- Ο Απόστολος Βακάκη πέρα από «γκρινιάρης» και «σφιχτοχέρης», όπως τον αποκαλούν στην πιάτσα δεν διστάζει να μιλήσει έξω από τα δόντια.
· Με αναφορές που πάντοτε κάνουν αίσθηση, με κάποιες μάλιστα να μένουν στην ιστορία…
· Όπως το «η οικογένεια Σκλαβενίτη πήρε τα λάθος χάπια» όταν αυτή εξαγόρασε την αλυσίδα Μαρινόπουλου (κάτι που o Mr Jumbo μετάνιωσε…) μέχρι το «έρχεται η τέλεια καταιγίδα» όταν ξέσπασε ο κορονοϊός.
· Έξω από τα δόντια, όπως μαθαίνουμε μίλησε και χθες κατά την χθεσινή γενική συνέλευση της Jumbo.
· «Τα σκατ….με ως χώρα», ήταν το σκωπτικό σχόλιο που έκανε για την τραγωδία των Τεμπών.
· Μια διαπίστωση που βρήκε όπως μαθαίνουμε απόλυτα σύμφωνα, όσους τον παρακολουθούσαν.
· Προβληματισμό πάντως δημιούργησαν και οι προβλέψεις του για πιθανές δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει η ελληνική οικονομία στο μεσοπρόθεσμο διάστημα.
· Κόντρα στην ευφορία που υπάρχει στην αγορά, η εκτίμησή του όπως τόνισε είναι ότι τα νούμερα του 2024 δεν θα πιάνονται…
· Προσγειώνοντας έτσι όσους τον άκουγαν δια ζώσης αλλά και από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής…
——————————–
Το «πάρτι» στην «Τίγρη της Ασίας»
· Το ελληνικό κρασί βιώνει μια πρωτοφανή… άνοιξη. Σας έχουμε άλλωστε ενημερώσει επαρκώς για το θέμα.
· Όπως και ότι πέρυσι επετεύχθη ιστορικό ρεκόρ στον τομέα των εξαγωγών.
· Υπολογίζεται ότι οι διεθνείς πωλήσεις άγγιξαν για πρώτη φορά τα 100 εκατ. ευρώ!
· Από περίπου 60 με 80 εκατ. ευρώ που έπιαναν ακόμη και στις καλύτερες εποχές.
· Ακόμη πιο ενθαρρυντικό είναι το γεγονός πως αυξάνεται και η μέση αξία των κρασιών που πωλούνται εκτός συνόρων.
· «Είναι εμφανές πως πλέον μας προτιμούν για την ποιότητα και όχι για τις φθηνές τιμές», μας λέει γνωστός οινοποιός.
· Μάλιστα εκεί που πουλάμε ακριβότερα από οπουδήποτε αλλού είναι η Σιγκαπούρη. Ναι καλά διαβάσετε.
· Στην επονομαζόμενη και «Τίγρη της Ασίας» λόγω του δυναμισμού της οικονομίας της, οι Έλληνες οινοποιοί κάνουν πάρτι, πουλώντας το μπουκάλι προς 12 ευρώ κατά μέσο όρο.
· Ποσό περίπου διπλάσιο απ’ ότι πουλάνε συνήθως την παραγωγή τους στις μεγάλες αγορές της Γερμανίας, των ΗΠΑ και του Καναδά.
· Pa mal (καθόλου άσχημα) που θα έλεγαν και οι φίλοι μας οι Γάλλοι… Γνωστοί μετρ του ποιοτικού οίνου.
————————————–
Ανατιμήσεις με ρέγουλα και οι κωδικοί ψυχολογίας…
· Σιγά σιγά και με… ρέγουλα συνεχίζουν τις ανατιμήσεις οι προμηθευτές.
· Πρόκειται για την τακτική που επέλεξαν και ακολουθούν πιστά μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία και την κρίση που προκάλεσε για να μετριάσουν τις επιπτώσεις στην κατανάλωση.
· Θεωρούν πως έτσι δίνουν χρόνο στα νοικοκυριά να συνειδητοποιήσουν ή μάλλον καλύτερα να «καταπιούν» τη νέα πραγματικότητα των υψηλών τιμών στο ράφι.
· Αυτό ωστόσο, όπως εύστοχα παρατηρεί συνομιλητής της στήλης μοιάζει περισσότερο με.. μαρτύριο λόγω των αλλεπάλληλων σοκ.
· Πληροφορούμαστε μάλιστα πως κάποιες βιομηχανίες έχουν ενημερώσει τους υπεύθυνους στα σούπερ μάρκετ πως θα συνεχίζουν τις αυξήσεις μέχρι και το καλοκαίρι!
· Επικαλούνται φυσικά την τεράστια άνοδο του κόστους των πρώτων υλών και της ενέργειας. Αδυνατούν όπως λένε να επωμιστούν το βάρος.
· Βέβαια, σε κάποιους «κωδικούς ψυχολογίας» όπως για παράδειγμα τα μακαρόνια Νο 6 προσπαθούν και διατηρούν σταθερό τον τιμοκατάλογό τους.
· Μόνο που οι καταναλωτές δεν τρώνε… κουτόχορτο.
· Γνωρίζουν καλά τι συμβαίνει, απλά δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά.