Είναι σίγουρο ότι θα το βρούμε μπροστά μας.

·      Αναφερόμαστε φυσικά στο πρόβλημα της έλλειψης εργατικού δυναμικού στους κλάδους της εστίασης και της φιλοξενίας.

·      Με όποιον επιχειρηματία και εάν μιλήσεις θα ακούσεις ακριβώς το ίδιο: «Δεν βρίσκουμε κόσμο να έρθει να δουλέψει. Παρ’ ότι τα χρήματα που δίνουμε είναι αρκετά».

·      Κάποιοι μάλιστα που λειτουργούν κατά βάση οικογενειακές επιχειρήσεις δηλώνουν πως θα κατεβάσουν ρολά.

·      Αδυνατούν όπως λένε να καλύπτουν άλλο το κενό με προσωπική εργασία. Και αυτό γιατί πολύ απλά δεν βγαίνει…

·      «Έχουμε ελλείψεις παντού. Από τη σάλα μέχρι τη λάντζα…», σημειώνει γνωστός εστιάτορας των Αθηνών.

·      Όλοι συμφωνούν πως πρέπει να βρεθεί λύση προτού ξεκινήσει η φετινή τουριστική σεζόν και φανεί η «γύμνια» μας.

·      Δεν μπορεί, υπογραμμίζουν, να μιλάμε για την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας και να μην έχουμε τα βασικά.

·      Τουτέστιν το ανθρώπινο δυναμικό που θα υποστηρίξει το ισχυρό τουριστικό ρεύμα που όλοι περιμένουμε πως θα έρθει και φέτος. Τουλάχιστον όπως φαίνεται από τις μέχρι στιγμής κρατήσεις…

·      Το μόνο σίγουρο είναι, όπως σημειώνουν οι ίδιοι, ότι «πρέπει σκύψουμε σοβαρά πάνω από το ζήτημα και να μελετήσουμε τι κάνουμε λάθος».

·      Και εμείς θα προσθέσουμε πως ίσως θα πρέπει να ξαναδούμε και τη λειτουργία των τουριστικών σχολών και κατά πόσο ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες…

——————————————–

Μια εξαγορά του Σκλαβενίτη σε αναμονή (;)· Στις… καλένδες όπως φαίνεται παραπέμπονται οι συζητήσεις για την εξαγορά της AS Agora από την Σκλαβενίτης.

· Και ενώ όλα έδειχναν ότι ήρθαν πολύ κοντά στο να δώσουν τα χέρια..

· Πληροφορούμαστε λοιπόν πως οι διαπραγματεύσεις με την ιδιοκτησία της Λαρισινής αλυσίδας των 9 σημείων πήραν παράταση και εξελίξεις μετατίθενται για μετά το Πάσχα.

· Βέβαια δεν πρέπει να αποκλειστεί μια ανατροπή της τελευταίας στιγμής. Και αυτό γιατί ο Σκλαβενίτης βρίσκεται σε.. επιθετικό κρεσέντο.

· Με άλλα λόγια, έχει βγει στη γύρα και αγοράζει ότι… κινείται. Στις περιοχές πάντοτε που ενδιαφέρεται να επεκταθεί.

· Στην προκειμένη περίπτωση, η Λάρισα με τους 145.000 κατοίκους και την εύρωστη τοπική οικονομία αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη αγορά.

· Ανάλογη πάντως τακτική ακολουθούν και οι υπόλοιποι μεγάλοι παίκτες, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, η Μασούτης και η Κρητικός.

· Το μομέντουμ, όπως λένε παράγοντες του χώρου, μοιάζει ιδανικό λόγω της πίεσης που υφίστανται οι μικρότερες αλυσίδες.

· «Με την ψαλίδα να μεγαλώνει η περαιτέρω συγκέντρωση του κλάδου μοιάζει… αναπόφευκτη», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

· Επιμένουν μάλιστα πως δεν πρέπει να αποκλειστεί και κάποια εξαγορά έκπληξη, η οποία θα κάνει… πάταγο.

——————————————–

Έρχονται νέα deals σε logistics και τουρισμό…
· Μόνο μεγάλα deals, όπως αυτό που έκανε πρόσφατα με την εξαγορά αποθηκών στον Ασπρόπυργο κοιτάει η Prodea.

· Μαθαίνουμε μάλιστα πως συνεχίζει να εξετάζει διάφορες ευκαιρίες στην ίδια περιοχή, αφού τα logistics αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία.

· Είναι ένας τομέας, όπως λένε στη στήλη πηγές που γνωρίζουν, με τεράστια δυναμική και προοπτικές για μεγάλες αποδόσεις.

· Στο επίκεντρο βρίσκονται εγκαταστάσεις που συγκεντρώνουν πιο «πράσινα» χαρακτηριστικά.

· Γιατί αυτά ζητούν οι πελάτες, προκειμένου να μετριάσουν το ανθρακικό αποτύπωμά τους και να συμβαδίσουν με τα ESG πρότυπα.

· Στρατηγικής προτεραιότητας είναι και ο τομέας των τουριστικών ακινήτων.

· Και εκεί αναμένονται όπως μαθαίνουμε νέες κινήσεις το επόμενο διάστημα, μέσω του κοινού επενδυτικό βραχίονα με εταιρεία του επιχειρηματία Γιάννη Παπαλέκα (περισσότερο γνωστού από το φημισμένο εστιατόριο Nammos).

· Φιλοδοξία των ανθρώπων της Prodea, η οποία πρωταγωνιστεί στο εγχώριο real estate είναι να διπλασιάσει την αξία του χαρτοφυλακίου της στα 6 δισ. ευρώ.

——————————————————-

Τι ψάχνει ο Φάις στο Ελληνικό…
· Μια… ντουζίνα καταστήματα θέλει να ανοίξει στο Vouliagmenis Mall ο επιχειρηματίας Σάμι Φάις.

· Μαθαίνουμε πως έχει συμφωνήσει ήδη για τα τέσσερα με την Lamda και βρίσκεται σε καλό δρόμο για να «κλείσει» και τα υπόλοιπα.

· Τα brands του ομίλου Fais, μεταξύ των οποίων Καλογήρου, Haralas, Kiko Milano, UGG, κα. όπως λένε στη στήλη πηγές που γνωρίζουν, δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το εμπορικό κέντρο που θα ανεγερθεί στη βόρεια πλευρά του Ελληνικού.

· Και αυτό γιατί πέραν όλων των άλλων το συγκεκριμένο mall θα βρίσκεται σε μια περιοχή που θα κατοικούν και θα εργάζονται περίπου 200.000 άτομα!

· Κοντά δηλαδή σε μια τεράστια «δεξαμενή πελατών» που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει.

· Δεν είναι τυχαίο πως ανάλογες συζητήσεις με την Lamda κάνουν και πολλοί ακόμες εταιρείες όπως η Notos Com που θέλουν να αποκτήσουν στο νέο mall.

Latest News