Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault επέκρινε την Tesla για τη μείωση των τιμών των ηλεκτρικών οχημάτων, προειδοποιώντας ότι καταστρέφει την αξία για τους πελάτες, καθώς η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε διπλασιασμό των περιθωρίων κέρδους πέρυσι.
Ο Λούκα Ντε Μέο ανέφερε ότι οι συνεχώς κυμαινόμενες τιμές της αμερικανικής κατασκευάστριας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας μείωσης τον περασμένο μήνα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα, έπληξαν την εμπιστοσύνη των πελατών στην αξία των οχημάτων τους, σύμφωνα με τους Financial Times.
Γεωργιάδης: Πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση των πλοίων η ελληνική ναυπηγική βιομηχανία
Aιχμές κατά της Tesla
«Θα συνεχίσουμε να προστατεύουμε την αξία των ηλεκτρικών μας οχημάτων», ανέφερε ο Ντε Μέο. «Αυτό καταστρέφει την αξία για τον πελάτη, σίγουρα, όταν το κάνετε αυτό.» Οι μειώσεις τιμών της Tesla έχουν πυροδοτήσει παράπονα από πελάτες που είχαν ήδη αγοράσει οχήματα σε υψηλότερες τιμές και είδαν τα αυτοκίνητά τους να χάνουν σημαντική αξία μέσα σε μια νύχτα.
Ο Ντε Μέο έκανε τα σχόλια κατά της Tesla αφότου η Renault ανέφερε ότι τα λειτουργικά περιθώρια είχαν αυξηθεί στο 5,6% το 2022, υπερδιπλάσιο από το 2,8% το 2021, ενώ οι ταμειακές ροές σημείωσαν ρεκόρ. Τα νούμερα στα περιθώρια ξεπέρασαν τις προβλέψεις, οι οποίες αυξήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε τον στόχο αναστροφής της τρία χρόνια νωρίτερα από το προγραμματισμένο. «Τώρα, βγήκαμε από την αίθουσα έκτακτης ανάγκης και επιστρέψαμε στο παιχνίδι, τώρα είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε», δήλωσε χαρακτηριστικά. Τα θεμελιώδη στοιχεία της εταιρείας έχουν καθαριστεί σχολαστικά και δεν θα υπάρξει επιστροφή», τόνισε.
Τα νούμερα της Renault
Αν και ο όμιλος διολίσθησε σε καθαρή ζημιά 700 εκατ. ευρώ πέρυσι, τα κέρδη προ φόρων, εξαιρουμένων των ζημιών από την απόσυρσή του από τη Ρωσία, εκτινάχθηκαν από 549 εκατ. ευρώ σε 1,6 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν από 41,7 δισ. ευρώ σε 46,4 δισ. ευρώ. Τον Μάιο, η Renault διέγραψε 2,3 δισ. ευρώ από την πώληση του εργοστασίου της στη Μόσχα και του μεριδίου της στη ρωσική Avtovaz μετά την εισβολή στην Ουκρανία.
Οι ελεύθερες ταμειακές ροές του ομίλου έφθασαν επίσης τα 2,1 δισ. ευρώ πέρυσι, ξεπερνώντας την πρόβλεψη της αγοράς 1,68 δισ. ευρώ. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι πλέον η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και η δεύτερη για τα υβριδικά πίσω από την Toyota.
Πάνω από το 40% των πωλήσεών της πέρυσι αφορούσαν μεγαλύτερα οχήματα με υψηλότερα περιθώρια κέρδους, ενώ επτά στα 10 αυτοκίνητα ήταν εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών, με πρόσθετα χαρακτηριστικά και έμφαση στην πολυτέλεια. Παρά τους αυξανόμενους οικονομικούς ανέμους, η Renault αναμένει να σημειώσει περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 6% φέτος και να παράγει περισσότερα από 2 δισ. ευρώ μετρητά. Θα πληρώσει μέρισμα 0,25 ευρώ ανά μετοχή.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο έχουν βιώσει μεγαλύτερους χρόνους αναμονής για τα οχήματά τους λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών, η οποία αρχίζει σιγά σιγά να μειώνεται. Η εταιρεία «εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ένα σχετικά δύσκολο περιβάλλον», με ελλείψεις σε μάρκες, υψηλότερο κόστος και ζητήματα logistics, ανέφερε Ντε Μέο. Αλλά πιστεύει ότι η εταιρεία «έχει τη δυνατότητα να είναι ένας αντικυκλικός παίκτης», αυξάνοντας τα κέρδη και ανεβάζοντας τις τιμές το επόμενο έτος.
Latest News
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023