
Τέσσερα ρυμουλκά της Διώρυγας του Σουέζ έχουν επιστρατευτεί για να μετακινήσουν ένα ακυβέρνητο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μετά τη βλάβη που υπέστη εντός του καναλιού την Κυριακή, χωρίς ωστόσο η θέση στην οποία βρίσκεται να εμποδίζει την υπόλοιπη ναυσιπλοΐα.
Maersk: Αγωγή κατά της Evergreen για το μπλοκάρισμα του καναλιού του Σουέζ το 2021
Διώρυγα Σουέζ: Απεγκλωβίστηκε το «Glory» που μεταφέρει ουκρανικά σιτηρά
Αυτό ανακοίνωσε η διαχειριστική Αρχή της διώρυγας, σύμφωνα με το Reuters.
Ο George Safwat, εκπρόσωπος της αρχής, ανέφερε σε δήλωσή του ότι το MSC ISTANBUL, το οποίο φέρει σημαία Λιβερίας, κατευθυνόταν από τη Μαλαισία προς την Πορτογαλία όταν κόλλησε στο κανάλι. Ένα πέμπτο ρυμουλκό βρισκόταν καθ’ οδόν για να συμμετάσχει στις προσπάθειες αποκόλλησής του, πρόσθεσε.
Ο ίδιος τόνισε ότι η κυκλοφορία στη ζωτικής σημασίας πλωτή οδό δεν έχει επηρεαστεί από την «κατάσταση έκτακτης ανάγκης» που προέκυψε.
«Όλα τα πλοία που έρχονται από το βορρά έχουν περάσει κανονικά και η ναυσιπλοΐα από το νότο επίσης διεξάγεται κανονικά μετά την εκτροπή των πλοίων από το δυτικό κανάλι στο ανατολικό», δήλωσε ο Safwat.
Το περιστατικό του 2021
Υπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου δύο χρόνια, στις 23 Μαρτίου 2021, το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given προσάραξε στη Διώρυγα του Σουέζ λόγω ισχυρών ανέμων, κάτι που είχε ως συνέπεια να κλείσει πλήρως το κανάλι και να μην επιτρέπεται η διέλευση άλλων πλοίων. Ο αποκλεισμός διήρκεσε έξι ημέρες.
Η Διώρυγα του Σουέζ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εμπορικές οδούς στον κόσμο, με αποτέλεσμα το κλείσιμό της να προκαλέσει αναστάτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα και πονοκεφάλους στην παγκόσμια οικονομία.
Υπολογίζεται ότι ο αποκλεισμός του καναλιού προκάλεσε ζημιές ύψους 9.6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα, στις 29 Μαρτίου 2021, το Ever Given αποκολλήθηκε, με αποτέλεσμα να δοθεί ένα τέλος στο χάος που προκλήθηκε στην παγκόσμια ναυτιλία και να ξεκινήσει ξανά η ομαλή διέλευση των πλοίων από την Διώρυγα του Σουέζ. Το γιγαντιαίο πλοίο παρέμεινε στην Αίγυπτο για περισσότερο από τρεις μήνες, μέχρι οι τοπικές αρχές να δώσουν το πράσινο φως για την «απελευθέρωσή» του.


Latest News

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας

Η Nissan μειώνει την παραγωγή των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω δασμών
Η Nissan είναι πιο εκτεθειμένη από ορισμένους άλλους ανταγωνιστές της

Ημιαγωγοί και φάρμακα ο επόμενος στόχος Τραμπ
Ο Ντόναλντ Τραμπ λέει επίσης ότι σκέφτεται «κάτι να βοηθήσει τις εταιρείες αυτοκινήτων»

Στο τραπέζι ακόμη και μία «έκπληξη» από την ΕΚΤ - Τι «βλέπει» η SoGen
Η Societe Generale δεν αποκλείει να μειωθεί το επιτόκιο κατά 50 μονάδες βάσης, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρη η «έξοδος» από την περιοριστική νομισματική πολιτική

Ανακατεύει το ΔΣ η Intel - Μεγάλες αλλαγές αναμένονται τον Μάιο
Η Intel αναδομεί την διοίκηση σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο έδαφος της τελευταίας τετραετίας

Δασμοί Τραμπ: Ο εμπορικός πόλεμος καταρρίπτει τις ελπίδες για αναβίωση της πολυτελείας το 2025
Οι δασμοί ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται ότι θα καταδικάσουν τη βιομηχανία σε άλλη μια δύσκολη χρονιά

Τα 10 πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια του κόσμου
Οι αερομεταφορές έχουν ανακάμψει και επισήμως πλέον

Δασμοί Τραμπ: Προκαλούν συσσώρευση εισαγόμενων αυτοκινήτων σε αμερικανικά λιμάνια
Στέλεχη προειδοποιούν ότι οι δασμοί μπορεί να κάνουν την κατάσταση «αρκετά άσχημη» σε λίγες εβδομάδες

Γιατί η Sony αυξάνει τις τιμές του PlayStation 5 στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο
Η Sony ανέφερε «ένα σκηνικό ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένου του υψηλού πληθωρισμού και των κυμαινόμενων συναλλαγματικών ισοτιμιών»

Σε κρίση το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ιταλίας τρία χρόνια μετά την πώληση από τη Lukoil
Η αναφορά των Financial Times σε γνωστό Έλληνα εφοπλιστή -το όνομα του οποίου έχει συνδεθεί με τη Lukoil- και το ρωσικό πετρέλαιο.