Στα 165 εκατ. δολάρια ανήλθαν στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 τα έσοδα της Global Ship Lease, συμφερόντων Γιώργου Γιουρούκου, αυξημένα κατά 7,5% σε σύγκριση με ένα έτος πριν. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 72,6 εκατ. δολάρια αυξημένα κατά 9,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2021.
Στο σύνολο της χρήσης του 2022 τα έσοδα ανήλθαν στα 645,6 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 44,1% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν και τα κέρδη έφτασαν τα 283,4 εκατ. δολ. καταγράφοντας άνοδο 73,7% σε σχέση με το 2021. Τα συνολικά συμβασιοποιημένα έσοδα ανέρχονται σε 2,1 δισ. δολάρια με τη μέση υπολειπόμενη διάρκεια των ναυλώσεων να φτάνει τα 2,7 έτη.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και όπως αναφέρει στο site της, «ο συνδυασμός μεγεθών πλοίων στον στόλο μας παρέχει ευελιξία για την ανάπτυξη σε ένα ευρύ φάσμα εμπορικών διαδρομών».
«Big boom» στα ναυπηγεία – Η υπερπροσφορά containerships «τρομάζει» την αγορά
Στόλος 65 πλοίων
Η Global Ship Lease διαθέτει 65 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που κυμαίνονται από 1.118 έως 11.040 TEU, με συνολική χωρητικότητα 342.348 TEU. Επιπλέον 32 πλοία είναι τύπου Post-Panamax.
Ο Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, ανέφερε μεταξύ άλλων πως «ενώ το 2022 ξεκίνησε δυναμικά, οι μακροοικονομικές αναταράξεις και το αρνητικό κλίμα που ακολούθησε άσκησαν πίεση στη ζήτηση των καταναλωτών και συνεπώς στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων. Παρά την πίεση που ασκήθηκε τόσο στις τιμές ναύλωσης όσο και στις αξίες ενεργητικού η Global Ship Lease συνέχισε να σημειώνει σημαντική οικονομική, εμπορική και στρατηγική πρόοδο, που θα βοηθήσει αρκετά την εταιρεία μακροπρόθεσμα».
Latest News
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα