
«Ειδικά στον τουρισμό, είναι η στιγμή της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης». Αυτό δήλωσε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, σε συζήτηση για την τουριστική ανάπτυξη της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, στο πλαίσιο του “1st East Macedonia Thrace Forum”.
Μιλώντας για βιώσιμες μορφές τουρισμού, η κα Ζαχαράκη ανέδειξε τα μοναδικά χαρακτηριστικά των επιμέρους νομών της περιφέρειας, σε επίπεδο άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, φυσικού κάλλους κ.λπ., υπογραμμίζοντας τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης σε ειδικές μορφές τουρισμού, όπως ο γαστρονομικός. «Περιοχές σαν την Αλεξανδρούπολη μπορούν να κάνουν τη διαφορά στον τουρισμό», σημείωσε, προσθέτοντας πως ιδιαίτερα μετά την πανδημία, περιοχές όπως η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης δίνουν στον ταξιδιώτη αυτό που αναζητά, την «παρθένα φύση». Η υφυπουργός στο πλαίσιο αυτό τόνισε πως υπάρχουν νέες αγορές που ψάχνουν αυτό το τοπικό στοιχείο, όπως η ισραηλινή.
Ακόμα, αναφέρθηκε στα εργαλεία που έχει αναπτύξει το υπουργείο Τουρισμού για την ενίσχυση της προώθησης του ελληνικού τουρισμού, όπως οι DMO’s (Destination Management Organisations) που δίνουν δυνατότητες σε δήμους, περιφέρειες να προβληθούν ως προορισμοί.
«Τουρισμός για Όλους»
Η κα Ζαχαράκη δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους», το οποίο θα συνεχιστεί για ακόμα τρία χρόνια. «Το ποσό που θα διατεθεί θα είναι πέρι τα 100 εκατομμύρια ευρώ, χρήματα που διατίθενται στους δικαιούχους, στους ταξιδιώτες και στις τοπικές κοινωνίες», σημείωσε ενώ υπογράμμισε πως οι πληρωμές γίνονται με άυλες κάρτες που πληρώνουν αμέσως την επιχείρηση. Το πρόγραμμα είδε μεγάλη ανάπτυξη και στην περιφέρεια τοπικά – στη Θάσο, στη Δράμα και αλλού.
Τουριστική εκπαίδευση
Τέλος, αναφέρθηκε στην εκπαίδευση στον τουρισμό. Ειδικά στην περιοχή υπογράμμισε πως στην Αλεξανδρούπολη υπάρχει ΙΕΚ τουρισμού που έχει ήδη καταρτίσει 20.000 ανθρώπους, οι οποίοι έχουν στελεχώσει τις επιχειρήσεις. «Οφείλουμε να συνεχίσουμε να παλεύουμε ώστε να δίνουμε νέα εργαλεία και να παρέχουμε τη δυνατότητα στους νέους ανθρώπους να μένουν στον τόπο τους», σημείωσε ενώ μίλησε και για τα αρχικά στάδια της εκπαίδευσης, υπενθυμίζοντας πως στα δημοτικά έχει ενταχθεί μάθημα για τη φιλοξενια, με τους νεαρούς μαθητές να μαθαίνουν πώς θα ήταν να είχαν ξενοδοχείο.


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους