Πέφτει σε λίγες ημέρες η αυλαία των χειμερινών εκπτώσεων και οι έμποροι βάζουν τα δυνατά τους για ένα καλό φίνις…
  • Και όταν λέμε βάζουν τα δυνατά τους εννοούμε τις προσφορές, τις οποίες ανεβάζουν ακόμη πιο ψηλά σε επίπεδα έως και 80%!
  • Πρόκειται για συγκεκριμένα προϊόντα κυρίως ρούχα που μοιραία βγαίνουν εκτός εποχής…
  • Κάποιοι φυσικά το κάνουν για να μαζέψουν ρευστό, ώστε να μπορέσουν να βάλουν τις παραγγελίες για τις επόμενες σεζόν…
  • Να σας ενημερώσουμε ότι όπως μας λένε άνθρωποι της αγοράς υπάρχουν οίκοι μόδας που πέρα από εγγυητικές ζητούν να πληρωθούν προκαταβολικά!
  • Διαφορετικά το εμπόρευμα δεν φεύγει από τις αποθήκες τους.
  • Είναι μια πολιτική που ακολουθούν διαχρονικά και δεν σχετίζεται με τις οικονομικές συνθήκες (για όσους πιθανόν να το σκέφτηκαν…).
  • Ο πρώτος απολογισμός για την πορεία των εκπτώσεων άρχισε ήδη να γίνεται και η αίσθηση που υπάρχει είναι πως πήγαν σχετικά καλά.
  • Αυτοί που «χαμογέλασαν» περισσότερο ήταν τα malls και τα πολυκαταστήματα και οι γνωστές μάρκες και λιγότερο τα μεμονωμένα καταστήματα.
  • Σε αντίθεση δηλαδή με ότι συνέβη πέρυσι. Όπου μεγάλοι κερδισμένοι ήταν… οι μικροί.
  • Το επόμενο ορόσημο πάντως για τον εμπορικό κόσμο είναι το Πάσχα, όπου παραδοσιακά υπάρχει αυξημένη κίνηση.
  • Αυτό ωστόσο που θα κάνει τη διαφορά και θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό την χρονιά είναι ο τουρισμός.
  • Τα μέχρι στιγμής μηνύματα που φτάνουν από το μέτωπο των κρατήσεων είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά.
  • Κάτι που φυσικά μένει να αποδειχθεί…

————————————-

«Έδωσαν τα χέρια» L’Oreal και Παπαέλληνας (Notos Com)

  • Νέο μεγάλο deal, μαθαίνουμε, πως έκλεισε στον εγχώριο λιανεμπόριο.
  • Πρόκειται για τη συμφωνία ανάμεσα στην L’ Oreal και τον όμιλο της Notos Com της οικογένειας Παπαέλληνα.
  • Η συνεργασία, όπως πληροφορούμαστε, αφορά στην αντιπροσώπευση και διανομή στην ελληνική αγορά των αρωμάτων Ralph Lauren, Diesel και Azzaro.
  • Πρόκειται για δημοφιλής μάρκες, οι οποίες ανήκουν πλέον στο χαρτοφυλάκιο του γαλλικού κολοσσού.
  • Υπολογίζεται πως ήδη από τον πρώτο χρόνο τα παραπάνω brands θα φέρουν στα ταμεία της ελληνικές εταιρείας έσοδα πάνω από 1 εκατ. ευρώ.
  • Το συμβόλαιο ξεκινάει επίσημα από την 1η Μαρτίου και είναι διετούς διάρκειας με option ανανέωσης για πολλά ακόμη χρόνια.
  • Ο όμιλος της οικογένειας Παπαέλληνα, όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως, μετά την συμφωνία εξυγίανσης βρίσκεται σε φάση επανεξέτασης του χαρτοφυλακίου της.
  • Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται και η διακοπή της συνεργασίας με την αμερικάνικη εταιρεία νεανικής ένδυσης «American Eagle» από τον περασμένο μήνα.
  • Το επόμενο διάστημα θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις για τον τρόπο που θα καλυφθεί το κενό και ποιες μάρκες θα την αντικαταστήσουν στα έξι καταστήματα που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος.

————————————-

Τα crypto… μπαίνουν σε τάξη

  • Επί ποδός βρίσκονται οι εποπτικές αρχές ανά τον κόσμο για τα κρυπτονομίσματα και αναζητούν λύσεις…
  • Μπορεί ο «βασιλιάς των crypto» να πιάστηκε… με την γίδα στην πλάτη και να αντιμετωπίζει κάθειρξη πολλών ετών, ωστόσο η ανάγκη ρύθμισής τους είναι κάτι περισσότερο από επιτακτική.
  • Μαθαίνουμε λοιπόν πως οι διεργασίες κορυφώνονται και πολύ σύντομα θα υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις.
  • Η ανησυχία για τις παρενέργειες στην πραγματική οικονομία και το άγνωστο εν πολλοίς πλαίσιο λειτουργίας είναι τα στοιχεία που κινητοποιούν τις αρχές.
  • Σε μια ταραγμένη περίοδος όπως η σημερινή που ζούμε, άλλη μια εστία αποσταθεροποίησης του συστήματος είναι το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε κανείς…
  • Σε αυτό φαίνεται να συμφωνούν οι πάντες…

————————————-

Δωρεάν μαθήματα μάρκετινγκ από το… YouTube

  • Ένα διαφορετικό… εγχείρημα σκέφτεται να αναλάβει ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας.
  • Ο πολύπειρος μάνατζερ με θητεία σε κορυφαίες θέσεις
  •  -μεταξύ άλλων έχει διατελέσει επικεφαλής στην ΑΒ Βασιλόπουλος και πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ- εξετάζει το ενδεχόμενο να στήσει κανάλι στο YouTube, που θα ανεβάζει βιντεάκια με συμβουλές γύρω από το σύγχρονο μάρκετινγκ και τις παραστάσεις που απέκτησε στη διάρκεια της μακράς καριέρας του.
  • Επί της ουσίας θα πρόκειται για… μίνι σεμινάρια για τις νέες τάσεις στο λιανεμπόριο που θα παρέχει δωρεάν μέσω διαδικτύου.
  • Και φυσικά θα απευθύνεται πρωτίστως σε όσους εργάζονται ήδη στον κλάδο αλλά και σε όσους θέλουν να εργαστούν.
  • Είναι μια ιδέα που γεννήθηκε μετά από συζητήσεις με αρκετούς φοιτητές οικονομικών πανεπιστημίων της χώρας, όπου πραγματοποιεί ομιλίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Μαθαίνουμε πως ο κ. Μαχαίρας είναι αρκετά ενθουσιασμένος με την ιδέα και μελετά ήδη τα διαδικαστικά για να υλοποιήσει ένα τέτοιο… project.

Latest News