
«Oleato», είναι το όνομα του νέου δημιουργήματος του CEO του κολοσσού του καφέ Starbucks, το οποίο λανσάρει από σήμερα στα 24 καταστήματά του στην Ιταλία, σχεδιάζοντας, μάλιστα, να εισάγει το νέο του προϊόν στη Νότια Καλιφόρνια μέσα στην άνοιξη και αργότερα μέσα στον χρόνο στη Βρετανία, στην Ιαπωνία και στη Μέση Ανατολή.
ECM Partners: Κυπριακό fund εξαγοράζει τα Starbucks Ελλάδας και Κύπρου
Oleato, όπως «με λάδι»
Η ιδέα γεννήθηκε στο μυαλό του απερχόμενου τον Απρίλιο CEO της εταιρείας Χάουαρντ Σουλτς, όταν σε ένα από τα ταξίδια του στην Ιταλία είδε με έκπληξη του Σικελούς να πίνουν ελαιόλαδο ως καθημερινή ιεροτελεστία. Ο ίδιος άρχισε να πίνει ελαιόλαδο παράλληλα με τον καθημερινό του καφέ και αποφάσισε να τα «παντρέψει» σε ένα νέο προϊόν των Starbucks.
Πλούσιο, πολυτελές, χρυσό
Η αρχική σειρά ροφημάτων θα περιλαμβάνει ελαιόλαδο στο Caffé Latte, στον Iced Shaken Espresso και στον κρύο αφρό των Starbucks.
Το ελαιόλαδο Partanna ατμίζεται με γάλα βρώμης για το latte, ανακινείται στο παγωμένο ρόφημα εσπρέσο και χύνεται σε αφρό γλυκιάς κρέμας βανίλιας για να δημιουργήσει τον «χρυσό» αφρό που κορυφώνει τα κρύα παρασκευάσματα.
Μια πρέζα ή μια κουταλιά ελαιόλαδου Partanna θα είναι επίσης διαθέσιμη σε ξεχωριστή συσκευασία εάν κάποιος θέλει να προσθέσει σε οποιοδήποτε άλλο ρόφημα. «Κάνει τα ροφήματα πλουσιότερα», δήλωσε στο CNBC ο επικεφαλής μάρκεντινγκ της Μπράντι Μπρούερ. «Η λέξη που χρησιμοποιούν πολλοί είναι “πολυτελής”».

Ένας από τους κύριους τρόπους με τους οποίους οι πελάτες Starbucks επιλέγουν να προσαρμόσουν τον καφέ τους είναι η αλλαγή της υφής, είπε ο Brewer.
Τα κρύα ροφήματα της εταιρείας ποτά αντιπροσώπευαν περισσότερα από τα τρία τέταρτα των πωλήσεων ον Νοέμβριο. Ειδικά ο παγωμένος εσπρέσο είναι η ναυαρχίδα των πωλήσεων σε όγκο και το ταχύτερα αναπτυσσόμενο προϊόν του, γι’ αυτό η εταιρεία επέλεξε να συμπεριλάβει τον Iced Shaken Espresso στην γκάμα του Oleato.
Σύμφωνα, μάλιστα, με τον Μπρούερ, τα Oleato θα μπορούσαν να προσελκύσουν και το καταναλωτικό κοινό που αναζητά πιο υγιεινό τρόπο ζωής και προϊόντα με ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία, όπως είναι το ελαιόλαδο.
«Αποχαιρετιστήριο δώρο»
Όπως γράφει το CNBC, το καινοτόμο προϊόν είναι κατά κάποιον τρόπο αποχαιρετιστήριο δώρο από τον απερχόμενο Σουλτς στη Starbucks, ολοκληρώνοντας την Τρίτη θητεία του τον Απρίλιο.
«Καθώς προετοιμάζομαι να παραδώσω τη σκυτάλη της ηγεσίας στον Laxman και στην υπόλοιπη εκτελεστική ηγετική ομάδα, είναι βαθιά επιθυμία μου να μοιραστώ αυτήν τη στιγμή έμπνευσης και αγάπης μαζί σας», έγραψε σε μια επιστολή προς τους εργαζομένους την Τρίτη, αναφερόμενος στο νέο προϊόν.
Το λανσάρισμα του Oleato είναι μια επιστροφή στο πρώτο ταξίδι του Σουλτς στην Ιταλία το 1983, όταν ήταν διευθυντής μάρκετινγκ για τα Starbucks. Κατά την παραμονή του εκεί, επισκέφτηκε τα εσπρέσο μπαρ και εμπνεύστηκε να προσπαθήσει να φέρει την ίδια κουλτούρα στις ΗΠΑ. Η ιδέα του δεν βρήκε ανταπόκριση στους προϊσταμένους του, κι έτσι ο Σουλτς δημιούργησε τη δική του αλυσίδα καφέ που ονομάζεται Il Giornale ώσπου τελικά αγόρασε τα Starbucks, συγχωνεύοντας τις δύο αλυσίδες στον σημερινό κολοσσό.


Latest News

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW

Στροφή Toyota στην παραγωγή εντός ΗΠΑ - Τι σχεδιάζει με το κορυφαίο σε πωλήσεις RAV4
Η Τoyota διαθέτει 11 εργοστάσια στις ΗΠΑ, ανάμεσά τους εργοστάσια ανταλλακτικών αυτοκινήτων, και παρήγαγε σχεδόν 1,3 εκατομμύρια οχήματα το 2024

Λευκός Οίκος: Θέτει υπό τον έλεγχο του ανεξάρτητες Αρχές – Τι ισχύει για την Fed
Τι προβλέπει η νέα καθοδήγηση από το Γραφείο Πληροφοριών και Ρυθμιστικών Υποθέσεων

«Σύννεφα» στον ιταλικό οίκο μόδα Valentino - Πτώση κερδών 22% το 2024
Ο οίκος μόδας Valentino ανακοίνωσε μειωμένα λειτουργικά κέρδη, στα 246 εκατομμύρια ευρώ το 2024

Η Amazon είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τον εμπορικό πόλεμο από όσο νομίζουν οι επενδυτές
Περίπου το 25% των προϊόντων που πουλά απευθείας η Amazon προέρχονται από την Κίνα, εκτιμά η Morgan Stanley