Νέα στοιχεία για τα αίτια της τραγωδίας που σημειώθηκε στα Τέμπη έρχονται στο φως την ώρα που η «μαύρη λίστα» με τους νεκρούς μεγαλώνει ενώ στον τόπο του τραγικού δυστυχήματος εκτυλίσσονται σκηνές αρχαίας τραγωδίας με συγγενείς θυμάτων και αγνοούμενων.

Το μοιραίο λάθος του σταθμάρχη, όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος,  οδήγησε στη σύγκρουση με τους δεκάδες νεκρούς και τραυματίες, ωστόσο όπως καταγγέλλουν μηχανοδηγοί, όλο το τελευταίο διάστημα υπήρχαν προειδοποιήσεις για παραμέληση των υποδομών και έλλειψη σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας.

Δημοσίευμα – βόμβα: Στην Ελβετία τα έστειλαν για… σκραπ, στην Ελλάδα τα έβαλαν στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Προαναγγελθέν δυστύχημα

Οι ίδιοι μιλούν για ένα «προαναγγελθέν δυστύχημα».

Για το σιδηροδρομικό δυστύχημα και τις ελλείψεις όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στα τρένα μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1  ο Αλέξανδρος Ιορδανίδης, Μηχανοδηγός, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Μηχανοδηγών.

Ο ίδιος χαρακτήρισε την τραγωδία στα Τέμπη «προαναγγελθέν δυστύχημα». Όπως είπε η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η υποδομή με την παραμέληση, σύμφωνα με τον ίδιο «μας έχουν καταντήσει να ζήσουμε σήμερα το τραγικό δυστύχημα».

Τόνισε πως «συστήματα που έχουν παραγγελθεί και έχουν πληρωθεί δεν έχουν τοποθετηθεί», ενώ πρόσθεσε ότι «θα έπρεπε να έχουμε μπει σε πιο σύγχρονα συστήματα αλλά έχουμε μείνει στα συστήματα της δεκαετίας του ‘70» .

«Δεν έχουν τοποθετηθεί τα συστήματα για να είμαστε πιο ασφαλείς», σημείωσε ο κ. Ιορδανίδης.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Γιώργου Μανώλη που είναι μηχανοδηγός και μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης.

Είχαν στείλει εξώδικο για τα συστήματα ασφαλείας

Πριν λίγο καιρό έστειλαν εξώδικο για τα συστήματα ασφαλείας, άλλα όπως είπε «αποδείχθηκε στην πράξη πως τίποτα δεν ελήφθη υπόψη για όσα λέγαμε τότε».

Είμαστε η πρώτοι που ζητάμε να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο και οι υποσχέσεις να γίνουν πράξη» σημείωσε και πρόσθεσε ότι τα GPS εγκαταστάθηκαν χρόνια πριν και όταν ολοκληρώθηκε το έργο είπαν ότι θα λειτουργήσει το σύστημα κάτι όμως που δεν έγινε.

«Δεν περιμέναμε ότι θα ζήσουμε νέο Δοξαρά το 2023», υπογράμμισε ο κ. Μανώλης.

Οι προειδοποιήσεις

Έγγραφα που έρχονται στο φως της δημοσιότητας μετά το τραγικό δυστύχημα αναδεικνύουν τις τραγικές αμέλειες, τα τραγικά λάθη που είχαν προηγηθεί του τραγικού δυστυχήματος.

Πριν από 10 μήνες, ο πρόεδρος του έργου της εγκατάστασης του συστήματος σιδηροδρομικής σηματοδότησης έφθασε στο σημείο να παραιτηθεί γιατί δεν τηρούνταν τα μέτρα ασφαλείας και ούτε οι συμβάσεις υλοποίησης των έργων. Με επιστολή παραίτησης προς τoυς επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ προειδοποιούσε για το αναπόφευκτο.

Την ίδια ώρα, σχεδόν ένα μήνα πριν, στις 7 Φεβρουαρίου η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρόμων (ΔΕΣΚ-Σ) μέσω επιστολής της τονίζει ρητά:  «Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης: «Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό».

Παράλληλα, αναφέρονται σε δύο πρόσφατα ατυχήματα τα οποία όπως σημειώνουν έθεσαν σε κίνδυνο τις ζωές των επιβατών και του μηχανοδηγού.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Ουκρανία: Πού θα χτυπήσει μετά το πράσινο φως από τον Τζο Μπάιντεν για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς
Επικαιρότητα |

Πού θα χτυπήσει η Ουκρανία μετά το πράσινο φως από τον Τζο Μπάιντεν για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς

Σε μια στροφή πολιτικής η κυβέρνηση Μπάιντεν δίνει για πρώτη φορά «πράσινο φως» στο Κίεβο να πλήττει τη ρωσική επικράτεια με αμερικανικά όπλα, σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους