Η Microsoft φέρεται να βρίσκεται σε συνομιλίες με διαφημιστικές εταιρείες σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής διαφημίσεων στον ανανεωμένο Bing, δηλαδή την μηχανή αναζήτησης της εταιρείας στην οποία έχει συμπεριληφθεί chatbot που λειτουργεί με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η αμερικανική εταιρεία ήδη δοκιμάζει διαφημίσεις συμπεριλαμβανομένων εισαγωγών σε παραδοσιακές καταχωρήσεις αναζήτησης.
Η Microsoft εξηγεί την… περίεργη συμπεριφορά του νέου Bing
Οι συνομιλίες με τα διαφημιστικά πρακτορεία λέγεται ότι βρίσκονται ακόμη στα αρχικά στάδια. Άλλωστε, μόνο ένας μικρός αριθμός χρηστών έχει πρόσβαση στο chatbot και εκατομμύρια άλλοι βρίσκονται στη λίστα αναμονής. Ως εκ τούτου, η Microsoft μπορεί να μην αισθάνεται ότι βιάζεται να ενσωματώσει διαφημίσεις αμέσως.
Ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να αναμένει ότι η νέα, πιο… ομιλητική προσέγγιση του chatbot για την παροχή πληροφοριών θα φέρει περισσότερους χρήστες και, στη συνέχεια, διαφημιστές. Οι διαφημίσεις στο chatbot ενδέχεται επίσης να εμφανίζονται πιο ευδιάκριτα από τις συμβατικές διαφημίσεις αναζήτησης.
Ένα μέρος όπου μπορεί να δούμε διαφημίσεις είναι στους συνδέσμους που χρησιμοποιεί το chatbot για αναφορές στις απαντήσεις του. Η Microsoft σχολίασε στο Reuters ότι θα εργαστεί στενά με συνεργάτες και διαφημιστές καθώς θα αρχίσει να διερευνά τις δυνατότητες της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε σχέση με τις διαφημίσεις.
Εξέλιξη χωρίς εκπλήξεις
Δεν αποτελεί τεράστια έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημίσεις είναι πιθανώς στο δρόμο για το chatbot του Bing και, πιθανώς, το Bard της Google. Αν και οι δύο τεχνολογίες είχαν κάποια αρχικά προβλήματα, τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούνται έχουν τη δυνατότητα να αναδιαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν πληροφορίες.
Δεδομένου του πόσο σημαντικά είναι επί του παρόντος τα έσοδα από τις μηχανές αναζήτησης (περισσότερο από το ήμισυ των εσόδων της Alphabet ύψους 282,8 δισ. δολαρίων για το 2022 προήλθαν από την αναζήτηση), οι εταιρείες δεν έχουν άλλη επιλογή από το να δημιουργήσουν έσοδα από τα chatbots.
Latest News
Τεχνητή νοημοσύνη: Ποιοι και γιατί σχεδιάζουν επενδύσεις σε ΑΙ αντί προσλήψεις προσωπικού
Νέα δημοσκόπηση λέει ότι το 51% των ηγετικών στελεχών επιχειρήσεων στοχεύουν να ανακατευθύνουν τις επενδύσεις φέτος στην τεχνητή νοημοσύνη
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»