Απότομη προσγείωση από τον Mr Jumbo...
  • Ο Απόστολος Βακάκη πέρα από «γκρινιάρης» και «σφιχτοχέρης», όπως τον αποκαλούν στην πιάτσα δεν διστάζει να μιλήσει έξω από τα δόντια.

·      Με αναφορές που πάντοτε κάνουν αίσθηση, με κάποιες μάλιστα να μένουν στην ιστορία…

·      Όπως το «η οικογένεια Σκλαβενίτη πήρε τα λάθος χάπια» όταν αυτή εξαγόρασε την αλυσίδα Μαρινόπουλου (κάτι που o Mr Jumbo μετάνιωσε…) μέχρι το «έρχεται η τέλεια καταιγίδα» όταν ξέσπασε ο κορονοϊός.

·      Έξω από τα δόντια, όπως μαθαίνουμε μίλησε και χθες κατά την χθεσινή γενική συνέλευση της Jumbo.

·      «Τα σκατ….με ως χώρα», ήταν το σκωπτικό σχόλιο που έκανε για την τραγωδία των Τεμπών.

·      Μια διαπίστωση που βρήκε όπως μαθαίνουμε απόλυτα σύμφωνα, όσους τον παρακολουθούσαν.

·      Προβληματισμό πάντως δημιούργησαν και οι προβλέψεις του για πιθανές δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει η ελληνική οικονομία στο μεσοπρόθεσμο διάστημα.

·      Κόντρα στην ευφορία που υπάρχει στην αγορά, η εκτίμησή του όπως τόνισε είναι ότι τα νούμερα του 2024 δεν θα πιάνονται…

·      Προσγειώνοντας έτσι όσους τον άκουγαν δια ζώσης αλλά και από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής…

——————————–

Το «πάρτι» στην «Τίγρη της Ασίας»

·      Το ελληνικό κρασί βιώνει μια πρωτοφανή… άνοιξη. Σας έχουμε άλλωστε ενημερώσει επαρκώς για το θέμα.

·      Όπως και ότι πέρυσι επετεύχθη ιστορικό ρεκόρ στον τομέα των εξαγωγών.

·      Υπολογίζεται ότι οι διεθνείς πωλήσεις άγγιξαν για πρώτη φορά τα 100 εκατ. ευρώ!

·      Από περίπου 60 με 80 εκατ. ευρώ που έπιαναν ακόμη και στις καλύτερες εποχές.

·      Ακόμη πιο ενθαρρυντικό είναι το γεγονός πως αυξάνεται και η μέση αξία των κρασιών που πωλούνται εκτός συνόρων.

·      «Είναι εμφανές πως πλέον μας προτιμούν για την ποιότητα και όχι για τις φθηνές τιμές», μας λέει γνωστός οινοποιός.

·      Μάλιστα εκεί που πουλάμε ακριβότερα από οπουδήποτε αλλού είναι η Σιγκαπούρη. Ναι καλά διαβάσετε.

·      Στην επονομαζόμενη και «Τίγρη της Ασίας» λόγω του δυναμισμού της οικονομίας της, οι Έλληνες οινοποιοί κάνουν πάρτι, πουλώντας το μπουκάλι προς 12 ευρώ κατά μέσο όρο.

·      Ποσό περίπου διπλάσιο απ’ ότι πουλάνε συνήθως την παραγωγή τους στις μεγάλες αγορές της Γερμανίας, των ΗΠΑ και του Καναδά.

·      Pa mal (καθόλου άσχημα) που θα έλεγαν και οι φίλοι μας οι Γάλλοι… Γνωστοί μετρ του ποιοτικού οίνου.

————————————–

Ανατιμήσεις με ρέγουλα και οι κωδικοί ψυχολογίας…

·      Σιγά σιγά και με… ρέγουλα συνεχίζουν τις ανατιμήσεις οι προμηθευτές.

·      Πρόκειται για την τακτική που επέλεξαν και ακολουθούν πιστά μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία και την κρίση που προκάλεσε για να μετριάσουν τις επιπτώσεις στην κατανάλωση.

·      Θεωρούν πως έτσι δίνουν χρόνο στα νοικοκυριά να συνειδητοποιήσουν ή μάλλον καλύτερα να «καταπιούν» τη νέα πραγματικότητα των υψηλών τιμών στο ράφι.

·      Αυτό ωστόσο, όπως εύστοχα παρατηρεί συνομιλητής της στήλης μοιάζει περισσότερο με.. μαρτύριο λόγω των αλλεπάλληλων σοκ.

·      Πληροφορούμαστε μάλιστα πως κάποιες βιομηχανίες έχουν ενημερώσει τους υπεύθυνους στα σούπερ μάρκετ πως θα συνεχίζουν τις αυξήσεις μέχρι και το καλοκαίρι!

·      Επικαλούνται φυσικά την τεράστια άνοδο του κόστους των πρώτων υλών και της ενέργειας. Αδυνατούν όπως λένε να επωμιστούν το βάρος.

·      Βέβαια, σε κάποιους «κωδικούς ψυχολογίας» όπως για παράδειγμα τα μακαρόνια Νο 6  προσπαθούν και διατηρούν σταθερό τον τιμοκατάλογό τους.

·      Μόνο που οι καταναλωτές δεν τρώνε… κουτόχορτο.

·      Γνωρίζουν καλά τι συμβαίνει, απλά δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά.

Latest News