Η Νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία, SKS, διευρύνει το «pool» της με σκοπό να προσελκύσει LR2 δεξαμενόπλοια αξιοποιώντας τις υποδομές και τα εργαλεία της Signal που βασίζονται στην τεχνολογία των data.
Το νέο αυτό εγχείρημα, με την ονομασία «SKS LR2 Pool, powered by Signal» ξεκίνησε τη δραστηριότητα του με πέντε LR2 δεξαμενόπλοια της SKS, τα οποία βρίσκονται σε καθεστώς συνιδιοκτησίας με κεφάλαια που διαχειρίζεται η Hayfin Capital, και έχει ως στόχο να αποτελέσει πόλο έλξης για πρόσθετο tonnage.
Πώς διαμορφώνεται η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου
Η SKS, στο ρόλο της εμπορικής διαχειρίστριας, θα είναι υπεύθυνη για τις ναυλώσεις, τα επιχειρησιακά ζητήματα των πλοίων και το στάδιο μετά τη ναύλωση. Η Signal θα διαθέσει τη τεχνογνωσία του pool, με τα αντίστοιχα τεχνολογικά εργαλεία, υπογραμμίζοντας έτσι την αυξανόμενη σημασία της τεχνολογίας στη ναυτιλία. Η σύμπραξη αυτή θα επιτρέψει στο LR2 Pool της SKS να βελτιώσει περαιτέρω την κορυφαία επίδοση του, διευρύνοντας παράλληλα τον LR2 στόλο του, ενώ ταυτόχρονα θα συνδυάσει την ευελιξία, την ισοτιμία και την τεχνολογία αιχμής, που προσφέρουν τα Aframax και MR Pools της Signal.
Ο Geir Mjelde, CEO της Kristian Gerhard Jebsen Skipsrederi AS, η οποία είναι ιδιοκτήτης του LR2 Pool της SKS, δήλωσε: «Η SKS έχει υπάρξει πρωταγωνιστής στον τομέα των LR2 δεξαμενόπλοιων για πολλά χρόνια. Η Signal έχει αναπτύξει ένα λογισμικό για την διαχείριση των pools, το οποίο αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μαζί, θα προσφέρουμε στους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές LR2 tankers μια μοναδική ευκαιρία, με ασυναγώνιστες επιδόσεις αλλά και διαφάνεια».
Ο Πάνος Δημητρακόπουλος, CEO της Signal Maritime Services, προσέθεσε: «Είμαστε ιδιαιτέρως ενθουσιασμένοι που θα υποστηρίξουμε το εγχείρημα της SKS στη διαδρομή τους ώστε να γίνουν ένα pool, το οποίο θα πρωταγωνιστεί στον τομέα των LR2 δεξαμενόπλοιων. Ανυπομονούμε να δούμε το τεχνολογικό μας κεφάλαιο, όπως αυτό έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί με την πάροδο του χρόνου, να εξάγεται και πέραν της Signal, παρέχοντας στήριξη σε αναγνωρισμένους και αξιότιμους εμπορικούς διαχειριστές».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons