
Ένα πρωτοπόρο φιλόδοξο, πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών σε νέες και νέους για σπουδές προωθεί η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, της μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εταιρείας κοινωνικής προσφοράς του ελληνικού εφοπλισμού.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Διεθνής πρωτοβουλία για αλλαγές στον δείκτη έντασης άνθρακα – Τι προτείνει
«Στηρίζουμε τη νέα γενιά, στηρίζουμε την αριστεία»
Δίνοντας το στίγμα της με την φράση «στηρίζουμε τη νέα γενιά, στηρίζουμε την αριστεία» η ΕΕΕ υλοποιεί το πρόγραμμα υποτροφιών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, «ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ», και προσφέρει για πρώτη φορά 100 υποτροφίες, για σπουδές στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, σε μεταπτυχιακά προγράμματα προδιδακτορικού επιπέδου, πλήρους μονοετούς ή διετούς φοίτησης.
«Ως Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών και ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ η εκπαίδευση βρίσκεται στο επίκεντρο των δράσεων μας. Το Πρόγραμμα Υποτροφιών αποτελεί εδώ και χρόνια, προτεραιότητά μας. Στο πρόσωπο των νέων αυτών ανθρώπων που απονέμουμε τις υποτροφίες των μεταπτυχιακών σπουδών της επιλογής τους, αναγνωρίζουμε τους εμπνευστές της γενιάς τους, αναγνωρίζουμε τα θετικά μας πρότυπα. Είναι οι οδηγοί μας σε ένα μέλλον ελπιδοφόρο ως κοινωνία, ως χώρα», δηλώνει η Μελίνα Τραυλού, Πρόεδρος Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ.
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, μέσω του συλλογικού της οχήματος κοινωνικής αλληλεγγύης, τη ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, συνεχίζει με συνέπεια τη διαχρονική προσφορά του ελληνικού εφοπλισμού προς την κοινωνία. Ήδη έχουν προσφερθεί, τα τελευταία χρόνια, πάνω από 80.000.000 ευρώ για την υλοποίηση δράσεων κι έργων στους τομείς της υγείας, της παιδείας, της πρόνοιας και της στήριξης των ευπαθών ομάδων και της αντιμετώπισης κρίσεων.
Η προθεσμία
Το πρόγραμμα υποτροφιών της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, «ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ», ξεκινάει στις 6/3/2023 και η προθεσμία υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών είναι στις 20/4/2023.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν την αίτησή τους, μαζί με μία σειρά δικαιολογητικών αποκλειστικά μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.syn-enosis.gr.
Αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα μπορούν να υποβάλουν: υποψήφιοι που δεν έχουν υπερβεί το 35ο έτος της ηλικίας τους (και το 38ο έτος οι απόφοιτοι Ιατρικής) και είναι κάτοχοι πτυχίου ή/και μεταπτυχιακού διπλώματος ελληνικού πανεπιστημίου/ΤΕΙ ή ισότιμου της αλλοδαπής με βαθμό πτυχίου 8 και άνω
Υποψήφιοι που έχουν εξασφαλίσει βεβαίωση αποδοχής/προσφορά θέσης σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα πλήρους μονοετούς ή διετούς φοίτησης (full time) και παρακολούθησης με φυσική παρουσία, το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 και έναρξη φοίτησης το Φθινόπωρο του 2023.


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά