
Σε επίπεδα ρεκόρ φτάνει πλέον η τιμή ενός πρωινού γεύματος στην Αγγλία, με το διάσημο English Breakfast να τρέχει «ανεξέλεγκτο» παρά τη μικρή επιβράδυνση του πληθωρισμού.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, το μέσο κόστος των συστατικών που είναι απαραίτητα για την παρασκευή ενός πρωινού αυξήθηκαν περισσότερο από 22% σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Εξαφανίζονται τα… μπάρμπεκιου – Ποιοι λένε αντίο στις μπριζόλες
Ο δείκτης Πρωινού καταγράφει στοιχεία από το Γραφείο Στατιστικής της Βρετανίας, εξετάζοντας τις τιμές του λουκάνικου, του μπέικον, των αυγών, του ψωμιού, του βουτύρου, των ντοματών, των μανιταριών, του γάλακτος, του τσαγιού και του καφέ. Όπως επισημαίνεται, δεν υπάρχει δυνατότητα «ανάσας» για τα νοικοκυριά που αγωνίζονται με τις υψηλές τιμές τροφίμων.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το συνολικό κόστος έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 5 λίρες (6 δολάρια), συγκριτικά με τις 34,30 λίρες το 2022.
Η διακύμανση των τιμών για ένα πλήρες English Breakfast

«Ασχημα νέα»
«Η κρίση κόστους ζωής υπάρχει», δήλωσε η Lisa Hooker, από την PWC. «Με τους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερα σε βασικά είδη, έρχονται άσχημα νέα για τους ευρύτερους κλάδους λιανικής και ψυχαγωγίας».
Το γάλα σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στην τιμή του, με άλμα 50% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Ακολουθούν τα αυγά και το βούτυρο, ενώ ο καφές και το τσάι είχαν μεγάλες αυξήσεις.
Τα σούπερ μάρκετ υφίστανται πίεση καθώς εξισορροπούν το υψηλότερο κόστος με την ανάγκη να προσελκύσουν πελάτες. Η Waitrose μείωσε τις τιμές σε περισσότερα από 300 προϊόντα – όπως λουκάνικα, τσάι, μπιζέλια και καρότα- προσπαθώντας να κερδίσει ξανά τους καταναλωτές.
Τα γαλλικά σούπερ μάρκετ βρίσκονται επίσης υπό πίεση από τον πληθωρισμό. Ο υπουργός Οικονομικών Μπρούνο Λεμέρ πρόκειται να συναντήσει τους εμπόρους της χώρας για να συζητήσουν τρόπους μείωσης των τιμών των βασικών αγαθών στα καταστήματά τους. Ο διευθύνων σύμβουλος της Carrefour SA, Alexandre Bompard, δήλωσε ότι οι παραγωγοί τροφίμων απαιτούν «τρελές» αυξήσεις τιμών.
Οι εντάσεις μεταξύ των λιανοπωλητών και των προμηθευτών είναι υψηλές και στο Ηνωμένο Βασίλειο, και οι αγοραστές επιλέγουν περισσότερο προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για να εξοικονομήσουν χρήματα.


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW