
Δεν έχει τέλος η μαζική φυγή διαφημιζομένων από το Twitter μετά την ανάληψη της διοίκησης από τον Ίλον Μασκ. Ως τις πρώτες εβδομάδες του Ιανουαρίου, από τις 1.000 μεγαλύτερες εταιρείες που διαφημίζονταν τον Σεπτέμβριο στην πλατφόρμα τουλάχιστον οι 500 είχαν αποσυρθεί, ανησυχώντας για τις κινήσεις του ιδιόρρυθμου δισεκατομμυριούχου του οποίου οι πρώτες ενέργειες ήταν να μειώσει το προσωπικό και να χαλαρώσει τις πολιτικές διαχείρισης περιεχομένου.
Twitter: Πάνω από 500 διαφημιζόμενοι εγκατέλειψαν την πλατφόρμα από όταν πέρασε στον Ίλον Μασκ
Μέχρι τις 25 Ιανουαρίου στις 625 εταιρείες που είχαν αποσυρθεί από το Twitter συμπεριλαμβάνονταν οι Coca-Cola, Unilever και Jeep, σηματοδοτώντας μια κατάρρευση των διαφημιστικών εσόδων από 127 εκατομμύρια δολάρια σε λίγο πάνω από 48 εκατομμύρια δολάρια, πτώση που ξεπερνά το 60%.

Επιχείρηση «γυρίστε πίσω»
Όπως υπογραμμίζει το CNN, παρόλο που η διαφημιστική δραστηριότητα της Twitter ήταν πάντα πολύ μικρότερη από εκείνη των ανταγωνιστών της Facebook και Google, αποτελούσε το σημαντικότερο έσοδο της εταιρείας. Ο Μασκ πρέπει τώρα να καλύψει το κενό αυτό για να καταβάλει πληρωμές τόκων των δανείων που συνήψε για να αποκτήσει την πλατφόρμα έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Έτσι ο CEO της Tesla, που αρχικά συγκρούστηκε με τους διαφημιζόμενους, τώρα προσπαθεί να τους προσελκύσει πίσω στην πλατφόρμα, με την εταιρεία να προωθεί – μεταξύ άλλων – συνεργασία με μια εταιρεία «ασφάλειας εμπορικών σημάτων» η οποία μπορεί να δείξει στους διαφημιζόμενους εάν οι διαφημίσεις τους προβάλλονται μαζί με ακατάλληλο ή μη ασφαλές περιεχόμενο στο Twitter.
Προσπαθώντας να διαχειριστεί την τεράστια απώλεια εσόδων, ο Μασκ κλιμάκωσε τις απολύσεις, αναμόρφωσε την επί πληρωμή συνδρομητική υπηρεσία, και επέβαλε χρέωση στους ερευνητές και προγραμματιστές που εξαρτώνται από την πρόσβαση στα συστήματα της πλατφόρμας. Κινήσεις πάντως που δεν μοιάζουν ικανές να αντιστρέψουν την τεράστια απώλεια εσόδων.
Σύμφωνα με το CNN, πολλοί από τους κορυφαίους διαφημιζόμενους που παρέμειναν στην πλατφόρμα έχουν μειώσει δραματικά τις διαφημιστικές τους δαπάνες. Η HBO, για παράδειγμα, ήταν ο κορυφαίος διαφημιζόμενος του Twitter τον Σεπτέμβριο, δαπανώντας σχεδόν 12 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις. Έως τις 25 Ιανουαρίου, είχε δαπανήσει μόλις λίγο πάνω από 54.000 δολάρια.


Latest News

Γιατί προειδοποιεί η επικεφαλής των Βραβείων Νόμπελ
Τα σχόλια της διευθύντριας του Ιδρύματος Νόμπελ έρχονται καθώς ο Τραμπ επιτίθεται σε κορυφαίους ερευνητικούς οργανισμούς

Η τεράστια τρύπα στα οικονομικά του Λος Άντζελες - Έρχονται χιλιάδες απολύσεις
Το Λος Άντζελες αντιμετωπίζει μια τεράστια τρύπα στον προϋπολογισμό μετά από χρόνια κακοδιαχείρισης.

Αμερικανική αντιπροσωπεία στη Γροιλανδία - Έντονες αντιδράσεις στη χώρα
Ο πρωθυπουργός της Γροιλανδίας λέει ότι το ταξίδι είναι «επίδειξη ισχύος» και κατηγορεί τις ΗΠΑ για παρέμβαση στις πολιτικές υποθέσεις της

Καμπανάκι Moody's για το αξιόχρεο των ΗΠΑ
Η Moody's αναμένει ότι η επιβάρυνση του χρέους θα «ανέλθει σε περίπου 130% του ΑΕΠ έως το 2035 από σχεδόν 100% το 2025»

Η Κίνα διαφωνεί με τη συμφωνία για τη Διώρυγα του Παναμά αλλά δεν την μπλοκάρει
Η συμφωνία της BlackRock για τη Διώρυγα του Παναμά, μειώνει το παγκόσμιο δίκτυο λιμένων που ελέγχει η Κίνα

Οι εξελίξεις στην Ουκρανία πλήττουν το ουράνιο - Βουτιά στις τιμές
Οι τιμές του ουρανίου, που παλαιότερα ήταν στο ζενίθ τώρα οδεύουν στο ναδίρ - Πώς θα επηρεάσει η λήξη του πολέμου

Η Hyundai ανακοινώνει επενδύσεις 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ
Η Hyundai προσπαθεί να προσαρμοστεί στους δασμούς Τραμπ μεταφέροντας δραστηριότητες στις ΗΠΑ

Το FBI συγκροτεί ειδική ομάδα για να ερευνήσει τις επιθέσεις εναντίον της Tesla
Λίγες ώρες μετά τις επιθέσεις σε εκθεσιακό χώρο της Tesla στο Τέξας, το FBI ανακοίνωσε ότι δημιουργεί ειδική ομάδα

Το δυσθεώρητο μπόνους στον CEO της Shell και η υποχώρηση από τους πράσινους στόχουςυς εν μέσω περικοπών;
Παρά τα μειωμένα κέρδη και τις περικοπές δαπανών, η Shell δίνει μεγαλύτερο μπόνους στο CEO της, παρά την σφορδή κριτική

Δολάριο: Θα παραμείνει στη θέση του βασιλιά των νομισμάτων;
Πώς χτίστηκε η κυριαρχία του δολαρίου μέσα από θεσμούς, εμπορικές σχέσεις και συμμαχίες