Συνεχίζεται από τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης η υλοποίηση του προγράμματος προώθησης των προϊόντων Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π.) και Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (Π.Γ.Ε.) της Κρήτης στην αγορά των Η.Π.Α.
Προϊόν ΠΟΠ το χαλούμι και με… ευρωπαϊκή βούλα
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε., περιλαμβάνει δράσεις όπως την προβολή σε Διεθνείς Εκθέσεις, Β2Β συναντήσεις, δημιουργία προωθητικού video και προβολή του σε τηλεοπτικά κανάλια των Η.Π.Α., έντυπες διαφημιστικές καταχωρήσεις, φυλλάδια, προώθηση στα σημεία πώλησης, καμπάνιες σε κοινωνικά δίκτυα, cooking shows κ.α. Τα Π.Ο.Π. και Π.Γ.Ε. προϊόντα που προβάλλονται κατά τη διάρκεια του τριετούς προγράμματος με τον διακριτικό τίτλο GOLD QUALITY είναι: τυροκομικά, μέλι, ελαιόλαδο, παξιμάδι και κρασί.
Σημαντική αγορά
Όπως αναφέρει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέας Κρήτης, «οι Η.Π.Α. αποτελούν σταθερά έναν από τους κυριότερους αγοραστές των Κρητικών προϊόντων του κλάδου τροφίμων και ποτών και οι Κρητικές εξαγωγές, παρά τις αντιξοότητες και τις μεγάλες προκλήσεις που εμφανίζει η συγκεκριμένη αγορά, παρουσιάζουν αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια. Η υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος από τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης, με επιχορήγηση των δράσεων μέχρι και 75%, βοηθάει στην περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών μας και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των ποιοτικών μας προϊόντων.»
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΕΚ, Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, «με το συγκεκριμένο πρόγραμμα που συντονίζει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης δίνεται μια τεράστια ευκαιρία ενίσχυσης των Κρητικών εξαγωγών στη μεγάλη αγορά των Η.Π.Α. Μέσω του προγράμματος, οι Κρήτες εξαγωγείς που έχουν ήδη παρουσία στην αμερικάνικη αγορά έχουν τη δυνατότητα να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει η δίοδος και στις επιχειρήσεις που μέχρι τώρα δεν πραγματοποιούσαν εξαγωγές στη συγκεκριμένη αγορά».
Η πιο πρόσφατη δράση του προγράμματος ήταν η συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση WINTER FANCY FOOD SHOW στο Λας Βέγκας, ενώ η επόμενη που προγραμματίζεται είναι η συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση SUMMER FANCY FOOD SHOW, η οποία θα πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα 25 – 27 Ιουνίου στη Νέα Υόρκη. Μέσω του προγράμματος επιδοτείται το κόστος ενοικίασης και κατασκευής περιπτέρου με βασικό εξοπλισμό, η αποστολή των εμπορευμάτων, αλλά και τα κόστη μετακίνησης και διαμονής ενός εκπροσώπου ανά επιχείρηση.
Latest News
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό
Αλλαγή ηγεσίας στη Xerox Hellas - Αποχωρεί ο Βασίλης Ραμπάτ μετά από 35 χρόνια
Ύστερα από 21 χρόνια στο ελληνικό branch της αμερικανικής πολυεθνικής, θα υπάρξει αλλαγή προσώπου στην ηγεσία της εταιρείας
Στην οικογένεια Σαράντη η Κάμπος Χίου – Έκλεισε το deal
Ύστερα από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, επετεύχθη η συμφωνία ανάμεσα στην οικογένεια Σαράντη και την Κάμπος Χίου, όπως είχε αναφέρει ο ΟΤ
«Καμπανάκι» από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κινεζικές πλατφόρμες
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς μιλά για ανισότητες από κινέζικα sites που έχουν διαφορετικό φορολογικό καθεστώς
Αύξηση 6,3% στις πωλήσεις της Jumbo το 2024 - Πότε θα δώσει guidance για το 2025
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο
Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Sunlight Group
Για την υποστήριξη αυτής της μετάβασης, η εταιρεία έχει ενισχύσει τις παγκόσμιες Ομάδες Business, Digital & IT
Όμιλος Μεϊδάνη: Στρατηγικές επενδύσεις σε νέα καταστήματα και υποδομές
Το περασμένο έτος ο Όμιλος Μεϊδάνη δημιούργησε 35 νέες θέσεις εργασίας, φτάνοντας συνολικά τους 390 εργαζομένους
Προχωρά η ΙPO της Τιτάν στη Νέα Υόρκη - Δείτε την αίτηση που κατατέθηκε στη SEC
Η αρχική δημόσια προσφορά θα περιλαμβάνει πρωτογενή προσφορά από Titan America και δευτερογενή πώληση από την Titan Cement International
Mohammad Tabish: Ο θαλάσσιος βιολόγος που δίνει δεύτερη ευκαιρία στην Avramar
Τι δηλώνει στον ΟΤ ο Mohammad Tabish για την επόμενη ημέρα της Avramar - Το όραμα της βιωσιμότητας μέσω των νέων τεχνολογιών
Diageo και Αθηναϊκή ποντάρουν στα μη αλκοολούχα - Το εύρημα του Dry January
Λανσαρίσματα και νέες τάσεις έρχονται κατά τις ημέρες του Dry January - Εντείνεται ο ανταγωνισμός για Diageo, Αθηναϊκή και κολοσσούς της αγοράς