
Στα 165 εκατ. δολάρια ανήλθαν στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 τα έσοδα της Global Ship Lease, συμφερόντων Γιώργου Γιουρούκου, αυξημένα κατά 7,5% σε σύγκριση με ένα έτος πριν. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 72,6 εκατ. δολάρια αυξημένα κατά 9,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2021.
Στο σύνολο της χρήσης του 2022 τα έσοδα ανήλθαν στα 645,6 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 44,1% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν και τα κέρδη έφτασαν τα 283,4 εκατ. δολ. καταγράφοντας άνοδο 73,7% σε σχέση με το 2021. Τα συνολικά συμβασιοποιημένα έσοδα ανέρχονται σε 2,1 δισ. δολάρια με τη μέση υπολειπόμενη διάρκεια των ναυλώσεων να φτάνει τα 2,7 έτη.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και όπως αναφέρει στο site της, «ο συνδυασμός μεγεθών πλοίων στον στόλο μας παρέχει ευελιξία για την ανάπτυξη σε ένα ευρύ φάσμα εμπορικών διαδρομών».
«Big boom» στα ναυπηγεία – Η υπερπροσφορά containerships «τρομάζει» την αγορά
Στόλος 65 πλοίων
Η Global Ship Lease διαθέτει 65 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που κυμαίνονται από 1.118 έως 11.040 TEU, με συνολική χωρητικότητα 342.348 TEU. Επιπλέον 32 πλοία είναι τύπου Post-Panamax.
Ο Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, ανέφερε μεταξύ άλλων πως «ενώ το 2022 ξεκίνησε δυναμικά, οι μακροοικονομικές αναταράξεις και το αρνητικό κλίμα που ακολούθησε άσκησαν πίεση στη ζήτηση των καταναλωτών και συνεπώς στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων. Παρά την πίεση που ασκήθηκε τόσο στις τιμές ναύλωσης όσο και στις αξίες ενεργητικού η Global Ship Lease συνέχισε να σημειώνει σημαντική οικονομική, εμπορική και στρατηγική πρόοδο, που θα βοηθήσει αρκετά την εταιρεία μακροπρόθεσμα».


Latest News

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία