Αποκαλυπτικό είναι το πρώτο έγγραφο που συνέταξε την 1η Μαρτίου ο ΟΣΕ για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη με τη σύγκρουση των δύο τρένων.

Ο ΟΣΕ, σύμφωνα με έγγραφο που φέρνει στο φως ο ΑΝΤ1, επιρρίπτει τις ευθύνες στον σταθμάρχη Λάρισας καθώς, όπως σημειώνει, «παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή 118», το κλειδί δηλαδή, «στην κυριά γραμμή», αφήνοντας την εμπορική αμαξοστοιχία στην παρακαμπτήριο.

Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει, όμως, αυτό που σημειώνει ο ΟΣΕ στο έγγραφο για τον ρόλο του μηχανοδηγού του Ιντερσίτι «IC62».

Τέμπη: Πώς θα κινηθεί η επιτροπή εμπειρογνωμόνων – Τα πρώτα τρία βήματα

Ο μηχανοδηγός ακολούθησε τη σωστή διαδικασία

Όπως αναφέρεται, ο μηχανοδηγός – ως όφειλε – ακολούθησε τη σωστή διαδικασία, που επιτάσσει να ζητήσει επανάληψη του τηλεγραφήματος, της εντολής δηλαδή για το πού πηγαίνει από τον σταθμάρχη Λάρισας. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί κάποιο λάθος.

Πλην όμως, ο σταθμάρχης του έδωσε την απάντηση πως «έχετε γραμμή μέχρι είσοδο Νέων Πόρων».

Τέλος, το έγγραφο σημειώνει χαρακτηριστικά ότι «δυστυχώς, σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν».

Πηγή: in.gr
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Ουκρανία: Πού θα χτυπήσει μετά το πράσινο φως από τον Τζο Μπάιντεν για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς
Επικαιρότητα |

Πού θα χτυπήσει η Ουκρανία μετά το πράσινο φως από τον Τζο Μπάιντεν για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς

Σε μια στροφή πολιτικής η κυβέρνηση Μπάιντεν δίνει για πρώτη φορά «πράσινο φως» στο Κίεβο να πλήττει τη ρωσική επικράτεια με αμερικανικά όπλα, σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους