Η Νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία, SKS, διευρύνει το «pool» της με σκοπό να προσελκύσει LR2 δεξαμενόπλοια αξιοποιώντας τις υποδομές και τα εργαλεία της Signal που βασίζονται στην τεχνολογία των data.
Το νέο αυτό εγχείρημα, με την ονομασία «SKS LR2 Pool, powered by Signal» ξεκίνησε τη δραστηριότητα του με πέντε LR2 δεξαμενόπλοια της SKS, τα οποία βρίσκονται σε καθεστώς συνιδιοκτησίας με κεφάλαια που διαχειρίζεται η Hayfin Capital, και έχει ως στόχο να αποτελέσει πόλο έλξης για πρόσθετο tonnage.
Πώς διαμορφώνεται η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου
Η SKS, στο ρόλο της εμπορικής διαχειρίστριας, θα είναι υπεύθυνη για τις ναυλώσεις, τα επιχειρησιακά ζητήματα των πλοίων και το στάδιο μετά τη ναύλωση. Η Signal θα διαθέσει τη τεχνογνωσία του pool, με τα αντίστοιχα τεχνολογικά εργαλεία, υπογραμμίζοντας έτσι την αυξανόμενη σημασία της τεχνολογίας στη ναυτιλία. Η σύμπραξη αυτή θα επιτρέψει στο LR2 Pool της SKS να βελτιώσει περαιτέρω την κορυφαία επίδοση του, διευρύνοντας παράλληλα τον LR2 στόλο του, ενώ ταυτόχρονα θα συνδυάσει την ευελιξία, την ισοτιμία και την τεχνολογία αιχμής, που προσφέρουν τα Aframax και MR Pools της Signal.
Ο Geir Mjelde, CEO της Kristian Gerhard Jebsen Skipsrederi AS, η οποία είναι ιδιοκτήτης του LR2 Pool της SKS, δήλωσε: «Η SKS έχει υπάρξει πρωταγωνιστής στον τομέα των LR2 δεξαμενόπλοιων για πολλά χρόνια. Η Signal έχει αναπτύξει ένα λογισμικό για την διαχείριση των pools, το οποίο αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μαζί, θα προσφέρουμε στους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές LR2 tankers μια μοναδική ευκαιρία, με ασυναγώνιστες επιδόσεις αλλά και διαφάνεια».
Ο Πάνος Δημητρακόπουλος, CEO της Signal Maritime Services, προσέθεσε: «Είμαστε ιδιαιτέρως ενθουσιασμένοι που θα υποστηρίξουμε το εγχείρημα της SKS στη διαδρομή τους ώστε να γίνουν ένα pool, το οποίο θα πρωταγωνιστεί στον τομέα των LR2 δεξαμενόπλοιων. Ανυπομονούμε να δούμε το τεχνολογικό μας κεφάλαιο, όπως αυτό έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί με την πάροδο του χρόνου, να εξάγεται και πέραν της Signal, παρέχοντας στήριξη σε αναγνωρισμένους και αξιότιμους εμπορικούς διαχειριστές».
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη