Νέα στοιχεία για τα αίτια της τραγωδίας που σημειώθηκε στα Τέμπη έρχονται στο φως την ώρα που η «μαύρη λίστα» με τους νεκρούς μεγαλώνει ενώ στον τόπο του τραγικού δυστυχήματος εκτυλίσσονται σκηνές αρχαίας τραγωδίας με συγγενείς θυμάτων και αγνοούμενων.
Το μοιραίο λάθος του σταθμάρχη, όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, οδήγησε στη σύγκρουση με τους δεκάδες νεκρούς και τραυματίες, ωστόσο όπως καταγγέλλουν μηχανοδηγοί, όλο το τελευταίο διάστημα υπήρχαν προειδοποιήσεις για παραμέληση των υποδομών και έλλειψη σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας.
Προαναγγελθέν δυστύχημα
Οι ίδιοι μιλούν για ένα «προαναγγελθέν δυστύχημα».
Για το σιδηροδρομικό δυστύχημα και τις ελλείψεις όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στα τρένα μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 ο Αλέξανδρος Ιορδανίδης, Μηχανοδηγός, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Μηχανοδηγών.
Ο ίδιος χαρακτήρισε την τραγωδία στα Τέμπη «προαναγγελθέν δυστύχημα». Όπως είπε η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η υποδομή με την παραμέληση, σύμφωνα με τον ίδιο «μας έχουν καταντήσει να ζήσουμε σήμερα το τραγικό δυστύχημα».
Τόνισε πως «συστήματα που έχουν παραγγελθεί και έχουν πληρωθεί δεν έχουν τοποθετηθεί», ενώ πρόσθεσε ότι «θα έπρεπε να έχουμε μπει σε πιο σύγχρονα συστήματα αλλά έχουμε μείνει στα συστήματα της δεκαετίας του ‘70» .
«Δεν έχουν τοποθετηθεί τα συστήματα για να είμαστε πιο ασφαλείς», σημείωσε ο κ. Ιορδανίδης.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Γιώργου Μανώλη που είναι μηχανοδηγός και μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης.
Είχαν στείλει εξώδικο για τα συστήματα ασφαλείας
Πριν λίγο καιρό έστειλαν εξώδικο για τα συστήματα ασφαλείας, άλλα όπως είπε «αποδείχθηκε στην πράξη πως τίποτα δεν ελήφθη υπόψη για όσα λέγαμε τότε».
Είμαστε η πρώτοι που ζητάμε να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο και οι υποσχέσεις να γίνουν πράξη» σημείωσε και πρόσθεσε ότι τα GPS εγκαταστάθηκαν χρόνια πριν και όταν ολοκληρώθηκε το έργο είπαν ότι θα λειτουργήσει το σύστημα κάτι όμως που δεν έγινε.
«Δεν περιμέναμε ότι θα ζήσουμε νέο Δοξαρά το 2023», υπογράμμισε ο κ. Μανώλης.
Οι προειδοποιήσεις
Έγγραφα που έρχονται στο φως της δημοσιότητας μετά το τραγικό δυστύχημα αναδεικνύουν τις τραγικές αμέλειες, τα τραγικά λάθη που είχαν προηγηθεί του τραγικού δυστυχήματος.
Πριν από 10 μήνες, ο πρόεδρος του έργου της εγκατάστασης του συστήματος σιδηροδρομικής σηματοδότησης έφθασε στο σημείο να παραιτηθεί γιατί δεν τηρούνταν τα μέτρα ασφαλείας και ούτε οι συμβάσεις υλοποίησης των έργων. Με επιστολή παραίτησης προς τoυς επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ προειδοποιούσε για το αναπόφευκτο.
Την ίδια ώρα, σχεδόν ένα μήνα πριν, στις 7 Φεβρουαρίου η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρόμων (ΔΕΣΚ-Σ) μέσω επιστολής της τονίζει ρητά: «Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης: «Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό».
Παράλληλα, αναφέρονται σε δύο πρόσφατα ατυχήματα τα οποία όπως σημειώνουν έθεσαν σε κίνδυνο τις ζωές των επιβατών και του μηχανοδηγού.
Πηγή: in.gr
Latest News
Βαλτική Θάλασσα: Φρεγάτες και περιπολίες του ΝΑΤΟ
To NATO ξεκινά μια νέα αποστολή για την προστασία των υποθαλάσσιων καλωδίων στην περιοχή
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε τροπολογία για αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Τι προβλέπει
Η τροπολογία, που φέρει πρώτη την υπογραφή του προέδρου του κόμματος, Νίκου Ανδρουλάκη κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού
Φωτιά στο εργοστάσιο της Καραμολέγκος: Τι λένε πηγές της εταιρείας στον ΟΤ
Η φωτιά έχει πάρει διαστάσεις και στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις
Χαλάρωση σε ρυθμίσεις για την πράσινη μετάβαση ζητά ο Μητσοτάκης – Επιστολή σε φον ντερ Λάιεν
Για τις τιμές ρεύματος και αερίου που είναι αυξημένες 78% στην Ευρώπη σε σχέση με το 2019 έστειλε επιστολή ο πρωθυπουργός στην πρόεδρο της Κομισιόν
Κακοκαιρία: Δεμένα τα πλοία σε πολλά λιμάνια λόγω των θυελλωδών ανέμων
Κλειστή είναι η γραμμή Αρκίτσα-Αιδηψός, Καβάλα-Πρίνου Θάσου ενώ στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας Θάσου τα δρομολόγια εκτελούνται μόνο από το πλοίο «Άναξ»
Κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία – Χιόνια και σε χαμηλό υψόμετρο
Επιμένει η κακοκαιρία με κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες, χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα και θυελλώδεις άνεμους
«Είμαστε έτοιμη για συνεργασία με τον Τραμπ», διαμηνύει η Γροιλανδία
Ο πρωθυπουργός στη Γροιλανδία έχει υποστηρίξει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για ανεξαρτησία του νησιού από τη Δανία
Έτος διαχείρισης κρίσεων το 2025 για την Ευρώπη - Τι προβλέπει ο Economist
Η ήπειρος βρίσκεται στο πιο ευαίσθητο σημείο της εδώ και δεκαετίες - Υπάρχει ο κίνδυνος διαιρέσεων εντός του ευρωπαϊκού μπλοκ
Μητσοτάκης από Σ. Αραβία: Ενισχύουμε τη συνεργασία σε ενέργεια, εμπόριο και επενδύσεις
Μητσοτάκης και Μπιν Σαλμάν επιβεβαίωσαν τη μεγάλη αξία που έχει η διμερής συνεργασία Ελλάδας - Σ. Αραβίας στην κρίσιμη αυτή συγκυρία