
Ρεκόρ κερδών κατέγραψε το 2022 η StealthGas του Χάρη Βαφειά.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία με πλοία μεταφοράς υγραερίου ανακοίνωσε κέρδη ύψους 34,3 εκατ. δολ έναντι ζημιών 35,1 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν. Επίσης τα ετήσια έσοδα έφτασαν τα 152,8 εκατ. δολ. έναντι εσόδων 150,2 εκατομμυρίων δολαρίων το 2021, παρόλο που ο αριθμός των πλοίων που διαχειρίζεται η εταιρεία μειώθηκε στα 34 πλοία στο τέλος του 2022 από 37 πλοία στο τέλος του 2021. Τα έσοδα ήταν υψηλότερα λόγω των καλύτερων συνθηκών που επικράτησαν στην αγορά.
StealthGas: Ρεκόρ δεκαετίας οι επιδόσεις στο β’ τρίμηνο
Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ανήλθαν σε 42,7 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με έσοδα 36,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021, παρά την μείωση του στόλου.
Επίσης στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 η StealthGas ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 7,7 εκατομμυρίων δολαρίων, έναντι καθαρής ζημίας 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021.
Η εταιρεία
Η SteatlhGas Inc ελέγχει ένα στόλο από 38 LPG carriers, στα οποία περιλαμβάνονται έξι πλοία σε Joint Venture και τρία ακόμη πλοία μεταφορικής ικανότητας 40.000 κυβικών μέτρων υπό ναυπήγηση.
Η εταιρεία έχει συνάψει μια σειρά από μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ναυλώσεις με αποτέλεσμα το 55% των ημερών λειτουργίας του στόλου να είναι εξασφαλισμένες με ναυλώσεις για το 2023, με τις συνολικές ημέρες απασχόλησης του στόλου για όλες τις επόμενες περιόδους να δημιουργούν περίπου 105 εκατομμύρια δολάρια (εκτός από πλοία JV) συμβατικά έσοδα.
Η εταιρεία συνήψε επίσης συμφωνίες πώλησης για τρία από τα παλαιότερα πλοία του στόλου, το Gas Prodigy, το Gas Spirit και το Gas Galaxy. Τα έσοδα από την πώληση θα αντικατοπτρίζονται στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2023.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της StealthGas Χάρης Βαφιάς σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία παρουσίασε τα καλύτερα ετήσια κέρδη όλων των εποχών σε ένα δύσκολο περιβάλλον με αυξανόμενα επιτόκια και μικρότερο στόλο. Τα συνολικά μετρητά μας διπλασιάστηκαν από 45,7 εκατομμύρια δολάρια στο τέλος του προηγούμενου έτους σε 100 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2022, ενώ το συνολικό ενεργητικό μας ήταν 900 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου, 2022 με μόνο 303,6 εκατομμύρια δολάρια σε συνολικές υποχρεώσεις!


Latest News

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες