Τα εξώδικα που είχαν καταθέσει όλο το προηγούμενο διάστημα για τη μη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας γνωστοποιούν οι σιδηροδρομικοί στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE), προκειμένου να λάβουν γνώση οι αρμόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τέμπη: Η ευρωπαϊκή οδηγία του 2014 που δεν εφαρμόστηκε στην Ελλάδα – Υπήρξε κακοδιαχείριση κονδυλίων;

«Το Σωματείο μας, προωθεί τα εξώδικα που έχουμε καταθέσει προς τους αρμόδιους φορείς για τη μη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE), προκειμένου να λάβουν γνώση οι αρμόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τις επόμενες ημέρες θα δοθεί συνέντευξη Τύπου με όλα τα διαθέσιμα στοιχεία γύρω από τις ενέργειες μας. Το 3ο εξώδικο που είχε σταλεί τον Σεπτέμβριο του 2021, όπου είχε πραγματοποιηθεί και απεργιακή κινητοποίηση», γράφει σε ανάρτησή του ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος των μηχανοδηγών.

Ο ίδιος από την πρώτη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη σημειώνει ότι η αιτία δεν είναι μόνο ένα ανθρώπινο λάθος, αλλά τα χρόνια προβλήματα που έχουν αναδείξει όλα τα προηγούμενα χρόνια οι εργαζόμενοι με τις ανακοινώσεις και τις κινητοποιήσεις τους.

Δείτε την ανάρτηση στο Facebook

Ο κ. Γενιδούνιας, σε χθεσινή ανάρτησή του, επισημαίνει ότι οι εργαζόμενοι δεν ξεχνούν τον ρόλο κανενός, αφήνοντας ξεκάθαρες αιχμές για τον Χρήστο Ρετσινά, τον πρώην Διευθυντή Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Την περίοδο που ο κ. Ρετσινάς Χρήστος (περιοδεύει τα κανάλια στοχοποιώντας μηχανοδηγούς) ήταν Διευθυντής Ασφάλειας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (2010-2015), η εταιρεία είχε εκφράσει την πρόθεση της να αυξήσει το όριο ταχύτητας στους συρμούς του Προαστιακού Αθήνας από 115 σε 160 χλμ/ώρα (εκεί δουλεύει 1 Μηχανοδηγός on board), ΧΩΡΙΣ να λειτουργεί η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και η φωτοσήμανση και το ETCS. Επειδή οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ τον ρόλο κανενός, το εξώδικο. Δεν το κάναμε ποτέ δηλώνοντας ΑΝΥΠΑΚΟΗ στον παραλογισμό», έγραψε ο Κώστας Γενιδούνιας.

Η σχετική ανάρτηση

Η καταγγελία του προέδρου των μηχανοδηγών

 Τι είχε δηλώσει ο Χρήστος Ρετσινάς

Ο Χρήστος Ρετσινάς, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ στις 3 Μαρτίου, είχε δηλώσει ότι από το 2020 αποφεύγει να μπαίνει σε τρένα, ενώ τάχθηκε υπέρ της διακοπής των δρομολογίων αφού «πρέπει πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν», σύμφωνα με τον ίδιο.

«Μέχρι το τέλος του 2020 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο σταθμάρχης – στην οδό Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο και πλέον πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου σταθμάρχη», είχε υποστηρίξει ακόμη.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
«Μίτος»: Η πλατφόρμα που ξετυλίγει το «κουβάρι» κατά της γραφειοκρατίας
Επικαιρότητα |

Ο «Μίτος» για τον λαβύρινθο της γραφειοκρατίας – Ποιες δυνατότητες προσφέρει

«Μίτος» είναι ένα συνεργατικό σύστημα στο οποίο τα τελευταία χρόνια 1.200 στελέχη της ελληνικής δημόσιας διοίκησης έχουν ως βασικό αντικείμενο την τυποποίηση και καταγραφή όλων των διοικητικών διαδικασιών.

Αντιολισθητικές αλυσίδες: Πώς και σε ποιους τροχούς τις τοποθετούμε – Βήμα βήμα η διαδικασία
Επικαιρότητα |

Αντιολισθητικές αλυσίδες: Πώς και σε ποιους τροχούς τις τοποθετούμε – Βήμα βήμα η διαδικασία

Η προετοιμασία για τις αλυσίδες πρέπει να γίνεται νωρίτερα καθώς η εφαρμογή στους τροχούς υπό άσχημες καιρικές συνθήκες είναι δύσκολη και απαιτεί την εξοικείωση του οδηγού