
Τη συμφωνία αγοράς δύο φορτηγών πλοίων τύπου Kamsarmax, με άμεση παράδοση ανακοίνωσε η United Maritime Corporation. Η εισηγμένης τον Nasdaq εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι έχει συνάψει συμφωνία bareboat ναύλωσης ενός σύγχρονου φορτηγού πλοίου τύπου Panamax, ιαπωνικής κατασκευής, με δικαίωμα αγοράς στο τέλος της περιόδου.
Το πρώτο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Universal Shipbuilding της Ιαπωνίας το 2009, έχει μεταφορική ικανότητα 81.508 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Cretansea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα τέλη Απριλίου 2023.
Βυθίστηκε η διακίνηση containers στα λιμάνια της Cosco
Το δεύτερο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan Shipbuilding το 2010, έχει μεταφορική ικανότητα 82.217 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Oasea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα μέσα Απριλίου 2023.
Το τρίτο πλοίο αφορά ένα φορτηγό πλοίο τύπου Panamax, κατασκευής του 2013 στην Ιαπωνία με χωρητικότητα 78.173 dwt. Το πλοίο θα αποκτηθεί με 18-μηνη συμφωνία bareboat ναύλωσης, στο τέλος της οποίας η United αναμένεται να ασκήσει το δικαίωμα αγοράς του. Το πλοίο εκτιμάται να παραδοθεί στη Εταιρεία εντός του Φεβρουαρίου 2023.
«Επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United»
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Μετά την πρόσφατη κερδοφόρα πώληση τριών δεξαμενόπλοιών μας, επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United με την απόκτηση αυτών των τριών πλοίων, μια επένδυση ύψους περίπου $63 εκατ. δολαρίων.
Η συνολική επένδυση που έκανε πρόσφατα η United για την απόκτηση πέντε φορτηγών πλοίων θα ξεπεράσει τα $98 εκατ. δολάρια, καθώς πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσουμε στον συγκεκριμένο τομέα. Οι ελκυστικές αξίες των επενδύσεων αναμένεται να παράγουν για ακόμα μία φορά υψηλές αποδόσεις στους μετόχους μας χωρίς την αραίωση της συμμετοχής τους στην Εταιρεία.
Παρά την εποχική αδυναμία της ναυλαγοράς, οι προοπτικές παραμένουν ισχυρές λόγω της μειωμένης προσφοράς πλοίων, των πολύ περιορισμένων παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και τη σταδιακή βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας. Ως εκ τούτου, οι συναλλαγές αυτές συνάδουν με το διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, το οποίο επικεντρώνεται σε ελκυστικές ευκαιρίες σε τομείς με ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και προοπτικές ανόδου».
Ο στόλος της United Maritime Corporation
Να σημειωθεί ακόμη ότι στις 10 Φεβρουαρίου 2023, η εταιρεία παρέλαβε το M/V Goodship, ένα Capesize πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, χωρητικότητας 177.536 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. Ltd. το 2005. Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, το πλοίο είναι χρονοναυλωμένο σε διεθνή ναυλωτή με μέγιστη διάρκεια έως τον Δεκέμβριο του 2023 και με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Η απόκτηση του M/V Goodship χρηματοδοτήθηκε μέσω ενός συνδυασμού ιδίων κεφαλαίων και υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού.
Η United Maritime Corporation μετά την ολοκλήρωση των προαναφερθεισών συναλλαγών και της προαναγγελθείσας απόκτησης του M/V Tradership, θα ελέγχει ένα στόλο από 7 πλοία (1 LR2 δεξαμενόπλοιο, 3 Capesize, 2 Kamsarmax, 1 Panamax), με συνολική μεταφορική ικανότητα 877.320 dwt τόνων περίπου.


Latest News

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα