Tην απόκτηση ενός νέου κρουαζιερόπλοιου ανακοίνωσε η Celestyal. To νέο απόκτημα της Celestyal ναυπηγήθηκε αρχικά για την Holland America Line, υπό το όνομα Ryndam ενώ πιο πρόσφατα εκτελούσε κρουαζιέρες για την P&O Αυστραλίας, έχει χωρητικότητα 1.260 επιβατών και θα φέρει το όνομα Celestyal Journey.
Το κρουαζιερόπλοιο θα ακολουθήσει εκτεταμένο πρόγραμμα ανακαίνισης και τεχνικής συντήρησης, με προϋπολογισμό ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, πριν ξεκινήσει κανονικά το πρόγραμμά του.
Ναυτιλία: Κερδίζουν έδαφος τα πλοία με καύσιμο τη μεθανόλη
«Παρόλο που οι παγκόσμιες εξελίξεις των τελευταίων ετών είχαν οδηγήσει σε παύση τον αναπτυξιακό μας σχεδιασμό, οι θετικές προοπτικές του κλάδου και ο υψηλός ρυθμός κρατήσεων για την επόμενη σεζόν, έδωσαν την ευκαιρία στη Celestyal να επαναφέρει τη διαδικασία ανανέωσης του στόλου της με την προσθήκη νέων κρουαζιερόπλοιων», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κος Κρις Θεοφιλίδης.
«Εκτός από τα ευρύχωρα καταστρώματα, πολλές και ξεχωριστές επιλογές σε μπαρ, εστιατόρια και κοινόχρηστους χώρους, τις άνετες καμπίνες, το Celestyal Journey θα προσφέρει στους επιβάτες σημαντική αναβάθμιση διαμονής με τη διάθεση περισσότερων και υψηλότερης κατηγορίας καμπίνων καθώς και μπαλκόνια, για τα οποία παρατηρείται συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση σε όλες μας τις κρουαζιέρες», ανέφερε.
Το ευρύ πρόγραμμα ανακαίνισης του Celestyal Journey θα πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Πειραιά. Περισσότερες λεπτομέρειες για την εν πλω εμπειρία και τις κρουαζιέρες που θα πραγματοποιεί το νέο κρουαζιερόπλοιο θα ανακοινωθούν εν ευθέτω χρόνω.
Περισσότερος χρόνος στους προορισμούς
Υπενθυμίζεται ότι για το 2023 και 2024 η Celestyal εισήγαγε ένα νέο μοντέλο τιμολογιακής πολιτικής, καθώς και κρουαζιέρες που δίνουν μεγαλύτερη έμφαση και ακόμη περισσότερο χρόνο στους προορισμούς που επισκέπτεται.
Αξιολογώντας τα σχόλια των επισκεπτών και των σημαντικών συνεργατών της, η Celestyal θα παρέχει στους επισκέπτες περισσότερες επιλογές και ένα μοντέλο τιμολόγησης το οποίο θα διαρθρώνεται σε δύο επίπεδα, αναφέρει η εταιρεία.
Επίσης προσθέτει ότι προχωρεί σε αλλαγές στους προορισμούς και μεταξύ άλλων επεκτείνει τον χρόνο παραμονής στη Σαντορίνη και τη Μύκονο, ενώ εισάγει τις νέες «μυθικές» κρουαζιέρες στο Αιγαίο και στο Ιόνιο με προορισμούς όπως το Μαυροβούνιο και η Κέρκυρα, η Κως, η Χίος και η Σάμος.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση