Σε περίπτωση που η σύγκρουση γινόταν εντός της σήραγγας στα τούνελ των Τεμπών, οι συνέπειες θα ήταν τραγικότερες.

«Θα είχαμε το φαινόμενο του φούρνου αν γινόταν η σύγκρουσή μέσα στη σήραγγα», είπε, μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA», ο Ευθύμιος Λέκκας, πρόεδρος ΟΑΣΠ.

«Αν γινόταν η σύγκρουση μέσα στη σήραγγα, θα είχαμε την τέλεια παραμόρφωση όλων των βαγονιών. Η κινητική ενέργεια θα μετατρεπόταν σε παραμόρφωση των υλικών μέσα στα τρένα και δε θα υπήρχε η δυνατότητα εκτροχιασμού και εξοστρακισμού. Τα βαγόνια θα γίνονταν σαν φυσαρμόνικα».

Ο ίδιος συμπληρώνει πως στην περίπτωση της σύγκρουσης εντός των τούνελ, οι πιθανότητες για επιζώντες θα ήταν ελάχιστες.

«Η φωτιά και οι καπνοί στη σήραγγα δε θα άφηναν κανένα περιθώριο για να επιζήσει κάποιος. Δε θα μπορούσαν να επιχειρήσουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις, δε θα υπήρχε δυνατότητα διαφυγής από τους επιβάτες».

Όπως σημείωσε ο κ. Λέκκας, οι αμαξοστοιχίες κινούνταν με μεγάλες ταχύτητες, ενώ εξήρε τις επιχειρήσεις των σωστικών συνεργείων.

«Είχαμε αφίξεις  των συνεργείων διάσωσης μέσα σε 20 λεπτά. Ήταν ένα πολύ καλά οργανωμένο επιχειρησιακό σχέδιο, έφτασε γρήγορα η περιφέρεια, η ΕΜΑΚ, το ΕΚΑΒ. Εξελίχθηκε, επιχειρησιακά, πάρα πολύ καλά».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Πολύκαστρο: Εκτροχιασμός εμπορικού τρένου – Κλειστή για δύο μήνες θα μείνει η γραμμή
Επικαιρότητα |

Εκτροχιάστηκε εμπορικό τρένο στο Πολύκαστρο – Κλειστή για δύο μήνες η γραμμή

Δεν κινδύνευσε το προσωπικό της αμαξοστοιχίας, ανέφερε η Hellenic Train – Κλειστή η γραμμή έως και δύο μήνες, για να αποκατασταθεί η βλάβη που προκάλεσε τον εκτροχιασμό στο Πολύκαστρο

«Χαμένες» 6,5 εκατ. ώρες στον Κηφισό, στο περίμενε… για Μετρό – Κανένα σχέδιο από Σταϊκούρα για το κυκλοφοριακό [γραφήματα]
Επικαιρότητα |

«Χαμένες» 6,5 εκατ. ώρες στον Κηφισό, στο περίμενε… για Μετρό – Κανένα σχέδιο από Σταϊκούρα για το κυκλοφοριακό [γραφήματα]

Στα αζήτητα από τον αρμόδιο υπουργό Χρ. Σταϊκούρα προτάσεις για οδικά έργα που θα αντιμετωπίσουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας – Αργούν νέα λεωφορεία, βαγόνια και Γραμμή 4 του Μετρό