Στην θάλασσα βρίσκεται για πρώτη φορά το σούπερ γιοτ του Τζεφ Μπέζος αξίας 500 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το γιγάντιο ιστιοπλοϊκό γιοτ, μήκους 417 ποδιών, «έπεσε» στον ανοιχτό ωκεανό για τις τελικές δοκιμές αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με το Jalopnik.
Blue Origin: Ο Τζεφ Μπέζος θα εκτοξεύσει αποστολή στον Άρη για λογαριασμό της NASA
Το Yacht builders Oceanco κατασκεύασε το υπερπολυτελές ιστιοφόρο αξίας 500 εκατομμυρίων δολαρίων με την εσωτερική του σειριακή ονομασία — Y721 — κατά τη διάρκεια της πολυετούς διαδικασίας ανάπτυξης και κατασκευής του. Το σκάφος «βαφτίστηκε» με το όνομα που του έδωσε ο πλούσιος ιδιοκτήτης του, Koru. Το Koru είναι ένα σύμβολο των Μαορί που αντιπροσωπεύει τη σπείρα ενός ξεδιπλωμένου φύλλου φτέρης.
«Το κυκλικό του σχήμα μεταφέρει την ιδέα της αέναης κίνησης και το εσωτερικό του πηνίο υποδηλώνει μια επιστροφή στο σημείο προέλευσης. Ως εκ τούτου, το Koru συμβολίζει τον τρόπο με τον οποίο η ζωή αλλάζει και παραμένει ίδια ταυτόχρονα.
Μόλις παραδοθεί στον μεγιστάνα της Amazon, Τζεφ Μπέζος, το Koru θα είναι το μεγαλύτερο ιστιοφόρο στον κόσμο. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε φάση δοκιμών ανοιχτής θάλασσας, που θεωρείται ένα από τα τελευταία βήματα πριν από την παράδοση.
Το ιστορικό
Το Koru είχε ένα αμφιλεγόμενο ξεκίνημα, αφού η Oceanco ζήτησε από την κυβέρνηση του Ρότερνταμ να μπορέσει να αποσυναρμολογήσει μια ιστορική γέφυρα. Το δημοτικό συμβούλιο του Ρότερνταμ δεσμεύτηκε να μην επιτρέψει ποτέ άλλη αποξήλωση της γέφυρας Koningshavenbrug. Γνωστή τοπικά ως De Hef, η γέφυρα υπέστη σοβαρές ζημιές από τους ναζιστικούς βομβαρδισμούς στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά κατάφερε να επιβιώσει. Έγινε σύμβολο τοπικής αντίστασης ενάντια στις δυνάμεις εισβολής.
Όταν διαδόθηκε η είδηση ότι η γέφυρα μπορεί να χρειαστεί να αποσυναρμολογηθεί, οργισμένοι Ολλανδοί απάντησαν υποσχόμενοι να εκτοξεύσουν αυγά στο γιοτ καθώς θα περνούσε μέσα από την πόλη. Ωστόσο, τα σχεδόν 3.000 άτομα που διαμαρτυρήθηκαν δεν χρειάστηκε να ανησυχήσουν το δημοτικό συμβούλιο του Ρότερνταμ απέρριψε την αίτηση της Oceanco και το σκάφος μεταφέρθηκε σε διαφορετικό ναυπηγείο χωρίς τα κατάρτια του.
Latest News
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία
Η Μεγάλη Παραίτηση επανέρχεται; - Γιατί αυξάνεται ξανά η δυσαρέσκεια των εργαζομένων
Η αγορά εργασίας θα μπορούσε να περιμένει ένα νέο κύμα παραιτήσεων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Glassdoor.
Νέα δολιοφθορά στη Βαλτική θάλασσα - Οι καταστροφές στα υποβρύχια καλώδια [διάγραμμα]
Μετά την καταστροφή του αγωγού Nordstream μια ακόμα δολιοφθορά, σε υποδομές στη Βαλτική θάλασσα, προβληματίζει
Αντληση αερίου με δέσμευση άνθρακα από την BP - Επένδυση μαμούθ στην Ινδονησία
Η παραγωγή φυσικού αερίου της BP από το κοίτασμα Ubadari στην Ινδονησία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2028
Πόσο θα κοστίσει στη Goldman Sachs η πτώση της Northvolt [πίνακας]
Η Goldman Sachs, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος στη σουηδική εταιρεία κατασκευής μπαταριών, η οποία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης