· Σε δυο μέτωπα είναι στραμμένα πλέον τα βλέμματα του επιχειρηματικού κόσμου.
· Το πρώτο αφορά στην αδιανόητη τραγωδία στα Τέμπη και σε ποιο βαθμό θα επηρεάσει το πολιτικό σκηνικό.
· Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβληματίζονται για τις επιπτώσεις στους εκλογικούς συσχετισμούς.
· Ήδη, αρκετοί επενδυτές από το εξωτερικό ρωτάνε τους Εν Ελλάδι συνεργάτες τους για την επόμενη μέρα…
· Το δεύτερο μέτωπο που κάποιοι νιώθουν ήδη στο πετσί τους αφορά στην αύξηση των επιτοκίων.
· Το κόστος χρήματος ύστερα από αρκετά χρόνια πονοκεφαλιάζει τις εταιρείες. Ειδικά όσες έχουν δρομολογήσει μια σειρά από projects…
· Το «τέλος του φθηνού χρήματος», όπως παρατηρούν έμπειροι αναλυτές θα έχει σοβαρές παρενέργειες στην ανάπτυξη.
· Ο «πονοκέφαλος» γίνεται όλο και πιο έντονος καθώς οι κεντρικές τράπεζες δηλώνουν αποφασισμένες να χαλιναγωγήσουν τον πληθωρισμό με όποιο κόστος.
· Η «σιδηρά κυρία» της ΕΚΤ, Κριστίν Λαγκάρντ ήταν αρκετά σαφής: «θα κάνουμε τα πάντα για να επαναφέρουμε τον πληθωρισμό στο 2%».
· Κάτι που τη δεδομένη στιγμή σκόρπισε… τρόμο, παρά καθησύχασε τις ανησυχίες που υπάρχουν στην αγορά…
————————————-
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα κρουαζιερόπλοια για τους σεισμόπληκτους
· Κρουαζιερόπλοια μαθαίνουμε πως ψάχνουν απεγνωσμένα οι γείτονες μας για να φιλοξενήσουν όσους έχουν χάσει τα σπίτια τους από το φονικό σεισμό των 7,6 ρίχτερ.
· Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί πριν από περίπου 37 χρόνια στον σεισμό της Καλαμάτας.
· Όταν το πλοίο «Μαριάννα» στέγασε για πολλούς μήνες περισσότερα από 1.000 άτομα που είχαν μείνει άστεγοι.
· Ωστόσο, οι Τούρκοι ιθύνοντες δεν φαίνεται να στέκονται ιδιαίτερα τυχεροί στην προσπάθειά τους αυτή.
· Και αυτό γιατί, όπως εξηγούν στη στήλη ναυτιλιακοί κύκλοι είναι πολύ δύσκολο αυτή την περίοδο να βρεθεί διαθέσιμο κρουαζιερόπλοιο.
· Ο κλάδος, όπως λένε, αφυπνίζεται από την «χειμερία νάρκη» που τον βύθισε η πανδημία, με αποτέλεσμα να έχουν δρομολογηθεί τα περισσότερα πλοία.
· Επιπλέον, προκειμένου να διατεθεί ένα κρουαζιερόπλοιο ως κατάλυμα χρειάζεται μια σειρά από παρεμβάσεις πριν και μετά που στοιχίζουν.
· Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται ακόμη και οι πλοιοκτήτες που έχουν παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια.
· Πάντως μιας και μιλάμε για την κρουαζιέρα φέτος αναμένεται να πλησιάσει τα επίπεδα του 2019 ενώ από το 2024 θα τα ξεπεράσει…