Την ελληνική σημαία θα φέρει το ακριβότερο πλοίο του ελληνικού στόλου που ανήκει στην Capital Product Partners LP. Η παράδοση του πλοίου και η ονοματοδοσία ολοκληρώθηκαν ύστερα από διήμερους εορτασμούς και μια μεγάλη τελετή στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας.
Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» που προστίθεται στον στόλο της Capital Product Partners LP με ελληνική σημαία είναι το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Ομιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ.
Το νέο πλοίο LNG Carrier «Asterix I» είναι πλοίο νέας γενιάς με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό απότυπωμα και διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικών μέτρων. Κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, τεχνική διευθύντρια της Capital Gas Ship Management, που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Αυτή τη στιγμή αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό, με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ. Είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), και διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου. Η προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του πράσινου στόλου της εταιρείας και στη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Το LNG Carrier «Asterix I» θα πλέει με ελληνική σημαία, απόφαση που αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ψήφου εμπιστοσύνης του Ομίλου Capital στην ιστορική παράδοση της Ελλάδας στη ναυτιλία σε μια απαιτητική περίοδο για την εύρεση των κατάλληλων πληρωμάτων παγκοσμίως.
Στους εορτασμούς και στην τελετή ονοματοδοσίας παραβρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Heavy Industries S.K. Lee και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners LP Γεράσιμος Καλογηράτος. Επίσης, συμμετείχαν περισσότερα από 50 υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου Capital, της Hyundai Heavy Industries και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς