![United Maritime Corporation: Ανακοίνωσε την αγορά τριών πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/a111.jpg)
Τη συμφωνία αγοράς δύο φορτηγών πλοίων τύπου Kamsarmax, με άμεση παράδοση ανακοίνωσε η United Maritime Corporation. Η εισηγμένης τον Nasdaq εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι έχει συνάψει συμφωνία bareboat ναύλωσης ενός σύγχρονου φορτηγού πλοίου τύπου Panamax, ιαπωνικής κατασκευής, με δικαίωμα αγοράς στο τέλος της περιόδου.
Το πρώτο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Universal Shipbuilding της Ιαπωνίας το 2009, έχει μεταφορική ικανότητα 81.508 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Cretansea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα τέλη Απριλίου 2023.
Βυθίστηκε η διακίνηση containers στα λιμάνια της Cosco
Το δεύτερο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan Shipbuilding το 2010, έχει μεταφορική ικανότητα 82.217 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Oasea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα μέσα Απριλίου 2023.
Το τρίτο πλοίο αφορά ένα φορτηγό πλοίο τύπου Panamax, κατασκευής του 2013 στην Ιαπωνία με χωρητικότητα 78.173 dwt. Το πλοίο θα αποκτηθεί με 18-μηνη συμφωνία bareboat ναύλωσης, στο τέλος της οποίας η United αναμένεται να ασκήσει το δικαίωμα αγοράς του. Το πλοίο εκτιμάται να παραδοθεί στη Εταιρεία εντός του Φεβρουαρίου 2023.
«Επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United»
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Μετά την πρόσφατη κερδοφόρα πώληση τριών δεξαμενόπλοιών μας, επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United με την απόκτηση αυτών των τριών πλοίων, μια επένδυση ύψους περίπου $63 εκατ. δολαρίων.
Η συνολική επένδυση που έκανε πρόσφατα η United για την απόκτηση πέντε φορτηγών πλοίων θα ξεπεράσει τα $98 εκατ. δολάρια, καθώς πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσουμε στον συγκεκριμένο τομέα. Οι ελκυστικές αξίες των επενδύσεων αναμένεται να παράγουν για ακόμα μία φορά υψηλές αποδόσεις στους μετόχους μας χωρίς την αραίωση της συμμετοχής τους στην Εταιρεία.
Παρά την εποχική αδυναμία της ναυλαγοράς, οι προοπτικές παραμένουν ισχυρές λόγω της μειωμένης προσφοράς πλοίων, των πολύ περιορισμένων παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και τη σταδιακή βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας. Ως εκ τούτου, οι συναλλαγές αυτές συνάδουν με το διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, το οποίο επικεντρώνεται σε ελκυστικές ευκαιρίες σε τομείς με ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και προοπτικές ανόδου».
Ο στόλος της United Maritime Corporation
Να σημειωθεί ακόμη ότι στις 10 Φεβρουαρίου 2023, η εταιρεία παρέλαβε το M/V Goodship, ένα Capesize πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, χωρητικότητας 177.536 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. Ltd. το 2005. Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, το πλοίο είναι χρονοναυλωμένο σε διεθνή ναυλωτή με μέγιστη διάρκεια έως τον Δεκέμβριο του 2023 και με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Η απόκτηση του M/V Goodship χρηματοδοτήθηκε μέσω ενός συνδυασμού ιδίων κεφαλαίων και υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού.
Η United Maritime Corporation μετά την ολοκλήρωση των προαναφερθεισών συναλλαγών και της προαναγγελθείσας απόκτησης του M/V Tradership, θα ελέγχει ένα στόλο από 7 πλοία (1 LR2 δεξαμενόπλοιο, 3 Capesize, 2 Kamsarmax, 1 Panamax), με συνολική μεταφορική ικανότητα 877.320 dwt τόνων περίπου.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023