Την εικόνα από την επιβατικής αμαξοστοιχίας μετά τη μοιραία σύγκρουση στα Τέμπη μετέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός. «Οι πυροσβέστες επιχειρούν στα τρία πρώτα βαγόνια. Το δεύτερο βαγόνι όπου και εκδηλώθηκε η πυρκαγιά και ήταν το ρεστοράν και το μπαρ κάηκε ολοσχερώς, ενώ το πρώτο και το τρίτο βρέθηκαν κάτω από το δεύτερο βαγόνι και έχουν πολτοποιηθεί».

Τέμπη: Σοκαριστικά βίντεο του in από τον τόπο της τραγωδίας

Όπως ενημέρωσε «δύο γερανοφόρα οχήματα άνω των δέκα τόνων επιχειρούν για να ανασηκώσουν το επάνω βαγόνι και σκαπτικό μηχάνημα για να διαμορφώσει το χώρο, ώστε να μπορέσουν να προσεγγίσουν τα γερανοφόρα».

Συνεργεία της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), ανοίγουν διόδους στα βαγόνια με ειδικά εργαλεία.

«Σε τρία λεπτά η σύγκρουση θα γινόταν μέσα στο τούνελ και η έκταση της τραγωδίας θα ήταν πολύ μεγαλύτερη», εκτίμησε.

«Δεν έχουμε κάποια νεότερη ενημέρωση από την Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), πέρα από την πρώτη σύσκεψη που κάναμε στο συντονιστικό μετά το δυστύχημα και τις διασώσεις για αριθμό επιβατών, διασωθέντες».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Πολύκαστρο: Εκτροχιασμός εμπορικού τρένου – Κλειστή για δύο μήνες θα μείνει η γραμμή
Επικαιρότητα |

Εκτροχιάστηκε εμπορικό τρένο στο Πολύκαστρο – Κλειστή για δύο μήνες η γραμμή

Δεν κινδύνευσε το προσωπικό της αμαξοστοιχίας, ανέφερε η Hellenic Train – Κλειστή η γραμμή έως και δύο μήνες, για να αποκατασταθεί η βλάβη που προκάλεσε τον εκτροχιασμό στο Πολύκαστρο

«Χαμένες» 6,5 εκατ. ώρες στον Κηφισό, στο περίμενε… για Μετρό – Κανένα σχέδιο από Σταϊκούρα για το κυκλοφοριακό [γραφήματα]
Επικαιρότητα |

«Χαμένες» 6,5 εκατ. ώρες στον Κηφισό, στο περίμενε… για Μετρό – Κανένα σχέδιο από Σταϊκούρα για το κυκλοφοριακό [γραφήματα]

Στα αζήτητα από τον αρμόδιο υπουργό Χρ. Σταϊκούρα προτάσεις για οδικά έργα που θα αντιμετωπίσουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας – Αργούν νέα λεωφορεία, βαγόνια και Γραμμή 4 του Μετρό