν στόχο μηδενικών εκπομπών έως το 2035. Η συμφωνία απαιτεί να μειώσουν οι εταιρείες τους ρύπους για νέα οχήματα κατά 55% αυτή τη δεκαετία και αποτελεί βασικό πυλώνα του στόχου της ΕΕ για επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη