
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault επέκρινε την Tesla για τη μείωση των τιμών των ηλεκτρικών οχημάτων, προειδοποιώντας ότι καταστρέφει την αξία για τους πελάτες, καθώς η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε διπλασιασμό των περιθωρίων κέρδους πέρυσι.
Ο Λούκα Ντε Μέο ανέφερε ότι οι συνεχώς κυμαινόμενες τιμές της αμερικανικής κατασκευάστριας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας μείωσης τον περασμένο μήνα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα, έπληξαν την εμπιστοσύνη των πελατών στην αξία των οχημάτων τους, σύμφωνα με τους Financial Times.
Γεωργιάδης: Πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση των πλοίων η ελληνική ναυπηγική βιομηχανία
Aιχμές κατά της Tesla
«Θα συνεχίσουμε να προστατεύουμε την αξία των ηλεκτρικών μας οχημάτων», ανέφερε ο Ντε Μέο. «Αυτό καταστρέφει την αξία για τον πελάτη, σίγουρα, όταν το κάνετε αυτό.» Οι μειώσεις τιμών της Tesla έχουν πυροδοτήσει παράπονα από πελάτες που είχαν ήδη αγοράσει οχήματα σε υψηλότερες τιμές και είδαν τα αυτοκίνητά τους να χάνουν σημαντική αξία μέσα σε μια νύχτα.
Ο Ντε Μέο έκανε τα σχόλια κατά της Tesla αφότου η Renault ανέφερε ότι τα λειτουργικά περιθώρια είχαν αυξηθεί στο 5,6% το 2022, υπερδιπλάσιο από το 2,8% το 2021, ενώ οι ταμειακές ροές σημείωσαν ρεκόρ. Τα νούμερα στα περιθώρια ξεπέρασαν τις προβλέψεις, οι οποίες αυξήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε τον στόχο αναστροφής της τρία χρόνια νωρίτερα από το προγραμματισμένο. «Τώρα, βγήκαμε από την αίθουσα έκτακτης ανάγκης και επιστρέψαμε στο παιχνίδι, τώρα είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε», δήλωσε χαρακτηριστικά. Τα θεμελιώδη στοιχεία της εταιρείας έχουν καθαριστεί σχολαστικά και δεν θα υπάρξει επιστροφή», τόνισε.
Τα νούμερα της Renault
Αν και ο όμιλος διολίσθησε σε καθαρή ζημιά 700 εκατ. ευρώ πέρυσι, τα κέρδη προ φόρων, εξαιρουμένων των ζημιών από την απόσυρσή του από τη Ρωσία, εκτινάχθηκαν από 549 εκατ. ευρώ σε 1,6 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν από 41,7 δισ. ευρώ σε 46,4 δισ. ευρώ. Τον Μάιο, η Renault διέγραψε 2,3 δισ. ευρώ από την πώληση του εργοστασίου της στη Μόσχα και του μεριδίου της στη ρωσική Avtovaz μετά την εισβολή στην Ουκρανία.
Οι ελεύθερες ταμειακές ροές του ομίλου έφθασαν επίσης τα 2,1 δισ. ευρώ πέρυσι, ξεπερνώντας την πρόβλεψη της αγοράς 1,68 δισ. ευρώ. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι πλέον η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και η δεύτερη για τα υβριδικά πίσω από την Toyota.
Πάνω από το 40% των πωλήσεών της πέρυσι αφορούσαν μεγαλύτερα οχήματα με υψηλότερα περιθώρια κέρδους, ενώ επτά στα 10 αυτοκίνητα ήταν εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών, με πρόσθετα χαρακτηριστικά και έμφαση στην πολυτέλεια. Παρά τους αυξανόμενους οικονομικούς ανέμους, η Renault αναμένει να σημειώσει περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 6% φέτος και να παράγει περισσότερα από 2 δισ. ευρώ μετρητά. Θα πληρώσει μέρισμα 0,25 ευρώ ανά μετοχή.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο έχουν βιώσει μεγαλύτερους χρόνους αναμονής για τα οχήματά τους λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών, η οποία αρχίζει σιγά σιγά να μειώνεται. Η εταιρεία «εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ένα σχετικά δύσκολο περιβάλλον», με ελλείψεις σε μάρκες, υψηλότερο κόστος και ζητήματα logistics, ανέφερε Ντε Μέο. Αλλά πιστεύει ότι η εταιρεία «έχει τη δυνατότητα να είναι ένας αντικυκλικός παίκτης», αυξάνοντας τα κέρδη και ανεβάζοντας τις τιμές το επόμενο έτος.


Latest News

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων

Ομάδα Task Force από την Messaritis Ανανεώσιμες για έργα της Ομάδας Β
Tην Κυριακή 6 Απριλίου, η Messaritis Ανανεώσιμες κλήθηκε να αποκόψει περί τους 80 σταθμούς και το κατάφερε με επιτυχία

Η Μελόνι ζητά αναθεώρηση της ευρωπαϊκής πολιτικής για το περιβάλλον
Η ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, προτίθεται να ζητήσει αναθεώρηση των ιδεολογικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας

Συνεργασία Schneider Electric-Dimand για πιο βιώσιμα και ενεργειακά αποδοτικά κτίρια
Μέχρι σήμερα, οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί, τόσο σε νέα κτίρια, όσο και σε ανακαινισμένες εμβληματικές δομές που αναβαθμίζουν το αστικό τοπίο της Αθήνας και του Πειραιά