
Ζημίες ρεκόρ ανακοίνωσε για το 2022 Klarna, η οποία ωστόσο υποστήριξε ότι είναι σε τροχιά επιστροφής στην κερδοφορία και παράλληλα αύξησε τις αμοιβές του διευθύνοντος συμβούλου της κατά 35%.
Η σουηδική εταιρεία buy now, pay later, της οποίας η αποτίμηση μειώθηκε από 46 δισ. δολάρια σε 6,7 δισ. δολάρια πέρυσι, ανέφερε ετήσια καθαρή ζημία 10,4 δισ. σουηδικές κορώνες (1 δισ. δολάρια), αύξηση 47% σε σχέση με το 2021. Οι καθαρές ζημίες μειώθηκαν το τέταρτο τρίμηνο σε 10,9 δισ. κορώνες από 4,6 δισ. κορώνες έναν χρόνο νωρίτερα.
Πανευρωπαϊκή συνεργασία Viva Wallet και Klarna
Οι πιστωτικές ζημίες ήταν 1,4 δισ. σουηδικές κορώνες το τρίμηνο, σημειώνοντας βελτίωση 18% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021.
KPMG: Ανθεκτική η παγκόσμια αγορά fintech
«Πραγματοποιούμε συγκεκριμένη πρόοδο προς την κερδοφορία, οδηγώντας ταυτόχρονα την ανάπτυξη πολύ μπροστά από το ηλεκτρονικό εμπόριο και μειώνοντας τις πιστωτικές απώλειες και το κόστος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Sebastian Siemiatkowski.
Παρά τις απώλειες, η συνολική αμοιβή του Siemiatkowski αυξήθηκε κατά 35% στις 13,2 εκατομμύρια σουηδικές κορώνες (1,3 εκατομμύρια δολάρια). Η Klarna είπε ότι η πολιτική αποδοχών της ήταν ευθυγραμμισμένη με άλλες εταιρείες τεχνολογίας «προκειμένου να προσλάβει και να διατηρήσει τα καλύτερα ταλέντα».
Η άνθιση της πανδημίας
Η θέση της Klarna ως η υψηλότερης αξίας ιδιωτική εταιρεία της Ευρώπης ήρθε καθώς οι διαδικτυακές αγορές σημείωσαν άνθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθιστώντας την σύμβολο της έκρηξης του fintech.
Ο Siemiatkowski είπε στους Financial Times τον Νοέμβριο ότι περίμενε ότι η εταιρεία θα αρχίσει να πραγματοποιεί κέρδη ξανά μέχρι το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αν και προειδοποίησε ότι θα μπορούσε να καταγράψει ετήσιες ζημιές το 2023.
Η Klarna, ήταν διαρκώς κερδοφόρα μέχρι το 2019 όταν ξεκίνησε μια επιθετική επέκταση στις ΗΠΑ.
Ο ευρύτερος τομέας buy now, pay later αντιμετωπίζει ρυθμιστικό έλεγχο σε βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Αυστραλίας, εν μέσω ανησυχιών ότι οι δανειστές αποτυγχάνουν να διασφαλίσουν ότι οι χρήστες μπορούν να αντέξουν οικονομικά να λάβουν δάνεια ή ενθαρρύνουν τους χρήστες να ξοδέψουν υπερβολικά.


Latest News

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας

Η Nissan μειώνει την παραγωγή των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω δασμών
Η Nissan είναι πιο εκτεθειμένη από ορισμένους άλλους ανταγωνιστές της

Ημιαγωγοί και φάρμακα ο επόμενος στόχος Τραμπ
Ο Ντόναλντ Τραμπ λέει επίσης ότι σκέφτεται «κάτι να βοηθήσει τις εταιρείες αυτοκινήτων»