Μια εγκατάσταση για τη μετατροπή επιβατικών αεροπλάνων 737 σε αεροσκάφη μεταφοράς εμπορευμάτων πρόκειται να δημιουργήσει η Boeing στην Ινδία. Όπως σχολιάζει το Reuters, η επένδυση αυτή, που έρχεται να προστεθεί στην επέκταση της εταιρείας αεροναυπηγικής στην Ινδία μετά την παραγγελία-ρεκόρ αεροσκαφών από τον εθνικό αερομεταφορέα Air India, πραγματοποιείται παρά την παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση που έχει αποδυναμώσει τις μεταφορές εμπορευμάτων από αέρος.
Boeing 747: «Τέλος εποχής» για τη «βασίλισσα των αιθέρων» – Παραδίδεται το τελευταίο αεροσκάφος
Σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η παγκόσμια ζήτηση cargo τον Ιανουάριο μειώθηκε κατά σχεδόν 15% σε ετήσια βάση, ενώ οι τιμές των αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών βρίσκονται 28% κάτω από τα επίπεδα που παρατηρούνταν την ίδια περίοδο πέρυσι.
Επένδυση στην Ινδία
Η Boeing ανέφερε ότι θα δημιουργήσει την εγκατάσταση στο Χαϊντεραμπάντ, στην κεντρική Ινδία, από κοινού με τον ινδικό πάροχο υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και συντήρησης GMR Aero Technic.
Η συμφωνία προστίθεται στα προϊόντα αξίας 1 δισ. δολαρίων που προμηθεύεται η Boeing από την Ινδία, ενώ θα συμβάλει στις φιλοδοξίες του Νέου Δελχί να μετατραπεί σε παγκόσμιο κόμβο εμπορευματικών μεταφορών. Άλλωστε η Boeing επενδύει ήδη 24 εκατ. δολάρια στην Ινδία για τη δημιουργία ενός κέντρου εφοδιασμού για ανταλλακτικά αεροσκαφών.
Μια κίνηση με ρίσκο;
Ο Salil Gupte, πρόεδρος της Boeing India, δήλωσε ότι υπάρχει ζήτηση για τη μετατροπή περισσότερων από 1.700 επιβατικών αεροσκαφών παγκοσμίως σε φορτηγά αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια, με περίπου 600 από αυτά να προέρχονται από την Ασία. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η κατασκευή ηλεκτρονικών ειδών στην Ινδία αυξάνεται, ενισχύοντας τις προοπτικές για τα αεροσκάφη μεταφοράς φορτίων. «Έτσι, είναι σωστό να έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε μια γραμμή παραγωγής αυτών των φορτηγών αεροσκαφών εδώ στην Ινδία, όχι μόνο για την Ινδία, αλλά για την περιοχή και για τον κόσμο», είπε.
Η μείωση των ταξιδιών, λόγω της πανδημίας, οδήγησε πολλές αεροπορικές εταιρείες στην μετατροπή των παλαιών επιβατικών τους αεροσκαφών σε εμπορικά. Ωστόσο ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι σύντομα πολλές αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να βρεθούν με έναν πλεονάζοντα στόλο αεροπλάνων μεταφοράς φορτίων, καθώς οι τιμές για την από αέρος μεταφορά εμπορευμάτων υποχωρούν.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%