
Τη συμφωνία αγοράς δύο φορτηγών πλοίων τύπου Kamsarmax, με άμεση παράδοση ανακοίνωσε η United Maritime Corporation. Η εισηγμένης τον Nasdaq εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι έχει συνάψει συμφωνία bareboat ναύλωσης ενός σύγχρονου φορτηγού πλοίου τύπου Panamax, ιαπωνικής κατασκευής, με δικαίωμα αγοράς στο τέλος της περιόδου.
Το πρώτο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Universal Shipbuilding της Ιαπωνίας το 2009, έχει μεταφορική ικανότητα 81.508 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Cretansea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα τέλη Απριλίου 2023.
Βυθίστηκε η διακίνηση containers στα λιμάνια της Cosco
Το δεύτερο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan Shipbuilding το 2010, έχει μεταφορική ικανότητα 82.217 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Oasea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα μέσα Απριλίου 2023.
Το τρίτο πλοίο αφορά ένα φορτηγό πλοίο τύπου Panamax, κατασκευής του 2013 στην Ιαπωνία με χωρητικότητα 78.173 dwt. Το πλοίο θα αποκτηθεί με 18-μηνη συμφωνία bareboat ναύλωσης, στο τέλος της οποίας η United αναμένεται να ασκήσει το δικαίωμα αγοράς του. Το πλοίο εκτιμάται να παραδοθεί στη Εταιρεία εντός του Φεβρουαρίου 2023.
«Επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United»
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Μετά την πρόσφατη κερδοφόρα πώληση τριών δεξαμενόπλοιών μας, επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United με την απόκτηση αυτών των τριών πλοίων, μια επένδυση ύψους περίπου $63 εκατ. δολαρίων.
Η συνολική επένδυση που έκανε πρόσφατα η United για την απόκτηση πέντε φορτηγών πλοίων θα ξεπεράσει τα $98 εκατ. δολάρια, καθώς πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσουμε στον συγκεκριμένο τομέα. Οι ελκυστικές αξίες των επενδύσεων αναμένεται να παράγουν για ακόμα μία φορά υψηλές αποδόσεις στους μετόχους μας χωρίς την αραίωση της συμμετοχής τους στην Εταιρεία.
Παρά την εποχική αδυναμία της ναυλαγοράς, οι προοπτικές παραμένουν ισχυρές λόγω της μειωμένης προσφοράς πλοίων, των πολύ περιορισμένων παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και τη σταδιακή βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας. Ως εκ τούτου, οι συναλλαγές αυτές συνάδουν με το διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, το οποίο επικεντρώνεται σε ελκυστικές ευκαιρίες σε τομείς με ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και προοπτικές ανόδου».
Ο στόλος της United Maritime Corporation
Να σημειωθεί ακόμη ότι στις 10 Φεβρουαρίου 2023, η εταιρεία παρέλαβε το M/V Goodship, ένα Capesize πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, χωρητικότητας 177.536 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. Ltd. το 2005. Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, το πλοίο είναι χρονοναυλωμένο σε διεθνή ναυλωτή με μέγιστη διάρκεια έως τον Δεκέμβριο του 2023 και με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Η απόκτηση του M/V Goodship χρηματοδοτήθηκε μέσω ενός συνδυασμού ιδίων κεφαλαίων και υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού.
Η United Maritime Corporation μετά την ολοκλήρωση των προαναφερθεισών συναλλαγών και της προαναγγελθείσας απόκτησης του M/V Tradership, θα ελέγχει ένα στόλο από 7 πλοία (1 LR2 δεξαμενόπλοιο, 3 Capesize, 2 Kamsarmax, 1 Panamax), με συνολική μεταφορική ικανότητα 877.320 dwt τόνων περίπου.


Latest News

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Πάνω από 30 οι τραυματίες