
Μια εγκατάσταση για τη μετατροπή επιβατικών αεροπλάνων 737 σε αεροσκάφη μεταφοράς εμπορευμάτων πρόκειται να δημιουργήσει η Boeing στην Ινδία. Όπως σχολιάζει το Reuters, η επένδυση αυτή, που έρχεται να προστεθεί στην επέκταση της εταιρείας αεροναυπηγικής στην Ινδία μετά την παραγγελία-ρεκόρ αεροσκαφών από τον εθνικό αερομεταφορέα Air India, πραγματοποιείται παρά την παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση που έχει αποδυναμώσει τις μεταφορές εμπορευμάτων από αέρος.
Boeing 747: «Τέλος εποχής» για τη «βασίλισσα των αιθέρων» – Παραδίδεται το τελευταίο αεροσκάφος
Σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η παγκόσμια ζήτηση cargo τον Ιανουάριο μειώθηκε κατά σχεδόν 15% σε ετήσια βάση, ενώ οι τιμές των αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών βρίσκονται 28% κάτω από τα επίπεδα που παρατηρούνταν την ίδια περίοδο πέρυσι.
Επένδυση στην Ινδία
Η Boeing ανέφερε ότι θα δημιουργήσει την εγκατάσταση στο Χαϊντεραμπάντ, στην κεντρική Ινδία, από κοινού με τον ινδικό πάροχο υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και συντήρησης GMR Aero Technic.
Η συμφωνία προστίθεται στα προϊόντα αξίας 1 δισ. δολαρίων που προμηθεύεται η Boeing από την Ινδία, ενώ θα συμβάλει στις φιλοδοξίες του Νέου Δελχί να μετατραπεί σε παγκόσμιο κόμβο εμπορευματικών μεταφορών. Άλλωστε η Boeing επενδύει ήδη 24 εκατ. δολάρια στην Ινδία για τη δημιουργία ενός κέντρου εφοδιασμού για ανταλλακτικά αεροσκαφών.
Μια κίνηση με ρίσκο;
Ο Salil Gupte, πρόεδρος της Boeing India, δήλωσε ότι υπάρχει ζήτηση για τη μετατροπή περισσότερων από 1.700 επιβατικών αεροσκαφών παγκοσμίως σε φορτηγά αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια, με περίπου 600 από αυτά να προέρχονται από την Ασία. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η κατασκευή ηλεκτρονικών ειδών στην Ινδία αυξάνεται, ενισχύοντας τις προοπτικές για τα αεροσκάφη μεταφοράς φορτίων. «Έτσι, είναι σωστό να έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε μια γραμμή παραγωγής αυτών των φορτηγών αεροσκαφών εδώ στην Ινδία, όχι μόνο για την Ινδία, αλλά για την περιοχή και για τον κόσμο», είπε.
Η μείωση των ταξιδιών, λόγω της πανδημίας, οδήγησε πολλές αεροπορικές εταιρείες στην μετατροπή των παλαιών επιβατικών τους αεροσκαφών σε εμπορικά. Ωστόσο ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι σύντομα πολλές αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να βρεθούν με έναν πλεονάζοντα στόλο αεροπλάνων μεταφοράς φορτίων, καθώς οι τιμές για την από αέρος μεταφορά εμπορευμάτων υποχωρούν.


Latest News

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες FMCG στην Ευρώπη - Έρευνα Circana
Η Circana δημοσιεύει σε συνεργασία με το περιοδικό ESM τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της ΕΕ στην Κίνα ζητάει από το Πεκίνο να αλλάξει εμπορική πολιτική
Τι ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, στον απόηχο του εμπορικού πολέμου που κήρυξε ο Τραμπ

Οι ΗΠΑ αντιδρούν, αλλά συνεχίζουν τις συζητήσεις για τον παγκόσμιο φόρο - Τι λέει ο ΟΟΣΑ
Περισσότερες από 135 χώρες υπέγραψαν τη μεγαλύτερη εταιρική φορολογική μεταρρύθμιση εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια πριν

Η PwC αποχωρεί από την Αφρική για να αποφύγει τα σκάνδαλα
Ο παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, Mohamed Kande, αντιμετωπίζει τις συνέπειες των σκανδάλων σε πολλές ηπείρους από τότε που ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούλιο

Και τα κρίσιμα ορυκτά στο έλεος των δασμών Τραμπ
Η έρευνα που ξεκινούν οι Ηνωμένες Πολιτείες απειλεί να πυροδοτήσει έναν νέο κρίσιμο εμπορικό πόλεμο ορυκτών

Με ρυθμό 5,4% έτρεξε η κινεζική οικονομία το α' τρίμηνο
Η UBS εκτίμησε ότι λίγο λιγότερο από το 60% των εισαγωγών των ΗΠΑ από την Κίνα υπόκεινται σε μέγιστο δασμό 145%

Κίνα για δασμούς: «Δεν θα πέσει δα και ο ουρανός να μας πλακώσει»
Η Κίνα δεν τρομάζει από τον εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ και βασίζεται στην «τεράστια εσωτερική αγορά» των 1,4 δισ. καταναλωτών

Τράπεζες: Τα γραφεία συναλλαγών βγάζουν τρελό χρήμα από το χάος των δασμών του Τραμπ
Οι τράπεζες Goldman Sachs, JPMorgan και Morgan Stanley σημείωσαν τεράστια άλματα στα έσοδα από συναλλαγές

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson